סיעת העבודה מרצ קיימה הבוקר (חמישי) ישיבה במטה בתל אביב, במהלכה תקף יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורביץ את ראש הממשלה נתניהו: "גם תחושת החירום של הקורונה לא תסתיר את הניסיון המתמשך של נתניהו לרמוס את מערכות שלטון החוק".
הוא הזכיר את המשפט של ראש הממשלה, חרף התפשטות הנגיף. "בשלישי הקרוב יפתח המשפט של ראש הממשלה הנאשם. אין לו מנדט מוסרי להמשיך לכהן".

לדבריו, "משבר הקורונה דווקא חושף את המחדלים ארוכי השנים של נתניהו שהזניח את מערכת הבריאות". דווקא בשעת המשבר הצהיר הורביץ כי "אנחנו נחושים להקים ממשלה שבראשה יעמוד בני גנץ. זו הייתה ההבטחה המרכזית שלנו וזו המטרה שלנו עכשיו. אני מצפה מכל חברי הרשימה לעמוד במילתם. מי שלא יעמוד בזה צריך להחזיר את המנדט".






תגובות
שמאל קיצוני הזוי וחסר החמלה. מגפה משותללת ו- מה שיש להם להתעסק זה בתיקים של ביבי.
תגובה לחמלה האיש ההזוי הזה ושותפו פרץ את שרץ מוכנים לתת את המדינה בעבור חופן זבל שיעזרו להם בפנים........ הזויים נאלחים...עלובי נפש.....הטימטום עלה להם לנוח עלובי החיים ממשלת הליכוד זו הטראומה שלהם ומוטב כך.....
בגלל חולי מין כהורביץ קבלנו קורונה מהשמים מקיאים על הורביץ
זה לא חדש למפלגת מרצ יש תפקיד אחד. חיסולה של מדינת ישראל! לכן השמאל ההזוי מקשקש את עצמו לדעת
הורוביץ איזה איש קטן עם מנדט וחצי בזכות פרץ שאמץ את שרץ אתה רוצה לנהל מדינה תכבד את רצון הבוחר לא יתכן שמפלגת שרץ תנהל את המדינה אתה וחצי מנדט מקסימום שרתי המפלגות הגדולות אי לכך שתוק