חבר תל"ם: הסיעה תצביע על פי החלטת כחול לבן - סרוגים

חבר תל"ם: הסיעה תצביע על פי החלטת כחול לבן

חבר סיעת תל"ם במפלגת כחול לבן, אנדריי קוז'ינוב ששובץ במקומו של גדי יברקן לאחר עריקתו לליכוד, טוען כי חברי סיעתו יצביעו על פי החלטת מפלגת כחול לבן

חבר תל"ם: הסיעה תצביע על פי החלטת כחול לבן
  Hadas Parush/Flash90

חבר סייעת תל"ם בכחול לבן, אנדריי קוז'ינוב, אמר היום כי כל חברי סיעתו יצביעו על פי החלטת מפלגת כחול לבן אליה הם משתייכים.

קוז'ינוב אמר: "כולנו נצביע על פי החלטת הסיעה. אם הרשימה המשותפת תרצה לתמוך מבחוץ – זה עניינה".

עוד באותו נושא

אורלי לוי: לא אתמוך בממשלה שנשענת על המשותפת


40

הדברים באים על רקע המשבר של מפלגת כחול לבן למול שני חברי הכנסת השייכים לאגף הימני של המפלגה, צביקה האוזר ויועז הנדל, אשר בניגוד לשאר חברי תל"ם הודיעו כי לא יתמכו בהקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת.

אמש אמרה שרת המשפטים לשעבר, חברת הכנסת איילת שקד מראשי מפלגת 'ימינה', כי הקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן והרשימה המשותפת, היא תרחיש חסר כל סיכוי. עוד הוסיפה בראיון לרדיו 103FM כי מקומם הטבעי של יועז הנדל וצביקה האוזר הוא במפלגת ימינה.

לדברי שקד: "ההיתכנות להקמת ממשלה כזאת שואפת לאפס, אבל עצם זה שהם עובדים בשביל להקים ממשלה כזאת זה בעיני פשיטת רגל מוסרית אמיתית, כי בסופו של דבר אנשי הרשימה המשותפת רובם לא מאמינים שישראל צריכה להיות מדינה יהודית ודמוקרטית, ממש חותרים תחת עצם קיומה".

על התרחיש שהיא תתמודד בליכוד בבחירות הרביעיות אמרה שקד: "אני מאוד מקווה שהפוליטיקאים ייקחו אחריות באמת וימנעו מאיתנו מערכת בחירות רביעית ,אם אתם שואלים אותי יש שתי אפשרויות: או שתקום ממשלת אחדות והמפלגות הגדולות, ובעיקר כחול לבן תתעשת על עצמה ותבין ש'פארסת' ממשלת המיעוט קרסה להם. מי ראשון? בוודאי שנתניהו, מכיוון יש לו 58 מנדטים מאחוריו, אז או שכחול לבן יתעשתו ויקימו ממשלת אחדות או שעמיר פרץ יתעשת ויקים ממשלת אחדות".

עוד הוסיפה שקד: "אני לא מבינה למה מפלגת העבודה צריכה להיות האסקופה הנדרסת של כחול לבן? אני חושבת שגוש הימין יכול להקים ממשלת אחדות גם עם מפלגת העבודה, סך הכול, הם יקבלו גם תפקידים בכירים וכמובן זכות וטו על כל חקיקה כמו ממשלת אחדות. אין שום סיבה לא לעשות את זה. אחד משניהם, או עמיר פרץ או בני גנץ, צריך באמת לתפוס את עצמו ולהבין שהציבור בחר בנתניהו כראש ממשלה, אלה תוצאות הבחירות ולכן אחד מהם צריך להוציא את המדינה מהפלונטר הזה".

כשנשאלה האם נפגשה עם הנדל והאוזר והציעה להם לחבור לימינה, השיבה שקד: "אני לא עושה את העסקאות האלה מעל גלי הרדיו, הם הודיעו שהם בכחול לבן. זה לא סוד, אנחנו רצינו בעבר שהם יעברו אלינו. כמובן שאני חושבת שזה המקום הטבעי שלהם, אבל כרגע הם נמצאים בכחול לבן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
מי שיהיה במליאה יצביע!!
בני | 11-03-2020 9:05
שורה תחתונה נתניהו ראש הממשלה לעוד 4 שנים!
לא נראה לי
logic101 | 11-03-2020 21:25
גם עם הנדל והאוזר לא יצביעו עם כחל, הם בטוח לא יצביעו בעד הליכוד.
יעלון הצבוע מסוכן לממשלה. שקרן וטיפש מלידה
יעלון הצבוע יעלון הצ | 11-03-2020 11:57
יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע יעלון הצבוע
2
ממשלה
יאיר | 11-03-2020 10:18
עוד דחליל פותח את הפה נראה שהוא לא מודע מה הולך במערכת זומבי או בוט
3
גנבי קולות מנוולים.
אני | 11-03-2020 11:16
לקחתם קולות של ימניים מתונים ואתם משתמשים בהם לקדם ממשלה עם תומכי טרור.
בחיייך
רובי | 12-03-2020 0:57
גם אתה מעודד מחבלים
4
מה דעתה
ליכודניק | 11-03-2020 11:48
של אורלי פרומן
5
יעלון, איזה סיעה? איך לבד? מה עם הבוחרים שלך
יובל | 11-03-2020 12:51
כשלא מנצחים בקלפי, משתחווים בפני הרשימה הערבית?   אין דרך, אין קווי יסוד. וכי מה?, הרשימה כן מקבלת את קווי היסוד ?  או שכעת יעלון מקבל את קווי היסוד של הרשימה.  השתגענו ? חברים ומר גנץ, לא על כל דבר אומרים מוסכם, יש לנהל כאן מדינה, ולטובת כך צריך שותפים. אתה אומר שלא יכול לראות את ביבי מנהל מדינה, וניגש במקביל לדיונים. ואני שואל,  אתה יכול לראות את חברייך מהרשימה המשותפת חוגגים ותומכים במחלקי סוכריות בזמן שאתה קובר את חייליך , אחרי מפגע שרצח או דקר את חיילינו או אזרחינו ? אני לא!  אתה יכול לראות איך הם שורפים את דגל ישראל ? אני לא ! לא הצבענו לתלמ, שתתמוך במשותפת,  כך הבטיח יעלון וחברך(כעת!) ליברמן .  די עם מפלגת השנאה, גם ליברמן איתך לא מאהבת מרדכי. אני מעריץ את יועז הנדל וצביקה האוזר, וכעת גם אורלי לוי, אנשים עם רגליים על הקרקע, הנאמנים לדרך, ולנו, הבוחרים.
6
יעלון מקבל את קווי היסוד של המשותפת ?
דן | 11-03-2020 12:53
כשלא מנצחים בקלפי, משתחווים בפני הרשימה הערבית?   אין דרך, אין קווי יסוד. וכי מה?, הרשימה כן מקבלת את קווי היסוד ?  או שכעת יעלון מקבל את קווי היסוד של הרשימה.  השתגענו ? חברים ומר גנץ, לא על כל דבר אומרים מוסכם, יש לנהל כאן מדינה, ולטובת כך צריך שותפים. אתה אומר שלא יכול לראות את ביבי מנהל מדינה, וניגש במקביל לדיונים. ואני שואל,  אתה יכול לראות את חברייך מהרשימה המשותפת חוגגים ותומכים במחלקי סוכריות בזמן שאתה קובר את חייליך , אחרי מפגעי חיילינו או אזרחינו ? אני לא!  אתה יכול לראות איך הם שורפים את דגל ישראל ? אני לא ! לא הצבענו לתלמ, שתתמוך במשותפת,  כך הבטיח יעלון וחברך(כעת!) ליברמן .  די עם מפלגת השנאה, גם ליברמן איתך לא מאהבת מרדכי. אני מעריץ את יועז הנדל וצביקה האוזר, וכעת גם אורלי לוי, אנשים עם רגליים על הקרקע, הנאמנים לדרך, ולנו, הבוחרים.
יעלון
logic101 | 11-03-2020 21:23
מהכרות אישית עם יעלון, אני בטוח שמתהפכת לו הבטן מהאילוץ לשתף פעולה עם המשותפת. כמו שהוא בעצמו אמר, העדיפות הראשונה שלו היתה אחדות עם הליכוד (כל הגוש + אחת המפלגות משמאל זה לא אחדות), ללא ביבי. ברגע שאין את האופציה הזו, האפשרות היחידה שנשארה כדי לפנות את ביבי מהשלטון היא בשיתוף פעולה עם המשותפת. תהיה בטוח שיעזרו בה כמה שפחות. ובקשר לסיכון בשיתוף כזה, הוא לא באמת קיים.
7
כחול לבן
ציוני | 11-03-2020 13:06
חייבים להפסיק לזרוע פאניקה והיסטריה, זה סתם קישקוש עונתי, עד הקיץ זה יעלם ונשכח שהיה בכלל דבר כזה כחול לבן
8
יעלון חברך לדרך אמר שביבי צריך לצאת לפנסיה
אובססיביות זו בעיה | 11-03-2020 15:31
האמת שהוא היה צריך להמליץ לך יציאה לפנסיה ויפה שעה אחת קודם
9
טעות של שקד. רוב הציבור הצביע רק לא ביבי
מנטעש | 11-03-2020 16:10
62 נגדו 58 בעדו
המשותפת הצביע.. רק לא יהודים! גנץ משמש כאמצעי
יובל | 11-03-2020 22:23
הנשיא יפרסם את ההמלצות וגם בעת הרכבת הקואליציה תגלה שהמציאות היא 58 בעד נתניהו.. והשאר בזמן שיחות עם המשותפת.. לפחות 3 ינטשו את גנץ בנוסף לחלקים מהמשותפת שלא מסוגלים אפילו בכאילו לתמוך בגנץ.. תעשה חשבון נפש שאתה מקווה שמפלגת מהללי מחבלים רוצחים נחשבים בגוש שלך!
10
שקרן
מאיר | 11-03-2020 21:27
שקרן ומסוכן היעלון הזה רוע ליבו גובר על השכל שאין לו לרמטכל העלוב.
11
איך קרא ליברמן לעודה " אתה מחבל"
רובי | 11-03-2020 22:15
ליברשקר בתוכנית טלוויזיה בבחירות כינה את עודה מחבל יפה ליברשקר החבר החדש שלך מחבל תשתף איתו פעולה תראה לאן הגעת עם זיגזוגים חוסר יציבות נפשית ופוליטית מנוע רק מתוך שנאה אדם מוכן ללכת עם מהלל מחבלים ולא עם נתניהו גועל נפש ליברמן הכושל הנירפה ואיש הפח