בהוראת ארדן: הוקפאו כל ביקורי האסירים הפלסטינים - סרוגים

בהוראת ארדן: הוקפאו כל ביקורי האסירים הפלסטינים

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, הורה היום לשירות בתי הסוהר לעצור את כל הביקורים לאסירים הביטחוניים הפלסטונים וכן לא לאפשר כניסת פלסטינים לשטח בתי הכלא, וזאת כחלק מההתגוננות מהקורונה

author-image
בהוראת ארדן: הוקפאו כל ביקורי האסירים הפלסטינים
  Gili Yaari / Flash90

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בשטחי הרשות הפלסטינית, הורה היום (ראשון) השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, לשירות בתי הסוהר להקפיא את כל ביקורי האסירים הביטחוניים הפלסטינים ולא לאפשר כניסת מבקרים משטח השרות הפלסטינית לתוך בתי הכלא.

בעקבות העדכונים אודות התפשטות נגיף הקורונה בשטחי הרשות הפלסטינית ולאחר התייעצות עם הגורמים המקצועיים בנושא, החליט השר ארדן להקפיא ולא לאפשר את קיומם של ביקורים משטחי הרשות הפלסטינית לאסירים הבטחוניים המוחזקים בבתי הסוהר בישראל.

עוד באותו נושא

בגלל הקורונה: 'מרכז הרב' מגבילה את מסיבת פורים

ארדן מסר: "הפסקת הביקורים בבתי הכלא היא הכרחית ומחויבת המציאות. הגעה של נשא קורונה לתוך בתי הסוהר עלולה לגרום להדבקה המונית של אסירים וסוהרים במחלה ועלינו לעשות את המקסימום כדי למנוע מתרחיש כזה להתממש".

מוקדם יותר, במהלך טקס פתיחת תחנת כיבוי האש החדשה בירושלים 'האומה', ארדן התייחס להתפשטות נגיף הקורונה והודיע כי הוא ישקול להכריז על מצב חירום לאומי.

ארדן אמר: "לפני כשעה קלה הסתיימה ישיבת ממשלה בה עדכנתי את השרים על היערכות המשטרה לאכיפת הבידוד הנדרשת כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ועל כך שבהתאם להחמרה במצב , אשקול את הצורך בהכרזה על 'מצב חירום אזרחי', שתקנה לגופי המשרד סמכויות רחבות יותר.

כל המשרתים בתחנת ״האומה״ שאנו חונכים, ביחד עם שאר אנשי המשרד לביטחון הפנים, מהווים כיום את הקו הראשון בהגנה על חיי אדם בישראל.

אנחנו חיים בזמנים מאתגרים. בין הקורונה למצב הפוליטי המורכב שאנחנו נמצאים בו כבר זמן רב מדי. אזרחי ישראל יודעים, שגם בזמנים שכאלו, יש מי שתפקידו תמיד היה ותמיד יהיה – לשמור על חייהם ועל ביטחונם.

זה לא תלוי ממשלה או פוליטיקה. ואני יכול להתחייב, שאני אמשיך, כל עת שאני בתפקידי, לפעול על מנת לחזק את כבאות והצלה, כמו גם את המשטרה ושב"ס, למען אזרחי ישראל כולם, תמיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו