ברנז'ה: יועץ התקשורת הסרוג מונה לדובר עיריית בית שמש - סרוגים

ברנז'ה: יועץ התקשורת הסרוג מונה לדובר עיריית בית שמש

יועץ התקשורת הסרוג, רועי לחמנוביץ' נבחר לכהן כדובר עיריית בית שמש. לחמנוביץ' כיהן לאחרונה כיועץ אסטרטגי ומרצה לתקשורת באוניברסיטת בר אילן ומכללת ספיר וייעץ לבכירים בהנהגה הפוליטית

author-image
ברנז'ה: יועץ התקשורת הסרוג מונה לדובר עיריית בית שמש
  לחמנוביץ' (צילום: ללא קרדיט)

יועץ התקשורת הסרוג, רועי לחמנוביץ' נבחר לכהן כדובר עיריית בית שמש.

לחמנוביץ', בן 45, נשוי פלוס 4 משוהם, כיהן לאחרונה כיועץ אסטרטגי ומרצה לתקשורת באוניברסיטת בר אילן ומכללת ספיר. לפני כן כיהן כדובר ש"ס וכיועץ תקשורת ליו"ר ש"ס, כיועץ לשר האוצר וראש מנהל תקשורת במרכז השלטון המקומי. עוד ייעץ לחמנוביץ' לאישים וארגונים בולטים בישראל.

עוד באותו נושא

היועץ הסרוג: "VOD בכיפור? צאו לחילונים מהסלון"


5

לחמנוביץ' מחליף את דפנה כהן נוריאל שכיהנה בתפקיד כשנה ובנתה את מערך הדוברות והתקשורת בעירייה. כהן נוריאל צפויה להיכנס בחודש הקרוב לתפקיד דוברות בכיר אחר במגזר הציבורי.

ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך בירכה את לחמנוביץ': "אני מברכת את רועי על בחירתו כדובר העירייה. לרועי ניסיון רב בדוברות ואני בטוחה שיביא את ניסיונו ומקצוענותו לתפקיד המאתגר כדובר העירייה. אני מודה לדפנה כהן נוריאל על העבודה המקצועית והמשותפת ועל בניית מערך הדוברות בעיר".

רועי לחמנוביץ' אמר: "אחרי מספר שנים אני שמח לחזור לשירות הציבורי ולהצטרף לצוות המשימה המוביל שינוי אדיר בעיר בית שמש בראשות ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך. אני מודה לראש העיר על האמון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
קופים יש בבית שמש???
רועי | 08-03-2020 22:20
שלא מוצאת הגב בלוך,תושב העיר,בן העיר,לתפקידים בעירייה.? מנכל,דובר,מנהל שפע,מהנדס ,מנהל החינוך,ועוד ועוד. הגב בלוך לא מאמינה בבני העיר,היא תגיד ותתרץ למה,ואיך זה ועוד ועוד. קופים יש בעיר.....פשוט נמאס.
2
נו באמת
אזרח מודאג | 09-03-2020 8:44
ומי נבחר לראשות ועד בית כנסת ?
3
מסכנים תושבי בית שמש
גדי | 09-03-2020 9:32
אין עוד עיר בארץ בה ראש העיר מזלזל כל כך בתושבים שלו. כל התפקידים הבכירים בעירייה (אבל כולם: יועץ משפטי, גזבר, מנהל אגף חינוך, מנהל אגף שפע, מנכל, דובר, מנהל מתנסים ועוד ועוד) כולם תושבי חוץ. עליזה בלוך שמה פס על תושבי עירה שהעלו אותה לשלטון. מזל שעוד 3 וחצי שנים יש שוב בחירות
לעליזה יש מגיבים מטעם....
ציון | 11-03-2020 21:15
לא יעזור עיר ואם בישראל וראש העיר חושבת שאין אחד שמתאים לתפקיד בכיר... אלף מגיבים לא יטהרו את ההשפלה הזאת לתושבי העיר
את מי היא תמנה את הקומבינטורים שהיו למשה
נועם | 10-03-2020 0:52
אבוטבול? שבענו מחוסר מקצועיות והפוליטקה המסריחה, על כמות גדולה של עובדי עיריה שמחתימים כרטיס והולכים לעבוד בעסקים שלהם... על שמור לי ואשמור לך ועל מצב שאתה מקבל משהו רק אם אתה מקורב לראש העיר. היא חיייבת למנות מקצוענים וזה אין בבית שמש.
4
דובר סרוג לעיר חרדית?
חי | 09-03-2020 15:54
חחחחחח