אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

חזון ורעיון יוצרים מציאות | האקתון חמ"ד למען החברה

כ-200 תלמידי החמ"ד מרמת הגולן ועד לבאר שבע התכנסו להפנינג של תיכנות, עיצוב ויצירה של 12 שעות לפיתוח אפליקציות וטכנולוגיות למען החברה: "כלי ממעלה ראשונה לראות ולעזור לזולת"

חזון ורעיון יוצרים מציאות | האקתון חמ"ד למען החברה
  צילום מתוך הפייסבוק של סגנית מנהל החמ"ד

האקתון השלישי של חמ"דיגיטלי פתח את שבוע החמ"ד תש"פ.

הזוכים במקום הראשון:  חמ"ד אורט יהודה עפולה – אפליקציה לתמיכה בבני נוער במצוקה | במקום השני: חמ"ד אורט אולפנית טבריה – אפליקציה תפילונית לביאור התפילה | מקום שלישי:חמ"ד הקהל מחוז חיפה – אפליקציה תיק טוב, מילה טובה ברשת.

כ-200 תלמידי החמ"ד מרמת הגולן ועד לבאר שבע התכנסו להפנינג של תיכנות, עיצוב ויצירה של 12 שעות לפיתוח אפליקציות וטכנולוגיות למען החברה.

במהלך שלושת החודשים האחרונים הוגשו לתחרות למעלה מ-150 רעיונות ליוזמות נהדרות המגשימים בצורה טכנולוגית את חזון החמ"ד – בין אדם לבוראו, לעמו ולארצו. מתוכם נבחרו 30 רעיונות שחברי הצוות שלהם הגיעו למרתון פיתוח שבסופו היו צריכים במשך 5 דקות להציג את אב הטיפוס שלהם לפני צוות שיפוט.

פורסם על ידי ‏אתי אורלב‏ ב- יום חמישי, 5 במרץ 2020

הצוותים לוו במהלך היום באנשי הייטק מהשורה הראשונה שלימדו את התלמידים כיצד יוצרים פרזנטציה משכנעת ומהם הכלים לדיוק הרעיון שלהם. בנות מגמת תקשורת חזותית של "מכללת אמונה" סייעו לצוותים בעיצוב המצגות שלהם לקראת השיפוט, לצד מנחות חינוך חברתי של מנהל חברה ונוער שהוסיפו את נופך היזמות החברתית לתוך התחרות.

פורסם על ידי ‏אתי אורלב‏ ב- יום חמישי, 5 במרץ 2020

תחרות זו הינה פרי של שיתוף פעולה בין מנהל החינוך הדתי לבין יחידת START לחדשנות טכנולוגית של מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך.

הרב תומר גרוסמן מוביל חמ"דיגיטלי רואה בתחרות "מסורת של עידוד תלמידים שלא רק מצטיינים בבית המדרש או במסלולי הטיולים, אלא יובילו את עולם התעשייה בשנים הקרובות". שוש נגר מ"מ ראש מנהל החמ"ד מסכמת: "זוהי פתיחה נהדרת לשבוע החמ"ד, בו אנחנו רואים תלמידים שמתחילים את קריירת ההייטק שלהם בהבנה שזהו כלי ממעלה ראשונה לראות ולעזור לזולת ולא רק לדאוג לאקזיט הבא".

צילום מתוך דף הפייסבוק של סגנית מנהל החמ"ד
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו