בחירות רביעיות? מסמך הנאמנות החדש של דרעי - סרוגים

בחירות רביעיות? מסמך הנאמנות החדש של דרעי

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי החל להחתים חברי כנסת מגוש הימין על "מסמך נאמנות" נוסף: "נפעל בכל כוחנו להביא להפלת ממשלת מיעוט ולהקמת ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו"

author-image
בחירות רביעיות? מסמך הנאמנות החדש של דרעי
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

בדרך לבחירות רביעיות?

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי החל להחתים הבוקר (ראשון) חברי כנסת מגוש הימין על "מסמך נאמנות" נוסף, כך פורסם באתר ynet.

על פי הדיווח, בחתימתם על המסמך מצהירים החותמים כי הם "מתנגדים בתוקף לממשלת מיעוט ‏שנתמכת על ידי חברי כנסת התומכים בטרור והמתנגדים למדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".

עוד נכתב במזמך כי "ממשלה כזאת תהווה סכנה מיידית וברורה למדינת ישראל. אנחנו קוראים לכל חברי הכנסת שתומכים במדינת ישראל לא לתת יד לממשלה מסוכנת כזאת. הקמה של הממשלה המסוכנת הזאת היא גם הונאה של מנהיגי כחול לבן וישראל ביתנו שהבטיחו לציבור שהם לא יקימו ממשלה שנתמכת על ידי הרשימה המשותפת".

החותמים מצהירים כי הם "מתנגדים בתוקף לחוק הפרסונלי שבא בניגוד לרוב עצום בעם שהצביע בעד ראש הממשלה נתניהו להקמת ממשלה. זאת חקיקה אנטי דמוקרטית שאין לה שום מקום במקומותינו".

על ההיתכנות לפירוק הגוש הצהירו החותמים כי "לא נצטרף כעת או בהמשך לממשלת המיעוט המסוכנת בראשות בני גנץ ונפעל בכל כוחנו להביא להפלת ממשלה כזו ולהקמת ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו שתשמור על בטחון ישראל ועל צביונה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שנאת החינם לביבי גוברת על שנאת ממש לערבים
בצלאל | 08-03-2020 12:07
כמו בבית שני
או ההסתה של ביבי
השמאל בוגדים | 08-03-2020 12:30
ביבי הביא עלינו 10 שנים של כלום .... מערכת תחבורה כושלת , חינוך בקריסה , ומערכת בריאות בהתמוטטות וזה לפני הקורונה , דירדור העוצמה הצבאית לפי מדדים בינלאומיים , ודירדור המדינה לפילוג שיסוי , על גבול הפאשיזם והגזענות ויש שיאמרו מעבר ..... זה ראש מאפיה שחילק כספי ציבור לטיקוני גז , ותקשורת , ולחרדים ....
2
מפלגה אחת
חיים סאלח | 08-03-2020 12:16
אריה הגיע לעשות משהוא מחוץ לקופסה ולדוג שני דגים יחד ללכת לבחירות חדשות אבל כמפלגה אחת ענקית לפי מצב המנדטים הקיים וכך לא צריך להחתים אף אחד ודבר שני שום קול לא מתבזבז הכול עניין של 3 מנדטים או לפי הספירה פחות מ 10000 קולות לסגור סדר ממשלה וללכת ככה לבחירות אין ספק שננצח בגדול
בחירות עוד 4 שנים
למה? | 08-03-2020 13:05
היו בחירות וביבי הפסיד. להפסיק להתבכיין.
3
בחירות רביעיות ?
יצאנו מדעתנו...... | 08-03-2020 13:02
כבר בובזו 8 מילארד על 3 סבבי בחירות , אנחנו המדינה הכי עניה ב OCD עם שיעור עניים הגבוה ביותר , של מעל רבע מהאוכלוסיה .... מה אין מה לעשות עם הכסף ? לזרוק עוד 2 מילארד כדי להגיע לאותה תוצאה ..... מדינה הזויה ..... חברי כנסת מושחתים ..... וממשלה בהפרעה חמורה ......
4
זה עדיין 58 מול 62
מיותר | 08-03-2020 13:04
צריך לחכות לא יותר מחודש. ככשיגלו מי שולט בחלוקת התקציבים החרדיים יזחלו על גחונם אל גנץ.