אחרי עשור: יועמ"ש הכנסת מסיים את תפקידו, זו מחליפתו - סרוגים

אחרי עשור: יועמ"ש הכנסת מסיים את תפקידו, זו מחליפתו

עם סיום כהונתו בת עשר השנים של עו"ד איל ינון, החליט יו"ר הכנסת על מינויה של עו"ד שגית אפיק לתפקיד ממלאת מקום יועמ"ש הכנסת. בכך, כהונתו של ינון לא הוארכה

author-image
אחרי עשור: יועמ"ש הכנסת מסיים את תפקידו, זו מחליפתו
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין החליט היום (חמישי) למנות, מתוקף סמכותו, את עו"ד שגית אפיק לתפקיד ממלאת מקום יועמ"ש הכנסת. אפיק תיכנס לתפקידה עם סיום כהונתו בת עשר השנים של עו"ד איל ינון, ב-1 באפריל.

אפיק משמשת ב-15 השנים האחרונות כיועצת המשפטית של ועדת הכספים. בתפקידה זה מילאה, בין היתר, תפקיד מרכזי בשימור מעמדה של הכנסת ונבחריה מול בכירי האוצר ואנשי אגף התקציבים בכל דיוני התקציב וחוק ההסדרים- לאורך השנים.

אפיק לצד יו"ר ועדת כספים משה גפני (צילום: דוברות הכנסת)

אפיק סיימה לימודי משפטים באוניברסיטה העברית בשנת 1997. בשנת 2001 סיימה בהצטיינות לימודי מוסמך במשפטים באוניברסיטה העברית. היא החלה את עבודתה המקצועית בשנת 1999, כעוזרת למשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ייעוץ וחקיקה אזרחי). משנת 2001 ועד היום היא עובדת בייעוץ המשפטי של ועדת הכספים, תחילה כעוזרת ליועמ"ש הכנסת ולאחר מכן כיועצת המשפטית של ועדת הכספים. במסגרת עבודתה, טיפלה עו"ד אפיק ב-18 חוקי תקציב והסדרים.

יו"ר הכנסת אדלשטיין הודה לעו"ד ינון על עבודתו המסורה ואיחל הצלחה לעו"ד אפיק. "עו"ד שגית אפיק מועמדת ראויה ובעלת ניסיון עשיר בתחום הפרלמנטרי. היא הוכיחה לאורך השנים אומץ ונחישות לצד אורך רוח והקשבה בביסוס עוצמתה של הכנסת כמפקחת על רשויות השלטון האחרות. בהתנהלות בין רשויות השלטון השונות הכנסת זקוקה לדמות חזקה שתשמור על כוחם של חברי הכנסת. אני בטוח שהיא תעשה זאת בהצלחה יתירה בדיוק כפי שהתנהלה עד כה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גפני והיועצת
יהודי | 05-03-2020 20:32
זה מותר הלכתית הישיבה הזו של גפני והיועצת? אני רק שואל
ברוך שפטרנו מהיועץ הרועץ הרשע מרושע
בנו של ח''כ י.כ. | 06-03-2020 13:24
ישלם לו ה' ליועץ הרשע כגמולו הרע
מותר לשבת קרוב אבל לשמור נגיעה, גם עם להטב
שר השפטים | 06-03-2020 10:06
אם נמנעים ממחשבות זימה, למען הכסף והפרנסה מותר גם מותר
2
איומים על אדלשטיין
ת | 05-03-2020 21:07
עוד אחד מהקרן השמדה לישראל קרן וקסלר איידלשטיין אני מבינה שעיצומים עליך עבדו שהסכמת לזה אני במקומך הייתי בשמחה מתפטרת ולא פוגעת בעמי העם ישראל היהודים יראי שמיים לא משתפת פעולה עם המן הרשע המתיוונים החדשים הבבונים החופשים אני לא יתן יד לרצח עם ישראל והיהודים יראי שמיים גויים וישמעלים האוליגרכיה אתה לא יודע שאסור לסמוך על אפחד יצאנו ממצריים מעבדות לחירות לא בשביל שנהיה עבד לאדונים נעבוד את אלוהים הוא מפרנס אותנו מאכיל מכלכל לא על ידי בשר ודם הם לא אלוהים הם חושבים שהם אלוהים ולכן היגע אליהם הקורונה והכסף נעצר בכל העולם ורק הוא יציל אותנו מערב רב עמלקים וישמעלים
3
לא נתגעגע
יאיר | 05-03-2020 22:22
תמך בחזקים