חדשות

בהלת הקורונה: תרגיל של צה"ל וצבא ארה"ב הופסק

לאור הנחיות משרד הבריאות והערכת מצב נוכח התפשטות וירוס הקורונה, ותוך תיאום הדוק עם EUCOM, החליטו בשיחה משותפת הרמטכ"ל ומפקד EUCOM על הפסקת התרגיל

בהלת הקורונה: תרגיל של צה"ל וצבא ארה"ב הופסק
צילום: תרגיל צה"ל. ארכיון (צילום: הדס פארוש\ פלאש90)

הבהלת הקורונה.

תרגיל JUNIPER COBRA של צה"ל והפיקוד האירופי של צבא ארצות הברית (EUCOM) החל ביום שלישי האחרון והיה מתוכנן להסתיים בתאריך 13 במרץ 2020, בהשתתפות של למעלה מ-600 חיילי הפיקוד האירופי שהגיעו מגרמניה וארצות הברית.

לאור הנחיות משרד הבריאות והערכת מצב נוכח התפשטות וירוס הקורונה, ותוך תיאום הדוק עם EUCOM, החליטו בשיחה משותפת הרמטכ"ל ומפקד EUCOM על הפסקת התרגיל.

מצה"ל נמסר: "צה"ל מוקיר ומעריך את שיתוף הפעולה ההדוק עם צבא ארה״ב ומצפה לאימונים משותפים בעתיד".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
שי
04.03.20

אולי תפסיקו עם "בהלת הקורונה" אולי די עם זה בכל כותרת. למה הבהלה? בואו ניקח נשימה ארוכה, נשתה כוס מים ונרגיע, ואלי כך נוכל להתמודד עם הקורונה בצורה שקולה?