בחירות במדינת ישראל - הן בחירה באחים שלנו - סרוגים

בחירות במדינת ישראל – הן בחירה באחים שלנו

מרן הרב אליהו זצוק"ל אמר פעם לרבנית כי היה לו קשה לבחור פתק אחד מכל הפתקים שהיו בקלפי כי לכולם יש זכויות רבות. כך צריך לבחון את הבחירות

בחירות במדינת ישראל - הן בחירה באחים שלנו

מישהו אמר לי אתמול שהוא מצביע בחוסר ברירה ושמחה. המועמד שהוא מצביע לו לא מספיק שלם בעיניו. אמרתי לו כי לפני שהוא מכניס את הפתק לקלפי הוא צריך לנשק את המעטפה ואת הפתק שהוא מכניס לתוכה.

סיפרתי לו כי מרן הרב אליהו זצוק"ל אמר פעם לרבנית כי היה לו קשה לבחור פתק אחד מכל הפתקים שהיו בקלפי כי לכולם יש זכויות רבות, לחלק זכויות בבניין עולם התורה. לחלק בבניין הארץ, לחלק בהגנה על עובדים, לחלק בכיבוש הארץ. אם יש בהם משהו חסר – זו אחריות שלנו שלא הפצנו מספיק את התורה. עם העין הטובה הזו צריך להסתכל על הפתק שבסוף בחרת בו ולא לירוק עליו, חלילה, כמו ששמעתי פעם מישהו אומר.

צריך גם לשמוח במעטפה הריקה, כי היא מסמלת את הזכות המיוחדת להצביע במדינת ישראל. בהצבעה זו אנו בוחרים את המנהיגים שישתמשו בכספים שלנו ולפעמים גם בחיים שלנו למען מטרה חשובה וראויה.

כשיהודים מצביעים בארה"ב הם לפעמים תומכים באובאמה שתומך באיראן. כשיהודים מצביעים בצרפת הם שותפים להנהגה הצרפתית שלפעמים עויינת את ישראל. כשבוחרים בישראל – בכל מקרה בחרת באח שלך. המיסים למען האחים שלך. החיילים מגינים על האחים שלנו. איך לא נודה לה' על הזכות הזו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
לא כל יום אפשר להמליך את האלוהים
משה אהרון עו"ד | 03-03-2020 21:43
יום הבוחר, יום נדיר לגרוף הרבה מצוות - והגדולה מכולן : המלכת האלוהים - תתעוררו מצווה לבחור אך אנ 02/03/2020 12:28:20 בסד. כי אלוהים הוא בבואה של אמת צרופה. וככל שמרבים אמת עלי אדמות כך מתממשת הלכה למעשותו מלכותו של האלוהים עלי אדמות. לכו לבחור בפינטצה ורק אנשים הגונים וישרים גם אם הם נראים פחות מוכשרים. אני כבר מילאתי את מצוותי. יום הבוחר - הוא כיום המלכת שמיים. תגובה לחצוף חרדי: =========================== גם אם התינוק נולד בלידת עכוז . הוא תינוק וצלם אלוהים. מדינת ישראל היא יסוד כסא ה' בעולם כל המנבל פיו ומשתלח בה . לא יזכה לראות ימות משיח. עוד תגוב לחרדי חצוף ======================= מי שבועט באתחלתא לא יזכה לשלימותא (משה אהרון עוד) משל אדם בועט בקיר הברזל הקיר על מכונו והוא נסוג לאחור ליפול אל אפסותו. החוצפה תשגה : משום שיהיו אנשים עיוורים שיצחיפו פנים למהלכיה של ההשגחה. ההשגחה מתוך שיקולים שלה, שחלק מובהקים וברורים [יאוש אלוקי מהחלק החרדי ] החליטה : כי גאולת הקץ כחלק מהגאולה הכללית של העולם כולו תתבסס תחילה על השיטה המדינית החילונית. חצופים אתם תכתיבו לההשגחה את דרכה ומהלכיה של הגאולה. מה כבר פתרתם את הפלונטר התיאולוגי של השואה . שאתם מתיימרים לשלוט במכמניה של התקומה. ואל תזלזל בדימוי הקדוש של כסא ה' בעולם כסא בעולם זה אומנם תחילה שלד עץ שנראה אולי עלוב אך הוא עוד יישוייף יצבע וירופד . קדשו את האתחלתא
ראיתי באחד מהטוקבקים שהרב שמואל אליהו נתן
שלומי יקיר | 05-03-2020 0:50
תעודות רבנות לחילונים גמורים... הייתי בשוק! חשבתי שזו סתם המצאה! אבל בדקתי בויקיפדיה ויש שם פסק דין מאוד ארוך. ושם הוא ממש מודה שהוא בעצמו עשה להם את המבחן לפני שהם קיבלו תעודות שחתומות בשמו! זה לא יאומן, הוא רוצה להיות הרב הצבאי הראשי??
2
הצלת הבחירות
מיכי | 04-03-2020 14:17
יש משהוא שמוכן לצום מחר להצלת הימין ? אני מוכנה
3
הימין הבוגדני
בחירות רביעיות בקרוב | 04-03-2020 19:44
מונחה עי רבנים מהציונות הדתית שמורים במצח נחושה על הפרת חוזה חתום. כן וגם ההוא מהתמונה למעלה אחד מאותם רבנים.
4
הופתעתי מאד מהטיעונים הדחוקים כל כך
מרדכי היהודי | 04-03-2020 19:51
מחילה מכבוד הרב שמואל אליהו, מה שאני מבין מהטיעונים של כבודו בכתבה זה: א. כל עוד הרודן שלך יהודי לא משנה כמה הוא יהיה גרוע ואפילו על סף האנטישמי, אפשר להצביע לו בשמחה. הבעיה היחידה של אובמה היתה שהוא לא יהודי, זה שהוא שונא ישראל זה פרט שולי... ב. כל המפלגות לגיטימיות. אפשר בכיף להצביע גם לעבודה ולליברמן כי יש להם הרבה זכויות. ג. באופן כללי בחיים מומלץ לטמון את הראש בחול ולא להתמודד עם בעיות... מצטער, אבל ציפיתי ליותר. הרב אליהו זצוקל זיע ידע היטב גם להיות תקיף נגד מי שפגע בעם ישראל והיה מאד ברור ממנו שלא מצביעים לכל אחד ולא כל אחד לגיטימי.
5
הרב מרדכי אליהו לא היה מצביע
מנחם | 04-03-2020 20:25
עד כמה שידוע לי. פעם אחר פעם הרב שמואל אליהו משנה דברים שכולנו ראינו אצל מרן הרב מרדכי אליהו זצל ורק בכגי להתברג בציונות הדתית! אין לו ווטו על אביו בגלל שהוא בן של. עוד אנשים הכירו את הרב והיו קרובים אליו, אי אפשר להמציא.
6
מגניב!!!
הלל אטינגר | 06-03-2020 1:50
כבר ממש מזמן משרד היחצ של הרב של צפת לא פרסם כתבת יחצ עבורו, אז היום הגיע הזמן... תהנו מהדברים החכמים....