חדשות המגזר

בנט בנאום ניצחון: "אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח"

יו"ר רשימת ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט בנאום הניצחון הערב, פתח בברכת שהחיינו, ואמר: "אני גאה שהבאנו לנצח בימין מבלי שירינו בתוך הנגמ"ש"

((צילום: עטרה גרמן, סרוגים))

יו"ר רשימת ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט בנאום הניצחון הערב, פתח בברכת שהחיינו, ואמר:

"מחנה הימין ניצח! ואנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל.

ראש הממשלה התקשר אלי ובירכנו אחד את השני אני גאה שהבאנו לנצח בימין מבלי שירינו בתוך הנגמ"ש.

בנט שהחיינו
בנט שהחיינו| צילום: צילום: עטרה גרמן, סרוגים

אנחנו מאחדים את הציונות הדתית עם אחינו המסורתיים והחילוניים למחנה ימין גדול.

אחרי שנה קשה מנשוא, הרכבנו רשימה מדהימה: הרב רפי – חרך את הפריפריה, תודה. סמוטריץ' – תותח, יצר וביצע את ימיהמונים. כל הכבוד. איילת – המלכה, אנחנו נדאג שהיא תחזור למשרד המשפטים. נבחרת של אנשים מצוינים.

ימינה נשארת מאוחדת, אנשי הבית היהודי אני אוהב אתכם, אנשי האיחוד הלאומי אני אוהב אתכם, הימין החדש אני אוהב אתכם. נעשה את הכל להתאחד למפלגה גדולה וחזקה."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

6 תגובות
5
ירון שאול
03.03.20

בנט וכל מפלגתו הם ימין מזויף!!!!!! ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל.

הצטרפו אלינו