חדשות

גנץ בתגובה ראשונה: "אמשיך להיאבק על הדרך"

בתגובה ראשונה להפסד של גוש השמאל-מרכז, יו"ר כחול לבן הודה לפעילי המפלגה והתחייב: "אמשיך להיאבק על הדרך למענכם"

((צילום: הדס פרוש/ פלאש 90))

בתגובה ראשונה לתוצאות הבחירות וההפסד של גוש השמאל מרכז, יו"ר כחול לבן בני גנץ כתב בטוויטר:"תודה לאלפי הפעילים וללמעלה ממיליון המצביעים שבחרו כחול לבן. אמשיך להיאבק על הדרך למענכם".

כאמור, תוצאות המדגמים קבעו כי גוש הימין מקבל 60 מנדטים ללא אביגדור ליברמן, לעומת 54 לגוש בהובלתו של גנץ. כחול לבן נותרה ב-33 מנדטים במדגמי חדשות 12 וכאן 11, ובמדגם ערוץ 13 אף ירדה ל-32 מנדטים – בעוד שהליכוד עלה ל-36 עד 37 מנדטים והחזירה את מעמדה כמפלגה הגדולה בכנסת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
3
אמיר
02.03.20

מצב יותר טוב אם תדאג לבריאות.

הצטרפו אלינו