חדשות קורה עכשיו במגזר

בן גביר: "לליכוד יש כבר 61: השאלה אם אנחנו נכנסים"

אחרי שנפתלי בנט הצהיר כי הליכוד הגיע כבר ל-37 מנדטים, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר טוען כי לימין יש כבר 61 מנדטים וכעת המשימה היא להכניס את מפלגתו לכנסת ולהצביע לעוצמה יהודית

בן גביר: "לליכוד יש כבר 61: השאלה אם אנחנו נכנסים"
בן גביר| צילום: (צילום: עטרה גרמן/ סרוגים)

אחרי שנפתלי בנט הצהיר כי הליכוד הגיע כבר ל-37 מנדטים, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר טוען כי לימין יש כבר 61 מנדטים וכעת המשימה היא להכניס את מפלגתו לכנסת ולהצביע לעוצמה יהודית.

"לליכוד כבר יש 61: עכשיו השאלה היא אם עוצמה יהודית נכנסת – אם אנחנו נכנסים, יש ממשלה ימנית אמיתית", אמר בן גביר.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
15
תשחרר
02.03.20

שחרר אותנו שחרר אותנו בחייאת