נתניהו שיקר?|רה"מ מאחורי הקלטת יועצו של גנץ - סרוגים

נתניהו שיקר?|רה"מ מאחורי הקלטת יועצו של גנץ

אילנה דיין מפרסמת הערב הקלטות בטענה כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שיקר כאשר טען שהוא לא עמד בקשר למול הרב שהקליט את יועצו הבכיר של בני גנץ אומר כי הוא סכנה לעם ישראל

נתניהו שיקר?|רה"מ מאחורי הקלטת יועצו של גנץ
  Olivier Fitoussi/Flash90

אילנה דיין ושחר אלתרמן פרסמו הערב (ראשון) הקלטת השיחה בין ראש הממשלה לרב שהקליט את יועצו הבכיר של בני גנץ, ישראל בכר, טרם פרסום ההקלטה.

לטענתה של דיין, ראש הממשלה עמד מאחורי ההדלפה, אף שרק אתמול הכחיש רה"מ נתניהו בריאיון לרינה מצליח ב"פגוש את העיתונות" כי שוחח עם הרב חבורה שהקליט את יועצו של בני גנץ, ישראל בכר, ההקלטות שהגיעו למערכת "עובדה" מעידות אחרת.

עוד באותו נושא

יועצו של בני גנץ: הוא סכנה לעם ישראל


25

ההקלטה המדוברת היא שיחה שמתקיימת ביום רביעי שעבר, סמוך לעשר בלילה. במשרדו של הרב גיא חוברה במרכז תל אביב שבה נוכחים כמה אנשים בהם הרב עצמו. יש להזכיר כי זהו הרב שניהל שתי שיחות ממושכות במהלך חודש פברואר עם ישראל בכר, יועצו הבכיר של בני גנץ וממנהלי הקמפיין של כחול לבן.

בכר הגיע לשתי הפגישות עם הרב כדי להתייעץ איתו בעניינים אישיים, הוא לא ידע שהרב מקליט את הפגישות. במהלך אחת מהן – כשהרב מדובב אותו – בכר אומר גם אומר לרב שאין לבני גנץ אומץ לתקוף באירן וש"זאת סכנה לעם ישראל".

על הפרק לכאורה האופן שבו תועבר לפרסום הקלטת השיחה בין הרב ובין בכר. אחד הנוכחים מגיב על הדברים שהוא שומע מנתניהו ומבטיח לו שישראל בכר יישמע בקולו. תחילה הרב עצמו מדבר ככל הנראה על ההצדקה לפרסום. כך נשמע בהקלטת השיחה:

הרב גיא חבורה: "ראש הממשלה, ראש הממשלה, מאי נפקא מינא, מה ההבדל בין מה שמתגלה שהתקשורת יודעת המון, יותר ממנו – ולא עושה עם זה כלום. מה ההבדל למקרה שלנו?…

דובר 2:"זה ברור, אנחנו לא מדברים על טשטושלא מדברים על טשטוש"

נתניהו: …

דובר 2:"לא, לא מדברים על טשטוש של ישראל. ברור שישראל צריך להיות בקולו, אוקיי ברור"

על פי הפרסום של מערכת עובדה, המשתתפים בשיחה, כולל הרב, מבטיחים לראש הממשלה שהם ידאגו שקולו של בכר יישמע בבירור, בלי עיוות קול, בהקלטה שתועבר לפרסום.

השיחה נמשכת דקות ארוכות, הנוכחים אומרים לרה"מ שישמחו לקיים "סעודת הודיה", מדברים גם על תאריך אפשרי. לקראת סוף השיחה הצדדים מסכמים לשוב ולדבר, כך נשמע קטע נוסף בשיחה:

דובר 2:… "טוב תשמע, תשמע, ראש הממשלה שמענו אותך…תן לי לחזור אליך עוד כמה דקות… זה… זה בכל מקרה קיבלנו ראש הממשלה אנחנו נעשה את זה".

כזכור, בסוף שבוע שעבר, פרסם העיתונאי עמית סגל הקלטה בה נשמע בכר אומר על גנץ כי "הוא סכנה לעם ישראל, לא אמיץ לתקוף באיראן. ח"כ עומר ינקלביץ אומרת עליו שהוא חלש וטיפש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
32 תגובות - 20 דיונים מיין לפי
1
מי מאמין לראש הממשלה ראש המאפיה
א.ס | 01-03-2020 20:41
מי שמאמין זה קבוצה אחת כת שהוא הצליח לשאוב להם המוח והקבוצה השניה חברי הליכוד השרים וחברי הכסת שיודעים היכן מרוחה החמאה. המפסידה הגדולה מדינת היהודים שעומדת מחר בפני חשש אמיתי לחורבן בית שלישי
ל"נא להיצמד לעובדות"
בודק העובדות | 01-03-2020 22:21
אתה לא מחליט מה זה יהודי, ומה זה יהדות. יהדות זו שייכות לאומית, ולא פולחן ארכאי ומיותר. יהדות זה ואהבת לרעך כמוך או וְגֵר לֹא תוֹנֶה וְלֹא תִלְחָצֶנּוּ כִּי גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם או כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְּכֶם וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ כִּי גֵרִים הֱיִיתֶם בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם - כלומר שוויון לזרים והכלת האחר, לקט שכחה ופאה - כלומר סוציאליזם, ובקיצור - כל מה שהשמאל מטיף לו - זו היהדות האמיתית. הימין הדתי רחוק מהיהדות בדיוק כמו שהכתות החרדיות רחוקות מהיהדות. הדת היהודית אורתודקסית שמובלת עי מספר רבנים תאבי כח, השתלטה על חיי העם היהודי, וכעת היא מדרדרת את מדינת העם היהודי.
החשש הוא מפני כחול לבן האנטי יהודיים
נא להיצמד לעובדות | 01-03-2020 21:50
שרוצים להרוס את הטיפה יהדות שעוד נשארה פה והמצע שלהם אנטי יהודי ומסוכן לדת היהודית. ושום מלחמות הקלטות לא יכולות לשנות את האמת הזו.
2
נתמכי המשותפת
ימני | 01-03-2020 20:41
בלמו וסתמו
3
הוא אמר שלא הורה להקליט את בכר, מה זה חשוב?
נו ו? | 01-03-2020 20:55
.
האם זה פעם ראשונה שרוה"מ משקר לעם ?????
חיים | 02-03-2020 14:30
ברור שאותו אדם שמכונה רב (לא בטוח שאכן רב מוסמך) חוברה עשה עסק עם רוהמ ויש הקלטה אז למה ביבי משקר שוב ושוב??? לא יעזור לו, לא נצביע מחל גם אם יתהפך העולם וימשיך עם שקריו .
4
לא יודע אם שיקר
שמואל | 01-03-2020 20:56
אבל מותר לבלף את האויב. והתקשורת היא אכן האויב של העם היום. כל מי שב עד מדינת כל אזרחיה הוא אויב מדינת ישראל היהודית
חורבן בית 3 זה מה שאתה מביא
תגובה למסביר | 01-03-2020 23:13
אם מי שתורת ישראל חשובה להם ילכו כפי שאתה מציע הדבר היחיד שישיגו זה חורבן בית שלישי. בדיוק כמו לפני חורבן בית שני, קבוצה קנאית של יהודים מחליטה שאמונתה היא היחידה ומבטלת מעגלים רחבים של יהודים שחלוקים עליה. אי אפשר לכפות אמונה ואורחות חיים, על שנאת החינם הזו יצאנו לגלות של אלפיים שנה. עכשיו זה בדיוק מה שקורה, מנהיג שקרן, סכסכן שטובת העם אינה לנגד עיניו אלא טובתו האישית; בשמה הוא מוכן להסית, לשסות ולהכפיש באופן שלא נראה כאן בעבר. זה כולל שקרים והכפשות של אנשים שתרמו כל חייהם למדינה, של אנשים שאיבדו את היקר להם למען המדינה. הוא הופך אנשים כמוני, חילוניים וציוניים לאוייבים שאין זכות להם לחיות חייהם כפי שהם מאמינים.הוא הופך יהודים דתיים בתפוצות ללא יהודים. אתם לא תוכלו לשנות אותי ושכמותי; בניסיונתכם רק תביאו למלחמת אחים וחורבן.
למסביר
התמים | 01-03-2020 22:11
כחול לבן לא נגד דבר מכל מה שהזכרת. כחול לבן נגד כפיית כל מה שהזכרת. במדינה נורמלית בוחר כל אדם את אמונתו ודרכו, ללא כפייה. במדינה נורמלית מתחשבים בכל סוגי האוכלוסיה ולא כופים חוקים דתיים על חילונים למהדרין. ומותר לאדם להיות חילוני ולחיות על פי דרכו. אז תבדיל בין אמונה ובין כפיית אמונה. רוצה להאמין - תאמין. אל תכפה את אמונתך על אחרים. ולצד כל הערכים שאתה מונה קיימים עוד כמה ערכים, יהודיים וגם אוניברסליים : ואהבת לרעך כמוך, הכלת הזולת, זכויות הפרט והאזרח, כיבוד הזקנים ועזרה לחלשים בחברה , שיוויון זכויות וחובות, מנהיגות מקרבת ומחבקת. לאן הלכו כל הערכים הללו שעושים את החיים לטובים יותר ? מחוייכים יותר ? נעימים יותר ?
תגובה לתמים
הסבר | 01-03-2020 21:53
יהודי שתורת ישראל וערכי היהדות לנגד עיניו יצביע לגורם היחיד שיכול להילחם נגד מפלגה שחרטה על דיגלה להילחם נגד תורת ישראל ונגד ערכי היהדות. ומה לעשות שכחול לבן במצע שלה נלחמת נגד שבת קודש, נגד קדושת המשפחה היהודית, ונגד קדושת המקומות הקדושים. אז בשיטת האלמינציה כחול לבן יורדת וכל השמאל יורד ונשאר גוש הימין. הבנת?
למגיב שמואל
התמים | 01-03-2020 21:21
מה זה : לא יודע אם שיקר. הוא שיקר והדבר ברור לגמרי מתוכן הדברים. הוא שיקר כמו שהוא משקר תמיד. וכמו שנתן אשל יועצו תיאר - נתניהו מסית ומדיח, משסה ויוצר שינאה במזיד ובכוונת מכוון. זה האיש ראוי לעמוד בראש מדינת היהודים ? עשרת הדיברות - מתו ? מוסר הנביאים - נמחק ? מותר לשקר, מותר לזרוע שינאה , מותר לקחת שוחד ולרמות , מותר להתגולל על יריב פוליטי בהשמצות שקריות. הכל מותר כדי לשרוד פוליטית ? מה אתה מגלגל עיניים ומיתמם. יהודי שתורת ישראל וערכי היהדות לנגד עיניו יכול להתעלם מכל אלה ? איזו מן השקפת עולם זו ? הדתיים התקרנפו ונהיו פשוט מגעילים. אל יהי חלקי עימכם.
5
מפתיע מישהו ? ביבי נוכל . משקר תמיד
ארז | 01-03-2020 21:07
איש הפייק. אדם שכולו שוחד מירמה והפרת אמונים
ובני גנץ ממש שה תמים
די כבר | 01-03-2020 21:54
על מה בדיוק שילמו לבני גנץ במימד החמישי? על פרזנטציה?
6
ביבי שקרן מושחת
מה בדיוק חדש ? | 01-03-2020 21:22
זה שביבי שקרן מושחת כולם יודעים .... החידוש היה אם היתה יוצאת לו אמת מהפה .... אבל זה כמעט אף פעם לא קורה ..... מסכן העם שזה הפרצוף של המנהיגות שלו .... הנחמה : כנראה אי אפשר להתדרדר יותר , הנאשם גורר אותנו נמוך נמוך , אין לאן לרדת יותר .... ואולי אני אופטימי מדי .....
7
זה שביבי שקרן זה לא חדשות
יאיר | 01-03-2020 21:26
זה שאנשים יראי שמים מצביעים לאדם שבגד בשלוש נשותיו ושבנו זנאי - מדהים.
מסתבר שיש עוד הרבה אנשים שחושבים שהשחיתות אצל
ליאיר הצודק | 02-03-2020 14:36
ביבי היא דבר שבהרגל - והם צודקים. אמת לא יוצאת לו מהפה, אלא אם הוא חולה הוא משהו מוזר קרה לו. כמה ספין נמוך אפשר לרדת בשביל לשקר שבן גביר יצא מהמירוץ -אין גבול לנוכלות של מחל בראשות ובהוראת ביבי.
8
האם ביבי שיקר? רק במקרה שהזיז השפתיים.
חגי | 01-03-2020 21:33
כזה חמור. כל פעם יוצא מחדש פיתה.
9
נחש נשך נחש
גבי | 01-03-2020 21:37
מילא בכר לא נזהר, חשב שמתייעץ עם רב. אבל ביבי ידע שמדבר עם רב נוכלים ועדיין נתן שיקליטו אותו. גם שמן וגם אופטימי
10
כצפוי,הפרענקים = עבדים נרצעים לאשכנזי שבז להם
ילד תימני חטוף | 01-03-2020 21:39
עע הקלטת נתן אשל
נתן אשל
התמים | 01-03-2020 21:59
הוא השפתיים. אבל התוכן הוא של ביבי. הוא זה שמחליט מה הטקטיקה. נתן אשל רק הסביר.
11
נתניהו טמן בור לגנץ
אריאל | 01-03-2020 21:48
ונפל בו בעצמו ! ככה יעשה לאיש !! כל המהלך הזה הפך לבומראנג ! הצדק נראה עכשיו נקווה גם יעשה מחר !!
12
כנופית"כחול לבן"
ראובן | 01-03-2020 21:49
שאריות הסכםאסלה שחילקו נשקים למחבלים שיקרו שלא יהיו קטיושות מעזה.
13
הרב מקליט וביבי בהוראת פרסום מכשיל את הרב
אלון | 01-03-2020 22:10
גם הדת מופקרת לטובת האדם הזה?? נתניהו בז לכל ערך
14
איכה היתה לזונה קריה נאמנה (ישעיהו א כא)
ישעיהו | 01-03-2020 22:11
הכול מותר? עשה ואל תעשה? ערכים? מוסר? בושו והכלמו!
15
מצביעי ליכוד פראיירים
נתן אשל | 01-03-2020 22:17
תומכי שנאת חינם מצביעים ליכוד
16
מחר מחליפים סוף סוף את השלטון
המפוכח | 01-03-2020 22:26
אין שום דבר יהודי במתן תמיכה לעבריין מושחת! מחר מצביעים כחול לבן - ימין מתון ושפוי, בהנהגת שלושה רמטכלים לשעבר שידאגו לביטחוננו ויחזירו את השפיות למדינה. אי אפשר לתת יותר יד להרס שמחולל כאן העבריין מבלפור! האם צריך להזכיר כאן את עשרת הדברות??
הדיוט שימושי
דוד | 02-03-2020 9:54
ראשי שחור לבן מושחתים הרבה יותר מנתניהו. רק מה, הם האופציה של השמאל המחופש לימין להחליף את השלטון והתקשורת השמאלנית מריצה אותם. לא אוהב את נתניהו אבל מצביע לו ללא שום היסוס. הספיקו לי כל האוטובוסים המתפוצצים ופיגועי השלום שאנשים כבר שכחו. מקווה שהשמאל עם רעיונות העוועווים שלהם מבחינה מדינית וגם כלכלית ישארו לתמיד אופוזיציה לוחמנית.
17
ובכלל מי זה הבכר הזה שקובע מה סכנה ומה ברכה
מסוכן זה הפירומן | 01-03-2020 23:47
מסוכן זה הפירומן, לא השקול. מה זה השטויות האלה. שקר על שקר על שקר. חלאה האיש הזה.
18
יהודים תתעוררו. רבני השקר הזהרו
ירון | 02-03-2020 4:29
שקרן, נואף, מתבולל, חשוד בשוחד. בזה אתם תתמכו? מה זה, מלך מרוקו? השם רואה הכל מלמעלה ולא סולח להולכים אחרי נביא השקר הנכלולי הזה. רב שמקליט אדם בצוקתו, טומן מלכודת ומקבל הוראות מביבי? איפה השמירה על פרטיות בהתייעצות עם רב. איפה המוסר היהודי ? לאן עוד נגיע?
תפנה לרבנים שתמכו במחל בזכות סמוטריץ שהבטיח
לירון הצודק | 02-03-2020 14:41
להם שוחד/תמיכה כספית לישיבה. אלה רבנים בישראל במאה ה-21 ??? למה הרב שפירא מרג והרב אריאל שקיבל פרס השנה והרב מלמד שסמוטריץ חברו והרב ולדמן מקרית ארבע ויש עוד, אבל לא אמנה פה. איזה רבנים אלה שתומכים באחד מושחת בצורה קשה מאד . במצב קשה כזה משיח לא יבוא !!!
19
לא הבנתי למה חשוב ולמה עושים עניין
רות איזיקוביץ | 02-03-2020 11:26
הגברת התרכזה אולי באי דיוקים אופייניים לפוליטיקאים, לא יודעת, לא צפיתי. האם השאלה היא חוסר הדיוק- מי אמר למי מתי- או האם החמור הטיפש הסכנה למדינה יהיה ראש ממשלה? למה אנחנו(!) מייחסים לשטות שכאילו הגברת גילתה משהו חשוב, תקיעת סכין בגב?
20
כמו האיראנים שרואים מצווה לשקר לעולם כך זה
עצוב | 02-03-2020 12:21
בכת של ביבי. לגנוב ולשקר זה בסדר. העיקר שעושים את זה נגד האויב (כל מי שלא ביבי)