חדשות הבידוד: אלו הסלבס שנתקעו בגלל הקורונה - סרוגים

חדשות הבידוד: אלו הסלבס שנתקעו בגלל הקורונה

נגיף הקורונה הצליח לתקוע בבידוד לא מעט זמרים ודמויות מוכרות בישראל ואף לגרום לביטול של עשרות הופעות. אז מי נאלץ לבטל 20 הופעות? מה ישי ריבו וקורין גדעון נאלצו לבטל? ומי עוד?

author-image
חדשות הבידוד: אלו הסלבס שנתקעו בגלל הקורונה
  (צילום: מתוך אינסטגרם)

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון ואמה שוהות כרגע בבידוד, לאחר שחזרו לאחרונה מאיטליה. בעקבות כך נאלצה גדעון לוותר על הנחיית משדר הבחירות בקשת 12 עם כוכבי הערוץ, במקומה שובצה גלית גוטמן.

הזמר המצליח ישי ריבו לא לקח סיכון וביטל את הופעתו המתוכננת במדריד, שם היה אמור גם לחגוג את יום הולדתו ה-31 ואת הקלאסיקו.

הזמר ליאור נרקיס נאלץ להיכנס כמשנה זהירות לבידוד יחד עם 2 ילדיו, בשל ביקורו בחנות 'הפיראט האדום' באור יהודה שם נמצא בעל החנות חולה קורונה. בעקבות כך נרקיס נאלץ לבטל למעלה מ-20 הופעות שתוכננו לו במהלך ה-10 ימים הקרובים, כולל חגיגות פורים.

(באדיבות עופר מנחם תקשורת)

גם הזמרת וכוכבת הנוער, אנה זק נמצאת בבידוד לאחר ששבה ממילאנו לפני כשבוע, לשם הוזמנה להשתתף בקמפיין טיק טוק בינלאומי של דולצ’ה וגבאנה. כל הופעותיה בעשרה ימים הקרובים בוטלו, כמו כן מסע הטרום בכורה של הסרט ״הרפסודה״ בו היא מככבת, יידחה ל-11 במרץ.

הזמר סגיב כהן, נאלץ להיכנס לבידוד לאחר שחזר מתאילנד ונאלץ לבטל הופעות ואף לחגוג את יום הולדתו לבד. כהן לא שתק והחליט לבקש פיצוי מהמדינה על הפסדיו. בחמישי האחרון שלח מכתב לשר הבריאות יעקב ליצמן ודרש שיפוצה ב-140 אלף שקלים, בגין אובדן הכנסתו מהופעות שביטל בגלל הבידוד שנכפה עליו. "בעקבות ביטולי ההופעות שלי, יש לי הפסד לא מבוטל של כסף" סיפר כהן בריאיון לשש – אמנון לוי "הנזק נגרם גם לנגנים שנאלצתי לבטל את עבודתם, אני רוצה להבין מי דואג לעצמאים".

לא לקח סיכון וביטל את ההופעה

לעומתו מי שחזר מתאילנד ולא הסתגר בביתו או ביטל הופעות, הוא כוכב הילדים יובל המבולבל, שחזר לאחרונה מחופשה משפחתית בתאילנד עם שבעת ילדיו, אך בהוראת משרד הבריאות הוא לא התבקש להיות בבידוד מלא – אלא רק להימנע בלשהות במקומות הומי אדם.

אומנם ילדיו לא שבו אל מסגרות החינוך והתבקשו לחזור לשגרה, רק לאחר בידוד של שבועיים. בריאיון לקרן מרציאנו בתוכנית חיסכון, סיפר יובל: "אני מקיים את ההופעות ולא יורד לקהל או מתערבב עם הילדים…אני לא אגיד לא לילד שרוצה להצטלם איתי. נשארו לי עוד כמה ימים ואז אני חוזר לשגרה ולהופעות בלי חשש".

אשת הטלוויזיה, אופירה אסייג החליטה לבטל את החופשה המשפחתית המתוכננת לפיליפינים והודיעה כי לא תצא לחו"ל עד שלא יודיעו כי נמצא פתרון לקורונה. שיהיה בהצלחה!

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לכי תעשי שע"ב
ימות המשיח/ה | 04-03-2020 19:07
תסתמי. לומדת משפטין ולא יודכת למה האב של בעלה לא עונד טבעת ואילו האן כן. כנראה המטומטמת לא יודעת למה קוראים לה עד לרגע הנישואיו נערה או בחורה או גברת ומרגע הקידושין (הקניין) היא מוגדרת כאישה לבעל. בטח היא לא יודעת למה מותר לבעל לשאת אחרות נוספות לנשים והנערה/גברת לא יכולה לשאת אפילו לאחד אלא להינשא רק לאחד. מותר לבעל להתגרש מכל סיבה שנראת לו. ורבי עקיבא קבע אם מצא יפה ממנה גם אם חלילה תהפוך לצמח מותר לבעל להתגרש. ואילו אם הוא יהפול לצמח היא לא תוכל להתגרש וגם לא להיות אישה לזכר אחר. הניקוד בתורה נעשה בשנת 800 AD ועד אז לא היה ניקוד גם לא היו רווחים בין המילים. יש מקומות רבים שכתוב בהם המילה אישה וכולם התכוונו לאותו הדבר בדיוק עד שמשפ' אשר הכניסה את הניקוד וניקדה כאשר מדובר בנקבה באדם יהיה קמץ תחת הש וכאשר מדובר בבח אחר יהיה צירה מתחת ל ש אבל זו בדיוק אותה אותה מילה ואותה הכוונה. יש לקוראת מקום למחשבה עמוקה. רק דעי שבעלך יודע את כל התשובות ומסתיר אותם ממך. אפילו אביו מסתיר את תשובות האמת מחמתך. איו בית שיש בו זכר ואין בו מוסר כפול, מירמה ניצול ועושק.אין כזה. לכי תעשי שעורי בית.