חדשות המגזר

בנצי גופשטיין במכתב פתוח לרבנים: "איפה הייתם?"

יו"ר ארגון להב"ה ואיש עוצמה יהודית, בנצי גופשטיין, במכתב אישי לרבנים שחתמו על העצומה ש"אסור להצביע למפלגה שלא בטוח עוברת את אחוז החסימה": "איפה הייתם כשבאמת היה צריך לזעוק?"

בנצי גופשטיין במכתב פתוח לרבנים: "איפה הייתם?"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

האמת היא, שהרבה זמן חיכיתי למכתב כל כך נחרץ של רבנים.

הייתי בטוח שכאשר בג"ץ פסל את ד"ר מיכאל בן ארי, הרבנים ישמיעו את קולם על העיוות הנורא. הייתי בטוח, שנשמע זעקה מרה על כך שתלמיד חכם שמקדיש את חייו למען עם ישראל אינו 'כשר' בעיני השופטים לכהן בכנסת ישראל, ואילו אויבינו המרים כן. אך קולם של הרבנים נדם.

גם כשפסלו אותי בגלל המאבק שלי בהתבוללות, החולה הרעה הגדולה ביותר של עם ישראל, אף אחד מאותם רבנים לא הוציא קול קורא. ואפילו לא כאשר העמידו אותי לדין על פעילותי למניעת התבוללות.

כאשר הרב רפי פרץ, שר החינוך, שיקר, הפר הסכם חתום וחילל שם שמיים בפרהסיא בהוראת הרבנים שחלקם חתומים על המכתב, הרבנים האחרים מילאו את פיהם מים.

כשנפתלי בנט, האיש שהכניס את הרפורמים לכותל, לייט שבלייטים, קיבל הסכמה והסמכה מאותם הרבנים, פסל את בן גביר ואיתו ציבור שלם של עשרות אלפים – גם אז – מהרבנים נשמעה שתיקה רועמת.

אך על ה"עוול" הנורא מכל, על ה"חטא הנורא" של הצבעה למפלגה שמתנגדת למתווה טראמפ כולו, שמתנגדת לאוטונומיה פלסטינית (אותה כינה הרב צבי יהודה זצ"ל "אנטומיה"), שמרימה את קולה נגד הרפורמים ולא מעודדת את תרבות הלהט"ב, דווקא על כך, מצאתם לנכון לצאת בקול קורא?

ברוך ה' שזכינו במו"ר הגאון הרב דוב ליאור, יחיד בדורו, שמקיים בהידור את מצוות "ולא תגורו מפני איש", לא נזקק לכסף ולמוסדות, לא מגמגם ולא מהסס להגיד את אמיתתה של תורה.

בלב כואב, על האמת הנעדרת.

=======

בנצי גושפטיין היא יו"ר ארגון להב"ה וחבר מפלגת 'עוצמה יהודית'

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

121
83
מתביישת במצב
28.02.20

צודק !!!!!!!!!!!!!!!!! ילדה קטנה יחידה ותמה שאלה למה ? האם הדת אופנה ??