סערת ההקלטות בכחול לבן: גנץ פיטר את היועץ שלו - סרוגים

סערת ההקלטות בכחול לבן: גנץ פיטר את היועץ שלו

בעקבות ההקלטות בהן נשמע מפקפק ביכולתו להנהיג את מדינת ישראל, גנץ החליט על הפסקת עבודתו של ישראל בכר. עם זאת מבהירים בכחול לבן: "בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי"

author-image
סערת ההקלטות בכחול לבן: גנץ פיטר את היועץ שלו
  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כחול לבן' בני גנץ, הדיח את יועצו האסטרטגי שלו, ישראל בכר, בעקבות הדברים שאמר בהקלטות שנחשפו אמש (חמישי) בחדשות 12 על ידי הפרשן עמית סגל.

בהקלטות שנחשפו במהדורה המרכזית, נשמע בכר אומר כי גנץ אינו כשיר להנהיג את מדינת ישראל וכי הוא מהווה "סכנה לבטחון ישראל".

בהודעה שפורסמה לפני זמן קצר מטעם המפלגה נאמר כי אחרי בירור האירוע החליט גנץ להפסיק את עבודתו של בכר לאלתר: "יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ערך אתמול בירור ראשוני ובדיקות נדרשות אודות הדברים שהושמעו בשמו של היועץ ישראל בכר בחדשות 12. מהבירור הראשוני עולה, כי בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה – שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב".

עוד באותו נושא

יועצו של בני גנץ: הוא סכנה לעם ישראל


25

מהמפלגה נמסר כי "יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין. גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים. גנץ שוחח גם עם ח"כ ינקלביץ' אודות הדברים שיוחסו לה. ח"כ ינקלביץ' הדגישה כי מעולם לא אמרה דבר מהדברים שיוחסו לה. בעקבות זאת פירסמה חה״כ ינקלביץ' הבהרה חד משמעית מצידה בנושא".

גנץ עצמו מסר הבוקר: "גם הבוקר חשוב לזכור- ביום שני, זה או כחול לבן או שלטון ארדואן".

ישראל בכר מסר בעקבות הודעתו של גנץ: "כמי שמלווה מעל שנה את רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, אני מודה על ההזדמנות לעבוד במחיצתו. גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי שתרם רבות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל כלוחם, כמפקד וכרמטכ"ל. מנהיג שידע להתמודד גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל".

"מבלי להיכנס לפרטים, המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח. עוד תגיע העת לעסוק בדבר. מכל מקום, לאור הפרסום הפוגע בשמו הטוב של רא"ל (במיל') גנץ, אני מקבל עליי את החלטתו על סיום תפקידי בצוות הקמפיין על מנת להשלים את משימת הבחירות של כחול לבן אליה הייתי רתום לאורך כל השנה האחרונה. יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד".

במפלגת הליכוד הגיבו לפיטורים של בכר ואמרו: "גנץ פיטר את יועצו הקרוב ישראל בכר מפני שאמר את האמת: "אסור שגנץ יהיה ראש ממשלה, הוא אפס מאופס, אין לו אומץ לתקוף באיראן – גנץ סכנה לביטחון ישראל".

לא די בכך שגנץ ראש ממשלה מסוכן לישראל, אסור להמר על ביטחוננו ולתת לגנץ להקים ממשלה מסוכנת עם אחמד טיבי איתו כבר ניסה להקים ממשלה בבחירות האחרונות.

ינקלביץ' מכחישה

גם ח"כ ינקלביץ' מכחישה נחרצות את הדברים שיוחסו לה במהדורת חדשות 12 ומבקשת למסור בתגובה: "מי ששירת כרמטכ״ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות.

הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית.

בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו. ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה.

אני גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש, ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה – היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
25 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
חכם ?לא צריך
shulamit cohen | 28-02-2020 8:49
לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שגנץ כזה. כולנו רואים מי האיש
אז מה אמרו ראשי המוסד
על ראש הנחש | 28-02-2020 15:57
ראה דעתם של ראשי השבכ והמוסד על הנאשם נתניהו , אם נסכם במילה אחת ..... זוועה ..... ואם נפרט סכנה לבטחון וקיום המדינה , ראש ממשלה מושחת , שקוע עד צואר בפלילים , נאשם בהפרת אימונים , מירמה , ושוחד , וזה לא כולל את פרשת הצוללת המצרית , והמליונים מהבן דוד מילקובסקי או אולי מטיסנקרופ .... מי יודע ? זה לא נחקר , הוא לא חשוד ..... יש איזה אידיוט במדינה שמאמין לזה ?
המקובלים: המצביע לשמאל אין לו חלק לעולם הבא
יהודי אמיתי | 28-02-2020 11:16
מי שמצביע לימין מקיים המון מצוות ומחזק את הדת. וזוכה לעלום הבא
קטע מתוך דברים בעניני השעה שנאמרו בארוכה
קטע מתוך דברים בענינ | 28-02-2020 9:41
קטע מתוך דברים בעניני השעה שנאמרו בארוכה על מצב הזמן וסערת התקופה של הבחירות. במילים קצרים; ~ רצוני לומר לכם על דבר שאמנם יש עדיין כמה ימים עד שיהיה נוגע למעשה, אך כיון שחוששני שבעוד ימים ספורים הרחוב יתמלא בתעמולת ודבריו שמעת מתוך האש... ואז יהיה קשה להוציא את הבחורים והאברכים מהאש... לכן אנו פה כעת במילים קצרות. היות ובעוד תקופה הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שזה איסור גמור ללכת ולהצביע,  איסור ממש,  מאיסורים החמורים ביותר,  ואני אבאר בקצרה; ודאי התעמולה הגדולה תתפרסם שכבר החזוא זיע התיר להצביע, ועוד ועוד עז הדרך, צריךלדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה אז כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, וכהיום הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר. גם ~ ידוע שהרב מפוניבז' זצל ייצג את היהדות החרדית בליטא, וכשהגיע לאי שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לו מספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ד' ועל תורתו!!!!!! אכ מה ההיתר לשלוח לשם??? קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה המתירים הכל, ומתפשרים על הכל, נגד דעת תורתינו הקדושה רחל, כמו על גיוס השמד, חילול שבת, וחפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר להם לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!! וידוע שלראשונה, האדמור מסלאנים שליטא הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה חזקה לאגודת ישראל. נמצא שכעת האדמור מסלאנים שליטא נגד ההשתתפות בבחירות... וזה היה אמש בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד יצא האדמור בחריפות נגד ההשתתפות בבחירות ואמר שכל ההיתר היתה רק נכון לשעתו שלא ישב בקואליציה, ובפרט עכשיו שהחכי''ם החרדים מסתירים ומשתיקים את כל המנהיגים והאדמורים והגדולים, בענייני גזירת הגיוס, וחילולי שבת ברבים, וחפירת קברים של יהודים, ולא דואגים לדיור וכו' וכו' אז ההוראה שבבחירות האלו לא ישתתפו כלל וכלל. ולכן אני הק' חוזר ואומר; שלדעת כל גדולי הדור (לא אלו המנהיגים/ הגדולים כמו יענקוש וכו') זה איסור חמור ללכת להצביע לשמד כפשוטו, ואף אם יש מי שלא ישמע לי, לכל הפחות בזמן שהוא הולך לשים את הפתק ב'קופסא' שירעדו לו הידיים, כי הוא הולך לתת את הכח למהרסי ומחריבי היהדות האמיתיים!! המחריבים האמיתיים זה הם, לא לפיד לא ליברמן, רק יהדות התורה שס וכו' ודומיו, (למרות שדעותיהם אינם רחוקות...). וגם אם בעוד ימים תשמעו שכל כלל ישראל מתאחד, -כ-ל- המפלגות ה'חרדיות', אעפכ תדעו שזה איסור גמור ללכת ולהצביע!! וכל האיחוד זה הבלוף הגדול של הבחירות של הכופרים החרדים... ואל תאמינו לכל הלוקשים והשקרים שמוכרים לכם בשם הגדולים. האמת שכולם מרגישים שמשיח היה צריך לבוא מזמן, לא נראה שיש דור שכולו חייב יותר מעכשיו, אבל כנראה זה עוד לא ממש הסוף, ליבא לפומא לא גליא, אינני רוצה לומר מה אני עוד חושב, שלא לפתוח פה, אבל אל תהיו מופתעים אם תגלו התדרדרות רוחניות נוספות ושפל חדש אצל החרדים בימי הבחירות, השם ירחם עלינו. הנה דעת תורה עם השקפה ברורה בענין הבחירות. משיח בקרוב!
לא גנץ שמו אלא ''אהבל'' שמו. חחחח יא אהבל 1
גנץ אהבל. אהבל גנץ. | 28-02-2020 9:34
במקום שהאהבל הלז יתפטר הוא עוד מפטר? חחחחחחח יא האהבל !!!!
2
ארוך כמו שרוך טיפש כמו נעל
הבדרן | 28-02-2020 8:52
חה חה חה
זה עדיף על שקרן פתולוגי
המיץ של הזבל | 28-02-2020 15:58
ראה דעתם של ראשי השבכ והמוסד על הנאשם נתניהו , אם נסכם במילה אחת ..... זוועה ..... ואם נפרט סכנה לבטחון וקיום המדינה , ראש ממשלה מושחת , שקוע עד צואר בפלילים , נאשם בהפרת אימונים , מירמה , ושוחד , וזה לא כולל את פרשת הצוללת המצרית , והמליונים מהבן דוד מילקובסקי או אולי מטיסנקרופ .... מי יודע ? זה לא נחקר , הוא לא חשוד ..... יש איזה אידיוט במדינה שמאמין לזה ?
3
יועץ פחדן בפרט מתגובת השמאל שמעמיד לדין כל מי
חיים | 28-02-2020 8:58
שנגדו,
פחדן זה מי שרוצה חסינות
וזה כזכור ביבי | 28-02-2020 16:13
ראה דעתם של ראשי השבכ והמוסד על הנאשם נתניהו , אם נסכם במילה אחת ..... זוועה ..... ואם נפרט סכנה לבטחון וקיום המדינה , ראש ממשלה מושחת , שקוע עד צואר בפלילים , נאשם בהפרת אימונים , מירמה , ושוחד , וזה לא כולל את פרשת הצוללת המצרית , והמליונים מהבן דוד מילקובסקי או אולי מטיסנקרופ .... מי יודע ? זה לא נחקר , הוא לא חשוד ..... יש איזה אידיוט במדינה שמאמין לזה ?
4
היועץ
יהודה | 28-02-2020 9:02
היעוץ הפך לרועץ אפילו היועץ חושב שגנץ הוא סכנה למדינה תתעוררו לא רק גנץ גם כחול שחור והמשתפים שלהם משמאל ומהמשותפת גם הם סכנה.....
5
האוניה טובעת
צבי עינת | 28-02-2020 9:09
לאחר מסע שיסוי, הכפשות, הלבשת ראש ממשלה בבגדי נאצי, והדמיית לארדואן... חיבור עם טיבי, וניסיונות עם ליברמן, מרץ והשד יודע מה, העלמת האישה, האחות והילדים, עילגות ושיכחה, בא תור הפיטורים, מה עוד שכחול לבן עוד לא יודעת בעצמה אם היא ימין, שמאל או מרכז... החונטה תתפזר לבתיה בעזרת השם.
6
מושחתים !! בג"צ +כחול לבן !!!
עם ישראל כולו | 28-02-2020 9:11
לא יעזור לכם כלום !! מפלגת הבלוף כולכם אפסים ונפסדים שאין מאחריכם כלום מלבד הסתה ורפש ביבי הוא המנהיג העליון של ישראל שאין עליו עוררין וכל אירגון הפשע בגצ לא יזור לכם כי הם אלו שצריך לשפוט אותם ואת היועץ וחבר מרעיו המושחתים ראשי כחול לבן על תפירת תיקים הזויים..כי כל העם בישראל יודע מכיר ושומע את האמת לאמיתה עליכם חוץ משונאי ישראל המיעוט שבעם כל העם זה ימין וביבי לא יעזור לכם כלום אנחנו ננצח בעה !!!! ואז ניגאל מהשחיתות ההרסנית שלכם וממערכת המשפט המושחת בישראל ובעולם כולו !!!!
7
צריך ספרדי מהמגרב
אוחנה | 28-02-2020 9:23
לא גנץ ולא ביבי ..צריך מנהיגות אחרת. המנהיגות הספרדית שהיתה בפוטנציה יכולה להגיע לתפקיד הבכיר ביותר, ראשות הממשלה, הכזיבה. פרט לדוד לוי , שכולם בליכוד נלחמו בו, שהיה יכול להיות ראש ממשלה . מחכים למנהיג הבא שיראה את הדרך לפתרון.
8
ינקלביץ' אמרה בכר ציטט. ונחשו מי הוטס? בכר.
יואל | 28-02-2020 9:39
לא מוזר?
9
כזנב המכשכש בכלב..
יעקב | 28-02-2020 9:49
יועצים רבים הם כזנב המכשכש בכלב&ויקומו המלפפונים להכות את הגננים. אַ֭חַי בָּגְד֣וּ כְמוֹ־נָ֑חַל   כַּאֲפִ֖יק נְחָלִ֣ים יַעֲבֹֽרוּ׃ Nili Josh:כדי להכניס פרופורציות, יועץ של גנץ הוקלט מלכלך עליו, יועצים של ביבי עדי מדינה נגדו והולכים להכניס אותו לכלא.
10
אם זה יקבל את הפרסום הראוי
עמיחי | 28-02-2020 9:52
זה יכול להביא ל61. ביבי, איפה אתה? ניסית לתקוף עם זה בכלל או שאתה מקווה באמת שלא יהיה 61, כחול לבן רק קצת ייחלש כדי שתנהיג אתה ממשלת אחדות בהתחלה?
11
הדיקטטור המסכן והקשיש נתניהו
זרובב | 28-02-2020 10:21
ביבי לא יכול להתמודד נגד החמאס .נגד בלונים איך הוא יתמודד נגד אירן . ביבי שקרן רק יודע לדבר .פקה פקה.ביבי פוחד מהחמאס
את ההגה אני מעדיף
שטויות | 28-02-2020 17:38
לתת למנוסה בין השניים, אנחנו צריכים מנהיג ולא מנהל כושל
12
ברור ברור
יגור | 28-02-2020 10:24
גנץ מתאים לפירסום בגדים. לנהל מדינה הימור מסוכן וטיפשי
13
פוליטיקה
גורלי סימי | 28-02-2020 10:49
ממה שניתן להבין . ישראל בכר בא להתפרנס .קיבל גוב והתנהג בהתאם .את מה שהוא חושב באמת אף אחד לא ידע עד שלא יצא המרצע מהשק .אין במדינה אידאולוגיה .גם ביבי דואג לתחת שלו ,ראה הצעתו לבנט .ולאשכנזי .זאת המדינה מעיכה הרבה מטהרי אוויר
14
לגבי יכולותיו המוכחות. חחחחחחחחח.
אמיר | 28-02-2020 10:53
חמור שיוצא למסע לא חוזר סוס מרוץ.
15
גנץ
אריק | 28-02-2020 11:23
מר גנץ הדברים נאמרו מאחד האנשים המקורבים אליך ביותר מה אני אמור לחשוב בתור אזרח? אני מצטער אדוני מר גנץ אתה לא בשל
16
עוד תרגילים מלוכלכים ונלוזים של ביבי ומשחיתיו
יותם | 28-02-2020 11:26
עוד תרגילים מלוכלכים ונלוזים של ביבי וחבר המושחתים שלו! נתניהו מרעיל את המדינה בשליליות! נתניהו מסוכן לקיום של עם ישראל!
17
כמה שיקחישו לא יעזור כלום גנץ לא יכול לננל מד
מוקי | 01-03-2020 8:42
לגנץ אין יכולות לנהל מדינה ואת זה כולם יודעים ואומרים
18
דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
דירה=קורת גג | 01-03-2020 13:06
דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם