הלוחם שנפצע קשה בפיגוע דריסה שוחרר מביה"ח - סרוגים

הלוחם שנפצע קשה בפיגוע דריסה שוחרר מביה"ח

חייל גולני שנפצע קשה מאוד בפיגוע הדריסה במתחם התחנה לפני כשלושה שבועות השתחרר הבוקר מהמרכז הרפואי שערי צדק ועבר לשיקום בתל השומר: "אתה לוחם אמיתי והוכחת לנו את זה לאורך כל השבועות האחרונים"

author-image
הלוחם שנפצע קשה בפיגוע דריסה שוחרר מביה"ח
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

בשורות טובות.

חייל גולני שנפצע קשה מאוד בפיגוע הדריסה במתחם התחנה לפני כשלושה שבועות השתחרר הבוקר (חמישי) מהמרכז הרפואי 'שערי צדק' ועבר לשיקום בתל השומר.

החייל, שהגיע במצב קשה מאוד עם פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה, טופל על ידי צוותי הטראומה, הכירורגיה וטיפול נמרץ של שערי צדק שייצבו את מצבו לאחר הפגיעה.

לאחר שמצבו התייצב משמעותית, הועבר להמשך הטיפול בפגיעת הראש במחלקה הנוירוכירורגית והיום השתחרר במצב טוב להמשך תהליך שיקומו.

עוד באותו נושא

12 חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בירושלים; אחד קשה


8

הבוקר הגיעו מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה ד"ר אלון שוורץ, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית ד"ר נבו מרגלית, ומנהל היחידה לנוירוכירורגיה ד"ר טל שחר להיפרד ולאחל לחייל ומשפחתו בריאות והמשך שיקום מוצלח. מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין אמר כי "אנחנו מלאי שמחה היום לראות אותך אחרי התהליך וההחלמה המדהימה שעברת. אתה לוחם אמיתי והוכחת לנו את זה לאורך כל השבועות האחרונים. צוותים רבים ממחלקות רבות היו מעורבים בטיפול בך ואני רוצה להודות להם. אנו מאחלים לך ולמשפחה החלמה מהירה ושנפגוש אותך רק באירועים משמחים".

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שורץ סיפר לחייל ולמשפחה: "אני מתגורר סמוך למקום הפיגוע וכשקפצתי לבית החולים הבנתי מהדיווחים מהשטח שמצב הפצוע מאוד קשה. לא ויתרנו ויחד עם כל הצוותים הרפואיים ובמיוחד איתך נלחמנו לכל אורך הדרך ואני שמח שהגענו למצב שאנחנו יכולים לשחרר אותך עם תקווה לשיקום מלא״.

מנהל היחידה לנוירוכירורגיה שניתח את החייל, ד"ר טל שחר אמר: "החייל נמצא בתהליך שיקום שיארך עוד זמן אולם אני בטוח שישמור על מגמת השיפור המתמיד ועל הרוח והעוצמה שראינו ממנו מרגע הפציעה".

משפחת החייל הודתה לצוותי שערי צדק: "המשפחה מודה לרופאים, לאחיות ולכל הצוותים על הטיפול המסור בכל רגע יום ולילה, ומאחלים רפואה שלמה לכל עם ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו