פוטר מעבודתו ופתח באש: 5 הרוגים באירוע ירי במילווקי - סרוגים

פוטר מעבודתו ופתח באש: 5 הרוגים באירוע ירי במילווקי

5 בני אדם נהרגו באירוע ירי שהתרחש במפעל של חברת המשקאות "מולסון קורס" בעיר מילווקי, לאחר שאדם שפוטר מעבודתו פתח באש לעבר העובדים במתחם. במשטרה ציינו כי היורה נהרג באירוע, וככל הנראה התאבד כשירה בעצמו

author-image
פוטר מעבודתו ופתח באש: 5 הרוגים באירוע ירי במילווקי
  זירת הירי במילווקי (צילום מסך)

אירוע ירי נוסף בארה"ב: חמישה בני אדם נהרגו הלילה (חמישי) במפעל של חברת המשקאות "מולסון קורס" בעיר מילווקי, לאחר שגבר בן 51 נכנס למפעל ופתח באש לעבר העובדים במתחם. במשטרה אישרו כי היורה נהרג גם כן באירוע, לאחר שככל הנראה התאבד כשירה בעצמו.

ברשת ABC דיווחו כי היורה היה עובד לשעבר במבשלת הבירה במפעל, שפוטר מעבודתו מוקדם יותר ביום. על פי הדיווחים, הוא יצא מהמפעל לאחר שפוטר – וחזר למקום עם כלי נשק. "חמישה אנשים הלכו לעבוד היום, כמו שכולם הולכים לעבודה, והם חשבו שהם הולכים לעבוד, לסיים את היום ולחזור למשפחות שלהם", אמר ראש עיריית מילווקי טום בארט. "הם לא חזרו – ובאופן טרגי הם לעולם גם לא יחזרו. אין מילים לבטא את העצב העמוק שרבים מאתנו מרגישים ברגע הזה".

בעקבות האירוע כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום, והציבור התבקש להתרחק מהאזור. השוטרים פינו יותר מ-20 בניינים במתחם, שבו עובדים יותר מאלף איש, אך בהמשך העריכו כי היורה פעל לבדו. מנכ"ל החברה הודיע לעובדים כי משרדי החברה ייסגרו עד תחילת שבוע הבא, כדי לתת לאנשים זמן להתמודד עם האירוע הקשה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הלילה לאירוע הירי במסיבת עיתונאים שקיים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, וציין כי מלבד חמשת ההרוגים, כמה בני אדם נוספים נפצעו. "רוצח אכזרי פתח באש. הלבבות שלנו נשברים עבור כל אלו שנהרגו ונפגעו ועבור משפחתם וחבריהם האהובים" אמר בדבריו. "אנחנו שולחים את תנחומינו, ומבטיחים להיות איתם. זה דבר נורא".

אירוע הירי הנוכחי הוא הרביעי שנרשם בארה"ב מתחילת שנת 2020, בהם נרצחו בסך הכל 18 בני אדם. במהלך שנת 2019 היו בארה"ב 44 אירועי ירי המוניים שבהם נהרגו 224 אנשים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו