התגעגעתם? קבלו טיזר ראשון לעונה השנייה של שבאבניקים

התגעגעתם? קבלו טיזר ראשון לעונה השנייה של שבאבניקים

'השבאבניקים', הסדרה האהובה והמצליחה של היוצר הסרוג אלירן מלכה חוזרת לעונה חדשה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. צפו בטיזר הראשון לעונה השנייה

author-image
השבאבניקים חוזרים! קבלו טיזר ראשון לעונה החדשה
  (צילום: יחצ)

התגעגעתם לגדליה? לאחר ציפייה ארוכה, סוף סוף השבאבניקים חוזרים לעונה חדשה שכולה מחוץ לכותלי הישיבה. היום (ג') HOT שיחררה טיזר ראשון לעונה השנייה של הסדרה האהובה, שצפויה לעלות למסך במהלך השנה הקרובה.

סיפור העונה השנייה מבוסס על "פרשת המתמידים", פרשה אמיתית שהתרחשה לפני עשור. אחרי שבסוף העונה הראשונה הם עפו מכל המדרגות, ארבעת השבאבניקים חייבים ישיבה כדי להתחתן אבל אף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. הם מוצאים פרצה בחוק שמאפשרת להם להקים ישיבה פיקטיבית שבה הם יהיו מוגנים מכל צו גיוס, וחיים את החיים כפי שהם רוצים לחיות אותם.

שבאבניקים 2: טיזר

הגיע הזמן: טיזר ראשון לעונה 2 של שבאבניקים! איך התגעגענו הוט תקשורת HOT

פורסם על ידי ‏‎TVBee‎‏ ב- יום שלישי, 25 בפברואר 2020

 

השבאבניקים חושבים שהם נופלים לתוך גן עדן, אבל מהר מאד מגלים את הגיהינום. את הישיבה הם מקימים בתוך הדירה של סבתא של דב, בלב הקסבה החילונית של ירושלים: רחוב יקוטיאלי ברחביה, מה שמעורר עליהם את השכנים שרוצים לשמור על רוח השכונה ולא מוכנים שהחבורה הזאת תשתלט להם על החלקה הקטנה.

עוד באותו נושא

כוכבי 'שבאבניקים' תומכים בבחורים שעפו בגללם


10

משתתפים: אורי לייזרוביץ, דניאל גד, ישראל אטיאס, עומר פרלמן ומאיה ורטהיימר

יוצר הסדרה: אלירן מלכה | במאי : אלירן מלכה | הפקה: יוני פארן – דורי מדיה דרסט

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דתיים דת
ת | 25-02-2020 17:19
עכשיו אני מבינה למה אתם עושים סדרות על בחורי ישיבה כדי שישנוא אותם את הדתיים הדת ששומרים תורה ומצוות כאב לכם שהם מאמינים באלוהים ותורתו ומתבדלים ממכם על פי חזון הרצל למצוא יהודים כשרים שיהו ולהפוך אותם לאנטי יהודים חרדים דתיים ובכלל ולהמיר את דתם לנצרות אני איתם מהיום גם אני לא עומדת דום ובגלל ששיקרתם לי אני איתם אורתודוקסית גאה לא ליטאית רפורמית קונסברטיון כלומר מנזר אני איתם עד עכשיו הייתי מסורתית עכשיו אני מכריזה על עצמי דתיה חרדית לעם שלי ליהדות שלנו כי אתם לאסון גדול ואני יצום כמו אסתר לבטל רוע הגזרה ואתם חילונים רוצים למות קחו רובה תתעבדו תמותו עם חברים שלכם לבד אנחנו מקדשים את החיים לא את המוות לא רוצים להתבולל לא רוצים לאכול טרף רוצים לשמור שבת לא הכפאת לי לאכול בצימצום אלוהים יעזור לנו הוא יפרנס מאכיל לא בביזוי לא בעושק הוא מפרנס
צודקת בכל מילה גאווה לעם שלנו
גול | 30-04-2020 1:45
אין על הדת, אין על תורתינו הקדושה, אין על כל יהודי ששומר מצוות , אין על כל יהודי בעולםם, אין על זה ששומר מצווה אחת, אין על זה שרק מאמין , וגם אין על זה שלא רוצה להאמין , כולנו עם אחד אוהב ובעזרת ד' מאוחד!!! את פשוט גאווה לעם שלנו ואני גם יהודיה גאה ויותר מזה , חרדית דוסיתתתת גאה!! תודה לאבא שלי בורא עולם!
עצוב עצוב עצוב
ההורים בני דודים? | 25-02-2020 19:56
אסור להתחתן עם בני דודים בימינו, התוצאות עלולות להיות קשות
יפה שאת יודעת...
| 25-02-2020 19:16
יפה שאת יודעת לכתוב (בערך)
2
פתרון החידה
גדליה | 27-02-2020 0:45
כנראה ברח עזה
3
הפתרון לבחור במפלגות חדשות אם דם חדש ונקי שקמ
בן הארץ! | 01-03-2020 11:00
הבחירה בביבי או כחול לבןן היא בחירה נגד עצמנו , ויש תחליפים טובים יותר ואלו מפלגות חדשות אם דם נקי שקמו מתוך צורך חשוב לשנות את חיינו לטובה בארצנו !!! ורק צריך לזכור את דם בנינו שהקריבו את חייהם למעננו כדי שנחייה חיים טובים בארצנו ! ולא כמו מצבנו היום בו פושעים המועלי באמוננו נהנים להם מדמם השפוך של בנינו !
4
חחחחח מישהו העלה...
ליאללל | 21-01-2021 22:48
חחחחח מישהו העלה את הטיזר הזה ליוטיוב מזמןןןן