בחדשות כאן הערב (שני) העלו תיעוד בו ראש הממשלה מסרב בנימוס ללחיצת ידיים בביקורו במערת המכפלה אתמול.
לאחר שהנגיף הגיע לישראל, ניגשו הנוכחים ללחוץ את ידו של ראש הממשלה בנתניהו שסירב בחיוך "נמסטה".
על פי רעייתו שרה נתניהו, זו הוראה של הממשלה שלא ללחוץ את ידי המבקרים. צפו:
תגובות
לחיצות ידיים רבנים לא לוחצים ידיים לנשים מחשש לטומאה ואתם לא מפרסמים את זה כידיעה. תחשבו על זה רגע - אדם לא לוחץ יד לאדם אחר, כי הוא חושש שמשהו לא טוב יידבק בו, וזה נראה לכם נורמאלי? מכבד?