מבזקים

מטח נוסף מעזה: צבע אדום בעיר אשקלון

מטח שלישי בשעתיים. אחרי שני מטחים על העיר שדרות, הפעם היעד של המחבלים היא העיר אשקלון.

דובר צה"ל מסר: "הופעלה התרעה במרחב העיר אשקלון. זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות