אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

חגי אורן באולפן סרוגים על קמפיין 'הפנים היפות': "זה התפקיד של פרסומאי"

חגי אורן, מנהל הפרסום במשרד 'אשדיר' שאחראי על הקמפיין 'הפנים היפות' ששיגע את המגזר מספר מה הפחיד אותו בקמפיין, ולמה בחר לשתף פעולה דווקא עם אתר סרוגים בכנס השליחות בתפוצות של המזרחי העולמי.

חגי אורן על 'הפנים היפות': "זה התפקיד של פרסומאי"
  צילום: ניסים פרץ

חגי אורן, מנהל הפרסום במשרד 'אשדיר' שאחראי על הקמפיין 'הפנים היפות' ששיגע את המגזר, מספר באולפן סרוגים, מה הפחיד אותו בקמפיין, ולמה בחר לשתף פעולה דווקא עם אתר סרוגים בכנס השליחות בתפוצות של המזרחי העולמי.

כמה שבועות לפני כנס השליחות של הציונות הדתית, כבר היו פרסומות בעיתונים עם 'הפנים היפות של הציונות הדתית'. קודם כל תן לי להחמיא לך, זה פרסום שיצר באזז. כולם העלו השערות אם זה קשור ל'כחול לבן', ל'ימינה' ל'לליכוד', זה גם יצא עם הפרסום של הבחירות. 

עוד באותו נושא

ברנז'ה: הקמפיין ששיגע את המגזר נחשף


3

אנחנו מסכמים בהצלחה גדולה את הקמפיין הזה, כמו שאנחנו רואים כאן. מסכמים חודש של קמפיין מאסיבי אגרסיבי בזמן של בחירות. ציר הזמן אילץ אותנו להשתמש במסרים שהתכתבו עם הבחירות. נכון, השתמשנו בתאריך של הבחירות. אנחנו ב-23 בחודש, והשתמשנו ב2.3, וזה תפקידו של הפרסומאי להשתמש בהטעייה כדי לעורר עניין.

אתה יושב בקבוצות הווטסאפ, ורואה את ההשערות שעולות, והקונספירציות. ואתה יושב ושותק ולפעמים צוחק?

האמת שאני יושב ומפחד ממה שאריה יואלי יכתוב. העין לווטסאפ צופיה, מפחד שהוא יגלה ויחשוף. בשנה שעברה עשית לנו את זה. חרקנו שיניים.

בשנה שעברה זה היה יותר קל. השנה באמת עשיתם עבודה טובה ומטעה, והיה יותר קשה.

תודה תודה. גם בחדר הישיבות, תמיד הפחד ממי יחשוף, היה ממך. סליחה שאני ממך. ולכן גם אתם פה – הבמה המשפיעה והמרכזית במגזר. וכן, ברוך ה' עמדנו ביעדים והצלחנו.

ברגע של רצינות, בחרנו במסר של הפנים היפות של הציונות הדתית, תוך שימוש בבחירות. אבל המזרחי העולמי מובילה קו מהפכני, שמח וחיובי. השנה האחרונה לא עשתה טוב לציונות הדתית, וכן רצינו לחשוף את הפנים היפות שלה. 2,000 מתעניינים בשליחות שנרשמו, הם הפנים היפות, הם השכבה שאנחנו גאים בה. הם מי שעומד מתחת לאלונקה האידאולוגית שמוותרת על הנוחות ויוצאת להפיץ אור לעולם.

אמרת ש-1,600 איש מתוך אלה שנרשמו הגיעו לכנס. זה סוף פסוק, או שיש עוד הזדמנויות לבוא ולהתעניין בשליחות?

היריד הוא לא תחנה אחרונה, הוא הבקו"ם. הוא התחנה שבה מתחילים את ההרשמה. זהו רק תחילה של תהליך. מכאן אני קורא לעוד הרבה מתעניינים, להמשך ולהירשם, להיכנס לדף הפייסבוק שלנו של 'מרכז השליחות', יש שם צוות נפלא שמכיר את המצוקות של יהדות העולם, ונכון לעזור לכל דבר. אפשר עוד ליצור קשר. היריד הוא רק נקודת הפתיחה. ואפשר תמיד להירשם.

ראש המזרחי העולמי, הרב דורון פרץ הפך את המשוואה, מיהדות מקבצת, שאנחנו באים לשנורר כסף מיהודי התפוצות, הפכנו ליהדות משפיעה, הציונות הדתית שמוציאה את המסרים שלה. וזה הקסם שלו שהוא הוזה וחוזה. חשבנו שהוא הזוי, ובסוף הוא הצליח לקבץ תחתיו 10 ארגונים לארגון גג אחד גדול, לחבר בין הארגונים ובין האנשים, והמהפכה שלו מגיעה ל-400 שליחים בשנה, וזו מהפכה אדירה.

כנס כזה מתי מתחילים להכין אותו? בוא נשאל על כנס 2021, מתי אתם מתחילים לשבת עליו?

לוקח חודשיים להתאושש מאירוע כזה. אחת התובנות שלנו הייתה קודם כל בשאלה באיזה כלי תקשורת להתמקד. בחרנו באתר סרוגים להיות שותף שלנו למהלך, כי מאסה קריטית של נרשמים – לידים בשפה המקצועית – הגיעו דרך אתר סרוגים. וכאן המקום להודות לכם, על הזמינות והשירות, והיכולת להגיע לקהלים צעירים, בעלי משפחות, אבות שרשמו את הילדים שלהם, שהגענו אליהם דרך אתר סרוגים.

הכנס הוא לא סוף ההרשמה, אלא תחילת הקריאה. חודש-חודשיים עושים סיכום והפקת לקחים, ובעוד חצי שנה נתחיל לתכנן את הכנס הבא.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו