בנט: "היעד שלי להחזיר את גופות הדר גולדין ואורון שאול"

בנט: "היעד שלי להחזיר את גופות הדר גולדין ואורון שאול"

שר הביטחון נפתלי בנט מתייחס בכנס ירושלים להסלמה הנוכחית בדרום: ״אנחנו מכינים תכנית לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה. חסלנו 6 מחבלים, לא רק בעזה התקדמנו לראש התמנון"

author-image
"היעד שלי להחזיר את גופות הדר גולדין ואורון שאול"
  צילום: תומר נאומבורג/ פלאש 90

שר הביטחון נפתלי בנט דיבר היום (שני) בכנס ירושלים: "אנחנו מכינים תכנית לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה"

על העבודה עם ראש הממשלה וההסלמה: "אף אחד לא קושר את ידי ואני לא מגלגל על אף אחד אחריות. האחריות על ביטחון מדינת ישראל היא עלי. התיאום עם הרמטכ"ל וגם עם ראש הממשלה עובדים טוב. תתפלאו למרות שבחוץ אנחנו מתכתשים פוליטית בפנים אנחנו עובדים טוב"

"צריך מערכה מתמשכת על ראש התמנון על איראן. לא להילחם עם קצות האצבעות כפי שעשינו עד כה. אנחנו בסוריה כפי שאתם רואים בשבועות האחרונים, אנחנו מעלים הילוך כדי לפגוע באיראנים. בשנים הקרובות אם נוכל להשלים את זה כל האנרגיה תופנה לראש. אני לא רוצה לפגוש אותם בסג'עיה אחר כך".

עוד הוסיף: "לי יש יעד להחזיר את גופות הדר גולין ואורון שאול הביתה. לא על ידי החזרת מחבלים. יש לנו חובה ערכית מוסרית להחזית אותם הבייתה. כן יש המון ביקורת אבל אין דבר יותר הומני לאסוף קלפי מיקוח להחזיר את בנינו".

לתושבי הדרום מגיע שקט וביטחון, ביממה האחרונה חיסלנו שישה מחבלים, אבל לא רק בעזה התקדמנו לראש התמנון ביושב בסוריה.

על המערכת הפוליטית: "אנחנו עוד שבוע יש את הבחירות אחר כך אפשר לנהל חשיבה על הכל, הגוש עומד על 58 מנדטים, ה61 בהישג יד. נתניהו צריך לעורר את מעוזי הליכוד והוא עושה את זה, ואנחנו צריכים לעורר את מעוזי הציונות הדתית ונוכל לעשות את זה. צריך להחזיר את איילת שקד להיות שרת משפטים".

נתניהו יודע יותר מכולנו פה שהוא צריך אותנו. יש לנו תפקיד כל העולם ואחותו מושכים את נתניהו שמאלה, אם לא ניהיה שם לא נוכל למשוך אותו ימינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
די בנט, אף אחד לא קונה את הלוקשים שלך
מוטי | 24-02-2020 10:09
המפלגה היחידה שלא תבגוד בליכוד, זה הליכוד.
2
היעד שלנו צריך להיות לחזור לגוש קטיף
אליהו | 24-02-2020 10:18
במלחמה אנשים נהרגים, אך היעד שלנו צריך להיות לנצח
רעיון מצויין, מציע להחזיר אתכם לשם בהקדם.
שאול | 24-02-2020 11:07
נעביר אתכם לצמיתות דרך מחסום סופה.
3
בנט
ללל | 24-02-2020 10:25
בנט בעל מחשבה חדה ומדודה.מי שלא מכיר לא יודע
4
בנט מפזר סיסמאות
מוטי | 24-02-2020 10:33
בנט כהרגלו מפזר סיסמאות לאוויר העולם , מבלי לטרוח לבדוק אותם שאל הערב מי כבר עד מקום 40 בליכוד לעומת אנשי ימינה אז בוא עזרתי לך . יש 4 כיפות סרוגות, 3 מסורתיים , 3 נשים ודרוזי אחד. קצת מזכיר את הרכבי הרשימה שנסית להרכיב 4 שנים ולא הצלחת. מקום 34 מאי גולן - פעילת ימין מזה שנים, תושבת דרום תא, לוקחת חלק במאבק לשמירת הזהות היהודית כנגד המסתננים . מקום 35 - טלי פולסקוב ,ראש עיריית ערד בעבר. מקום 36 - עוזי דיין , מנכל מפעל הפיס בעבר .סגן הרמטכל וראש המלל. מקום 37- אריאל קלנר , עולה ברית המועצות, מהנדס וחובש כיפה סרוגה. ויור ארגון חזון לאומי . מקום 38 - אסנת מארק , תושבת מעלה אדומים , ועוסקת בתחום המשפטים וניהול עסקים . יור נשות העסקים בלשכת המסחר . מקום 39- עמית הלוי - גם כיפה סרוגה .ראש המכללה למדינאות, בוגר ישיבה תיכונית יבנה, וישיבת מרכז הרב . מקום 40 - ניסים ואטורי - גם כיפה סרוגה. דר למנהל עסקים, תושב רמת הגולן. מקום 41 -שבח שטרן, וכמובן גם כיפה סרוגה .בעלים ומנהלים של חברת תוכנה, בן 68 . פעיל התיישבות שנים , בהקמות עשרות יישובים , ממנהלי אמנה בעבר , לקח חלק פעיל בהשפעה על ועדות שונות בכנסת. מקום 42 - איוב קרא - דרוזי, שהיה פעיל נגד ההתנתקות יותר מכל המפדל .שר התקשורת בעבר . סגן השר לפיתוח הנגב והגליל . סגן יור הכנסת, סגן שר במשרד ראש הממשלה . בנט, יש פה בליכוד כיום 8 כיפות סרוגות , יותר ממה שיש בימינה . אז בנט , לפני שאתה זורק סיסמאות , תטרח לבדוק קודם .
5
בנט ביזיון
תושב אשקלון | 24-02-2020 10:54
בנט שר ביטחון גרוע, אין כאן שום דבר אמיתי שהוא אומר. הילדים שלנו בבית, אנחנו כהורים מבטלים עבודה ונשארים בבית ומה עם עזה? הכל טוב, ההקלות נשמרות כרגיל, מכסות העובדים, טווח השייט וכו' הכל כרגיל, רק לדרומים מותר להרוס את השגרה. הילד לא מוכן לישון מחוץ לממד, ובגן הילדים בשבוע שעבר לימדו אותו שאסור לגעת בבלונים יותר כי יש מושג חדש שנקרא בלון פצצה! אז באותו יום שבעזה קיבלו הקלות היסטוריות בגלל שלפי בנט הפסיקו לשלוח צרורות בלונים בפועל נשלחו 30 צרורות כאשר אחד מהם עם ראש RPG נחת ליד הגן של הבן שלי. לבנט לא אכפת מאמת ולא אכפת מתושבי הדרום, שר ביטחון חלש בדיוק כמו שהיה שר חינוך חלש ומבחני פיזה יוכיחו. את הקול שלי כציונות דתית איבדת מזמן, לך תמשיך לתכנן אביב כואב לעזה כי בינתיים חורף כואב הוא רק לנו!
6
בנט אתה משקר במצח נחושה.
איש | 24-02-2020 11:02
ריצת האמוק להסדרה במסגרת הסכם בנט-חמאס תגמר לא טוב. החלקים הגלויים שכוללים הקלות במעברים, בדייג, ובהעברת כספים לחמאס לא מצליחים לההעלים את העובדה שהחמאס לא מחוייב לטפל בג'יאהד. וכך העוד החמאס מתודלק הוכ יושב מהצד ונהנה לראות איך חצי מדינה משותקת שוב. וכל זה בלי שהוא אפילו יתאמץ. בנט המדיניות שלך כישלון. כל משרד שאתה נוגע בו כמל. אסור לתת לסרוגים לשחק בצעצועים של גדולים.
7
אף אחד לא מתקטש חוץ ממני.
עודד | 24-02-2020 11:05
לא תישא את שם הפועל ירושלים לשוא. ממליץ על עריכה לשונית.
8
ימינה מפלגת הרינג וקוגל
דודו אמסלם | 24-02-2020 11:19
לכו לפתח תקווה וגבעת שמואל לקושש קולות
9
בנט שר הביטחון הטוב ביותר שהיה כאן
דליה | 24-02-2020 16:22
בחודשיים עשה פעולות נחושות שאף שר ביטחון לא עשה לפניו. אי אפשר לפתוח במלחמה שבועיים לפני בחירות