יונתן דובוב: "מנסה לשכנע את אשתי לטוס לשליחות" - סרוגים

יונתן דובוב: "מנסה לשכנע את אשתי לטוס לשליחות"

בראיון לאולפן סרוגים בכנס השליחים של המזרחי, יונתן דובוב אמר כי הוא רק יצא לשליחות במידה ואשתו תבוא איתו: "אני מקווה שהיא תזרום, לבד אני לא אעשה את זה"

author-image
יונתן דובוב: "מנסה לשכנע את אשתי לטוס לשליחות"
  (צילום: סרוגים)

עם פתיחת כנס השליחות לתפוצות של המזרחי העולמי, מנהל ה"גולה" ויו"ר צעירי הבית היהודי יונתן דובוב התראיין הערב (ראשון) באולפן הפתוח של סרוגים. בדבריו התייחס לסרטון שהעלה בשבוע שעבר בו רמז כי הוא עשוי לצאת בעצמו לשליחות, והבהיר כי הוא רק יעשה זאת בתנאי שאשתו תיסע: "מקווה שהיא תזרום".

כשנשאל על ההתלבטות שלו לצאת לשליחות, אמר כי "יש לזה הרבה מרכיבים לכאן ולכאן, ובאתי לכנס לבחון אותם. בשבועיים האחרונים דיברתי עם הרבה שליחים מכל רחבי העולם – אוסטרליה, ניו זילנד, ארה"ב, רוסיה, אתיופיה. יש בכל מקום שליחים, וזה שאלה טובה איפה השליחות המתאימה לכל אחד".

עוד באותו נושא

צפו: יונתן דובוב יוצא לשליחות בחו"ל?

דובוב, בעצמו יליד מולדובה ודובר רוסית, טען כי "לכל מקום יש שליחות משלה – לרוסיה יש שליחות מסוג אחד, לארה"ב שליחות מסוג אחר ובאוסטרליה שליחות מסוג שלישי. לכל אחד מתאים שליחות משלו. אנשים חושבים ששליח רק יושב ומעביר שיעורים בבית ספר – אז לא. הוא גם רב, גם מדריך טיולים, גם סוג של בית חב"ד מקומי. בעצם הוא סוג של הכל, מעין שגריר מקומי שם – וזה נפלא שאנשים צעירים מגיעים לשם".

אז כיצד משכנעים את בת הזוג לצאת לשליחות? "אומרים לה שזארה יותר זול שם" אמר דובוב בצחוק. "אבל ברצינות, זאת לא החלטה קלה. הרבה אנשים עושים את זה, ואני שומע מהמון זוגות שזה משפר את הזוגיות בצורה מטורפת ונותן להם הרבה כלים. יש לי חברים מאד טובים שעושים עכשיו שליחות בניו יורק – אני מתגעגע אליהם מאד, אבל הם תורמים ועושים שם המון, ואני חושב שזה המהות של השליחות הזאתי. אני מנסה לשכנע גם את אשתי לטוס, אני מקווה שהיא תזרום. לבד אני לא אעשה את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תמשיכו לשנורר!!
בהצלחה | 23-02-2020 19:54
עבודות מומצאות ולא יצרניות כמו שליחות זאת המצאה מופלאה של האליטה המפדלניקית המפונקת! קדימה, להמשיך לינוק מעטייני הציבור היצרני!@