משפחת גולדין על הביקור בקטאר: החמצת הזדמנות - סרוגים

משפחת גולדין על הביקור בקטאר: החמצת הזדמנות

בעקבות הפרסומים הערב על נסיעתם של ראש המוסד ומפקד פיקוד דרום לקטאר משפחת גולדין דורשת לקיים פגישה דחופה עם ראש הממשלה. במשפחה ציינו: ״נתניהו התחייב שלא תהיה הסדרה בלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות״

author-image
משפחת גולדין על הביקור בקטאר: החמצת הזדמנות
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין השבוי בידי חמאס בעזה, פנו הערב לתא״ל אבי בלוט, מזכיר הצבאי של ראש הממשלה נתניהו, ולמתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, בדרישה לקיים פגישה דחופה עם ראש הממשלה נתניהו.

הדרישה באה על רקע הפרסומים מהערב לפיהם ראש המוסד ומפקד פיקוד דרום ביקרו בשבוע החולף בקטאר ודנו שם בהמשך ההסדרה והעברת הכספים לעזה מבלי להשיב של חיילי צה״ל והאזרחים הישראליים.

עוד באותו נושא

מחאת גולדין: "נתניהו מחלק כסף לחמאס בזמן שהבן שלי בשבי"

כזכור נתניהו התחייב למשפחת גולדין בשנת 2018 שלא יחתום על עסקה עם חמאס בלי השבת גופותיהם של הדר ואורון הי"ד. בהודעת משרד ראש הממשלה נאמר: "ראש הממשלה אמר למשפחות שלא תהיה הסדרה ברצועת עזה בלי השבת הבנים"

ממשפחת גולדין נמסר כי ״ נתניהו התחייב ציבורית ואישית שלא תהיה הסדרה מבלי להשיב את הבנים מעזה. הפרסומים הערב מעידים ששוב הוחמצה ההזדמנות להחזיר הביתה את הדר, אורון, אברה והישאם. על רקע הפרסומים הללו, ועל רקע ההרחבה של ההטבות הניתנות לחמאס והפרת ההתחייבות, אנו דורשים לפגוש את נתניהו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מעשהו באמת חושב שנתניהו יעמוד במילה שלו
שי | 22-02-2020 21:27
כזה הוא - אוהב לרצות, אומר לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע אין בו טיפת יושרה, השיקול היחיד שלו כשהוא שוקל מה להגיד זה מה אנשים רוצים לשמוע, ומה המחיר שישלם אם יתברר ששיקר. בדכ המחיר לשקר הוא מאוד נמוך אם לא אפס. למשל במקרה הזה, המשפחה תרגיש מרומה, אבל לא באמת איכפת לאף אחד אחר. אז לכן הוא שיקר, במרום להגיד להם את האמת - לא שווה לדעתו לשחרר מחבלים ולדחות הסדרה בשביל הגופה של בנם