מטוס הקורונה ינחת בנתב"ג ביום שישי לפנות בוקר - סרוגים

מטוס הקורונה ינחת בנתב"ג ביום שישי לפנות בוקר

משרד הבריאות, בית החולים שיבא בתל השומר, מגן דוד אדום ורשות שדות התעופה הודיעו הערב כי מטוס עם נוסעי ספינת הקורונה מיפן ינחת בישראל ביום שישי לפנות בוקר

מטוס הקורונה ינחת בנתב"ג ביום שישי לפנות בוקר
  יונתן זינדל/ פלאש 90

ביום שישי לפנות בוקר, ינחת בנתב"ג מטוס המנהלים ועליו עליו המטיילים הישראלים אשר שהו בבידוד על הספינה ביפן ושרשויות הרפואה ביפן התירו את טיסתם לישראל כשבזמן עזיבתם את יפן לא הופיעו אצלהם מסימני המחלה, אך הודיעו הערב (רביעי) משרד הבריאות, בית החולים שיבא בתל השומר, מגן דוד אדום ורשות שדות התעופה.

נמסר כי לאור חשיבות בריאות הציבור בישראל ונקיטת משנה זהירות בטיפול בשבים מהמזרח, ובדגש על המטיילים ששהו על הספינה, הוחלט בעצה אחת עם גורמי הבריאות והתעופה שהמטוס המיוחד ינחת בנתב"ג ויעצור ברחבה מרוחקת מטרמינל 1 ומטרמיל 3 כך שהוא יחנה באזור המטוסים הפרטים.

עוד באותו נושא

מרגש: כך הגיבו הסינים לתפילה בכותל למענם. צפו


9

עוד נמסר כי מספר מצומצם מאוד של עובדים מנמל התעופה בן גוריון יטפל במטוס, וזאת לאחר שהעובדים ימוגנו – על פי נהלי המיגון של משרד הבריאות ומד"א הם יוכלו לשהות ולטפל במטוס.

הנוסעים יועברו לאוטובוס של מד"א וילוו על ידי נציג משרד הבריאות ומד"א היישר לבית החולים שיבא בתל השומר שם נערכים לקליטתם להמשך הבדיקות וההשגחה.

כבודת הנוסעים תועבר למשאית של משרד הבריאות להמשך טיפול ובדיקה ולא תשאר בשדה התעופה בן גוריון. מיד לאחר תדלוק המטוס המיוחד, הוא ימריא חזרה למזרח. כלומר המטוס והצוות לא ישארו בישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו