ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של גנץ בהם אמר כי לא יסכים לעימות טלוויזיוני מולו, בטענה כי "זה ספין שלא אקח בו חלק". לדבריו, "גנץ מפחד מעימות והוא יודע למה. ישראל צריכה מנהיג חזק ולא פחדן. ישראל זקוקה לממשלת ימין חזקה ולא לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. אם גנץ מפחד לבוא לעימות מול ראש הממשלה איך הוא יעמוד באתגרים הגדולים של מדינת ישראל. אני חוזר וקורא לגנץ: בוא לעימות מולי".
סרוגים premium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
גנץ מפחד שהציבור ידע את דעותיו? או שהוא מפחד מנתניהו, לא בטוח איזה גרוע יותר