אדלשטיין: "ההתנכלות לגליק - אלימה ולא ראויה" - סרוגים

אדלשטיין: "ההתנכלות לגליק – אלימה ולא ראויה"

תגובות במערכת הפוליטית למעצרו של יהודה גליק. אדלשטיין: "ההתנכלות של המשטרה אלימה ולא ראויה". גלעד ארדן התחייב: "אפעל לבירור הנסיבות והאם הייתה הצדקה לפעולה הפולשנית"

author-image
אדלשטיין: "ההתנכלות לגליק - אלימה ולא ראויה"
  (צילומים: הדס פרוש, מרים אלסטר\פלאש 90)

במערכת הפוליטית הגיבו הבוקר (רביעי) למעצרו של חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק בביתו במהלך הלילה, וגינו את פעילות המשטרה שערכה חיפוש בביתו.

עוד באותו נושא

‏צפו: יהודה גליק נעצר לאחר חיפוש לילי בביתו


4

"ההתנכלות של המשטרה לחבר כנסת לשעבר, יהודה גליק, היא אלימה ולא ראויה" אמר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. "לא יכול להיות שבמדינת ישראל שוטרים אוזקים אדם כי הוא הלך לאט מדי בעיניהם. לא יכול להיות שמטרטרים אדם באמצע הלילה בעילה שמעוררת סימני שאלה. לא יכול להיות שזכויות אדם הפקר".

שר המשפטים, אמיר אוחנה, התייחס בדבריו לחשד לפיו גליק גנב מסמכים במהלך חקירתו במשטרה. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "אחרי שנעצר בכח על הר הבית בעוון הנורא של 'הליכה איטית' ובילה שעות בתחנת המשטרה, שוחרר חברי יהודה לביתו. בחצות הגיעו שוטרים לביתו לביצוע חיפוש אם שיבש את החקירה הסבוכה בדבר ההליכה האיטית. בין לבין, נפגשתי עם שני חברי הקונגרס האמריקאי עימם ביקר על הר הבית, ולא ידעתי את נפשי מבושה".

גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן הגיב לעיכובו של הח"כ לשעבר והבהיר: "צר לי על כל אזרח שנעצר או שמתבצע חיפוש בביתו, ודאי כשמדובר בידידי יהודה גליק. זו פגיעה קשה בפרטיותו ובזכויותיו. בתום חקירה זו של יהודה אפעל לבירור הנסיבות והאם הייתה הצדקה לפעולה פולשנית זו. ראוי שכל המגיבים יזכרו שהחיפוש מבוצע באישור שופט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לגלעד ארדן אין מושג מה קורה במשטרה. בושה!
ארדן האפס | 19-02-2020 9:54
המשטרה עושים מה שהם רוצים בהר הבית כבר זמן רב וגלעד ארדן לא עושה כלום כי אף אחד לא סופר אפס כמוהו.
ההוראה באה מארדן
רון | 19-02-2020 12:33
נמאס מהפחדנות של הליכוד שבלילה עוצרים מתנגדי משטר כמו גליק ובבוקר רצים להתלונן על המשטרה. ביבי בשלטון כבר 11 שנים רצופות. התנהלות המדינה כיום היא בדיוק לפי המדיניות שלו. זה שהוא אוהב להתחבא מאחורי יועצים משפטיים, גנרלים ומשטרה לא משנה את העובדה שכולם מינויים שלו וממלאים את ההוראות שלו. רק ליכודניק מטומטם יכול להאשים את הפקיד ולהאמין שלראש הממשלה אין קשר למדיניות בפועל
2
ארדן לא תוכל לחמוק מאחריות
אסתר | 19-02-2020 10:49
עליך לנער את המשטרה!!!
3
אם רק היה לאדלשטין דרך להשפיע על ראש הממשלה
רון | 19-02-2020 11:04
אדלשטיין מאוד בעד יהודה גליק רק שאין לו שום דרך להשפיע על ראש הממשלה והשר לבטחון פנים שידוע שחברים ברשימה המשותפת . חברים, חייבים לבחור הפעם ממשלת ימין - תארו לעצמכם את ביבי ראש הממשלה, בנט שר הביטחון, ארדן השר לבטחון פנים ואדלשטין יו''ר הכנסת. עם כזה צוות מנצח יפסקו ההשפלות בהר הבית. הגיע הזמן לפרק את ממשלת השמאל
4
משטרת קג"ב ישראל.
7_7_7. | 19-02-2020 16:46
משטרת קגב ישראל ממשיכה לרדוף רק את אנשי הימין לשווא.