הקלטות נתן אשל-בן גביר. האזינו לשיחה המלאה - סרוגים

הקלטות נתן אשל-בן גביר. האזינו לשיחה המלאה

יועצו הסרוג של נתניהו, שוחח עם יו"ר עוצמה יהודית ואמר לו כי נתניהו היה שמח אם המצב בינו לבין בנט היה הפוך והוא היה עובר את אחוז החסימה. אשל: "בן גביר הורס את גוש הימין"

הקלטות נתן אשל-בן גביר. האזינו לשיחה המלאה
  (צילום: נעם מוסקוביץ'/ פלאש90)

נתן אשל, יועצו הסרוג של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר ואמר לו כי נתניהו היה שמח אם המצב בינו לבין בנט היה הפוך והוא זה שהיה עובר את אחוז החסימה ואילו בנט לא.

בהקלטות שנחשפו במהדורה המרכזית של חדשות 12 נשמע אשל אומר לבן גביר: "אם הייתה לו ידיעה שתעבור את אחוז החסימה, נתניהו היה מעדיף שאתה תעבור ובנט לא". עוד נשמע אשל אומר לבן גביר כי "אני גם חושב שבנט ילך עם גנץ לאחר הבחירות ואמרתי את זה גם לביבי".

בליכוד אמרו בתגובה לפרסום ההקלטות כי "בן גביר אף פעם לא עבר וגם לא יעבור את אחוז החסימה. אסור לבזבז עליו אפילו קול אחד!"

ההקלטות המלאות

נתן אשל: "יש לי שאלה אליך, יקירי. אם היית יודע בוודאות מוחלטת, בוודאות מוחלטת, שאין סיכוי לעבור, האם לא היית מעדיף 'ציפור אחת ביד'"?

בן גביר: "נתן, אנחנו דיברנו על זה אינספור פעמים בפעם הקודמת. שנינו מבינים דבר אחד: אין לו 61 בלעדיי. אין לו. אם אתה אומר לי 'איתמר, תסתכל לי בעיניים, הליכוד מביא הפעם 40 מנדטים, ימינה תביא 10 מנדטים', אז בסדר".

נתן אשל: "אני לא מאמין בזה".

בן גביר: "ביבי יכול להעביר אותי. אם הוא רוצה, הוא יכול להעביר אותי. ברגע שהוא ידבר ויגיד 'יש לי סקרים פנימיים שרואים שאיתמר עולה, גמרנו, המשחק נגמר. הוא יודע שאני יותר ממנו בכל הדברים: אני יותר חסינות ממנו, אני בכלל רוצה חוק צרפתי… הוא יודע את כל הדברים האלה".

נתן אשל: "אם הייתה לו ידיעה או תחושה או תובנה שאתה עובר, הוא היה שמח שאתה תבוא ובנט לא" .

בן גביר: "בנט, כולם מאמינים, כל הרחוב מדבר על זה שהוא הולך יום למחרת הבחירות עם גנץ".

נתן אשל: "גם אני חושב את זה, אני בטוח, איתמר. אני גם אמרתי את זה, הסברתי את זה גם לביבי, למה אין סיכוי שבנט ירצה ללכת איתך (ברשימה אחת), כי לא תהיה לו את האופציה ללכת עם גנץ. אני אמרתי את זה גם לביבי, חבל על המאמצים ללכת לרב דרוקמן ושמוקמן וכל הדברים האלה זה שטויות…"

בן גביר: "תזכור מה שאני אומר לך, נתן, אם לסמוטריץ' יתנו את הצעצוע הזה, ומבחינתו זה צעצוע שנקרא משרד התחבורה, ולבנט ושקד יתנו ביטחון ומשפטים, אתם יכולים לחלום על זה שהם לא יצטרפו. הם יצטרפו באבוהה יצטרפו.

נתן אשל: "לא רק אני חושב כמוך, אלא גם ביבי חושב כמוך" .

נתן אשל: "האם יש משהו בטבע, במתמטיקה, במספרים, שהיית בא והיית אומר: 'שווה לי לחכות'"? בן גביר: "לא, לא, נתן, חבל על הזמן. לא, אין דבר כזה. אין שום דבר שהייתי אומר 'שווה לי לחכות'. אני הולך עד הסוף".

נתן אשל מסר בתגובה: "בן גביר הורס את מחנה הימין ומעשיו מוכיחים את מה שאמר. גם אם ישאל היום אם יפרוש כשידע בוודאות שלא עובר יענה שלא. הגרוע יותר מזה שהוא אמר ואומר שהוא גם יעשה זאת בעוד 13 יום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
57 תגובות - 40 דיונים מיין לפי
1
האמת יוצאת לאור
יואב קרקובסקי | 18-02-2020 20:20
למה אסור להצביע ימינה! פוליטיקה כידוע דומה מאוד למשחק שחמט. במשחק הפוליטי הנוכחי יש שלושה חוליות חזקות שמחזיקות את גוש הימין:שס, ליכוד ועוצמה. החוליה החלשה, היא מפלגת ימינה שתנסה לחבור לשמאל ולא תהיה חלק מבלוק הימין! אם אתה רוצה שקולך ילך על בטוח לימין, תצביע עוצמה יהודית.
רואים כאן עד כמה בן גביר - נוכל !!!!
אבי | 19-02-2020 14:29
כמה שהשינאה מוליכה את בן גביר!!!, שינאה נגד ימינה, שינאה נגד נתניהו, השינאה והכוחניות היא שמוליכה אותו, שיהיה בריא!!
קשקוש ומיעוט הבנה בפוליטיקה
ידידיה | 19-02-2020 12:46
ראשית יואב, אם אתה יואב קראקובסקי אז אני אנה קארנינה.. לגבי ההזיות הפוליטיות שלך: מי שבקלות בסיטואציה מתאימה יכול לבגוד במחנה הימין האידיאולוגי ולחבור לגנץ לממשלת אחדות די לממש את תוכנית טראמפ (ללא העז של חילופין אוכלוסין שהוכנסה בכוונת מכוון בעצה עם ביבי, על מנת להוציאה כאשר יחל משא ומתן באחד משלביו). הוא מתואם עם טרמפ וקושנר וערב הסעודית ומצרים. בנט איילת וסמוטריץ חזקים יכולים למוטט את כל התכנית, יחד עם עזרה מתוך הליכוד, שכרגע נזהרים לא לעצבן את ביבי. לטראמפ וקושנר יש מוטיבציה גדולה להביא לאיזו התחלה של משא ומתן בעיקר בלחץ כלכלי על אבו-מאזן או יורשיו בפתח, כדי לעזור למסע הבחירות לכהונת נשיא נוספת בארהב. איתמר בן גביר חסר אחריות פוליטית למרות שנגרם לו עוול. אם טובת כלל ישראל היתה לעיניו והיה מבין שיש בעיה בתפישה המגזרית של הדתיים הלאומיים, ואחד השלבים המרכזיים הוא ליצור תנועה רחבה של הציבור הזה על ידי פריימריז על הנהגת הציבור הזה, בזה היה צריך להתמקד ולדרוש, ולנסות לשכנע בזה את כל רבני המגזר הדתי לאומי: למן הרב דב ליאור שליטא, הרב שמואל אליהו שליטא הרב, הרב דרוקמן שליטא והרב מלמד שליטא והרב צפניה דרורי, והרב א.ר.זיני כולם שיזכו לחיים טובים וארוכים שמבינים שזהותה של ישראל עומדת בסכנה ואין מקום לאיסטניסטיות רוחנית בין לייטים לחרדלים. ויש להתרחק במשנה זהירות מגבול % החסימה. את זה לפחות בנט השכיל להבין אחרי מהלך פוליטי שגוי ומסוכן אחד! בן-גביר עוד לא למד לקח ומשלה עצמו ובוחריו.
ברור שביבי מעדיף את בן גביר הילד על פני בנט ה
בצלאל | 19-02-2020 10:19
המנהיג
יואב קאקארובסקי
יואב קאקארובסקי | 19-02-2020 9:45
יואב קאקארובסקי
האין זה נתן אשל הסוטה?
חצאית אל על | 19-02-2020 0:48
הידוע ביכולות הצילום המופלאות שלו?
שטויות והבלים. מנסים ללכלך על בנט.
נועם | 18-02-2020 22:23
חדש לכם שהליכוד מנסים להכפיש את סמוטריץ' ובנט?? אתם חושבים שזה ככה מהיום?? בליכוד אוהבים לדרוך על הציונות הדתית ולהכפיש אותה ולהמציא עליה שקרים ושטויות. אבל הם לא יעצרו אותנו. מצביעים לימינה דווקא בגלל האמירות התינוקיות האלה של הליכוד!!
בנט תוקע סכינים מקצועי. גם בבוחרים הוא יבגוד
ימינה זה זבל | 18-02-2020 21:41
בליל הגשת הרשימות בנט הסביר טוב טוב לרב רפי מה שוות התחייבויות אפילו אם הן כתובות.
2
ימינה סגורים.עם.השמאל
דוד רוזנבלום | 18-02-2020 20:21
דרעי לא מזכיר את מפלגת ימינה...,למרות שהוא יודע שגם הם בדיל.. ימינה מעדיפה ללכת עם ה61 של נתניהו, אבל במידה ולא יהיה 61, הם הולכים יחד עם ליברמן וכחול לבן! הממשלה הבאה במידה ואין61: כחול לבן-35 מנדטים מרץ פרץ- 9 מנדטים. ליברמן- 8 מנדטים ימינה- 6/7 מנדטים. סהכ:58/59 ממשלה של רוב יהודי בתמיכת הערבים מבחוץ. בלי ימינה בעסק, אין רוב יהודי ולכן התרחיש של דרעי לא נכון וגם הוא יודע את זה.... לכן, מי שרוצה.שהקול שלו ילך בטוח לגוש הימין בוחר ב:שס/עוצמה/ליכוד. הכי חשוב מכולם זה עוצמה יהודית, כי בלעדיהם אין סיכוי בעולם ל61! ימינה זה ספק ימין ספק שמאל אנטי חרדים ודת.
3
ימינה נוכלים
מוטי | 18-02-2020 20:21
למה הצבעה לימינה/לליכוד היא זריקת קולות לפח?! לימינה יש מספיק מנדטים,כך שהם לא מגדילים את הגוש. יש רק מפלגה אחת שיכולה להגדיל את גוש הימין, קוראים לה עוצמה יהודית. אין תרחיש בעולם שתקום ממשלת ימין, בלי עוצמה יהודית. עוד סילמן/פחות סילמן,לא תורם לגוש כלום! עשו בחירה אסטרטגית שתציל את גוש הימין כולו! הצבעה לימינה מעלה את השמאל לשלטון, ולכן זה זריקת קולות לפח!
4
ממשלה חילונית סגורה
דנה | 18-02-2020 20:22
מפלגת ימינה מתואמת עם כחול לבן ויושבת על הגדר. אם יצליחו להשיג 61 עם עוצמה יהודית הם יחברו לגוש הימין בשמחה. אם גוש הימין לא יצליחו להשיג 61, בלי עוצמה יהודית, הם יחברו לגוש השמאל להקמת ממשלה אנטי חרדית! זאת הסיבה העיקרית שהם זרקו את עוצמה יהודית! עוצמה יהודית הפריע להם במהלך הנ''ל... כל מי שקורא את מה שאני כותב שידע שזאת התוכנית שלהם! ראו הוזהרתם!!! אם אתם רוצים שהקול שלכם ילך על בטוח לגוש הימין, תצביעו רק עוצמה
5
דברים חשובים
זאב | 18-02-2020 20:24
דברים שכתב משה פייגלין, נפתלי בנט החליט להשליך לכלא עוד בחור יהודי, שבית המשפט שיחרר ללא תנאים מגבילים. זה האיש שרצה להקים מפלגה ליברלית, כן... זו האשה שרצתה לסגור עיתון... כלומר דבר לא השתנה מאז שנתנו בנט ושקד, בשם הציונות הדתית, רוח גבית, למעצר ולעינויים קשים של מיטב בניה - בגלל שבכפר דומא, חמולה אחת שרפה את ביתה של חמולה אחרת... כולם שוחררו, למעט אחד שעודנו עצור בבידוד כבר 4 שנים וכל שיש נגדו הוא הודאות שהוצאו בעינויים קשים. למי אתם מאמינים - זעק אז בנט את זעקת העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס - לבן גביר או לאילת שקד... אני שהכרתי את בנט, האמנתי לבן גביר. ובנט ושקד? - הם נותרו כהרגלם בצד בו מרוחה החמאה, מרוחה בחייהם של הנערים. זה בנט, זו שקד ואלו פניה של השפחה הסרוגה החרופה שממנה הם שואבים את כוחם. נקריב את בנינו למולך, רק הבו לנו מנדטים, תקציבים ולגיטימציה. שום דבר מהותי לא השתנה ולא מסוגל להשתנות בזכות שר הביטחון בנט. לא מול חמאס, לא מול חיזבאללא, לא מול סוריה ואיראן - שומדבר מלבד דיברור נלעג, שהופך יותר ויותר בריוני. כך זה נשמע הלילה בעזה מדווח שוב הקריין המשועמם של גלי צהל, על עוד תקיפה של חיל האויר, בתגובה לעוד לילה של מיטות רטובות בחדרי הילדים בשדרות. החיילת ביפו שמה קלטת של פיצוצים והקריין בולע את לשונו ועובר לעניינים בוערים יותר. hold a big stick and talks softly (החזק מקל גדול ודבר ברכות) אמר פעם תיאודור רוזבלט. לבנט, שכשרי הביטחון לפניו, תלוי מנטלית ופוליטית בשימור הרציונל של אוסלו - כלומר באוייבי המדינה - אין ולא יכול להיות נגדם שום מקל. רק דיבורים. המרחם על אכזרים, סופו מתאכזר אל רחמנים - אמרו חזל. ראו לאן מופנה המקל של המרחם על ילדי עזה. בנט הוא כל השלילה של תודעת ההנהגה הקיימת, זו שהפכה את תושבי שדרות לקפצונים של צבע אדום, את תל אביב לשבויה של עזה ואת ירושלים לסמרטוט של פוטין. בדיוק אותו הדבר בתוספת תעודת הכשר קטנה וסרוגה.
6
וגול עצמי לנתניהו וליועץ
חי | 18-02-2020 20:24
תמשיכו לירות בנגמש. קיבלנו החלטה עכשיו סופית שאני אשתי והמשפחה נצביע לבנט. הליכוד יורה לעצמו ברגלים. בבחירות האחרונות הצבענו ליכוד הפעם בנט הרוויח ביושר 5 קולות.
7
סילמן מתנדנדת
אריק | 18-02-2020 20:24
יוגב ניסה להזיז את הב בה רפי עם הd9 שלו ולא הצליח, כוחות גדולים של סמוטריצים מנסים דרך ערוץ שבע להכפיש אותו ללא הפסקה.... כרגע הב הב רפי מתבצר בלשכת שר הגיחוך וטוען שתמורת הבגידה, הובטח לו להישאר שר הגיחוך ועוד כל מיני תופינים... גברת סילמן שבגדה ברפי שבגד ביוגב שרצה לבגוד ברפי שבגד באיתמר נכנסה לדום שתיקה ודף הפייסבוק שלה לא פעיל..., ישנו פחד גדול שמרוב סירחון הריח יעבור דרך מסכי המחשב ויסריח את כל הבתים בציונות הדתית... ד.א גברת נוכלת סילמן ממוקמת במקום ה7 הספק ריאלי. יש מצב שהפתק שלך יכניס את הנוכלת לכנסת....
ותוספת לכל היא הצדיק נתן אשל
הצלם | 18-02-2020 20:37
הדתי , שומר תורה ומצוות שמצלם איברים מוצנעים של בחורות .... ווואאאההההווווו סוף סוף יש לדתיים נבחרת חלומות להצביע עבורה .... המשיח כבר מגיע ..... אמנם יש לו 3 תיקים , הפרת אימונים , מרמה , ושוחד , וכנראה עוד כמה שוותרו לו , כמו למשל הצוללת המצרית , והמיליונים מהבן דוד הגאון שמנהל חברה כושלת שיתרונה היחיד זה הקשר עם טיסנקרופ , מסלול עוקף שוחד ? לא חשוב , העיקר שבא לציון גואל
8
נתן אשל,ביבי, בנט שיחקו ברב דרוקמן כמו צעצוע
גדי טאוב | 18-02-2020 20:29
יש הוכחה טובה יותר מזו?! דרוקמן שמוקמן-זה בדיוק מה שביבי חושב עליו
מי שמבזה ת"ח במסתרים מובטח לו שיבוזה בגלוי!
ידידיה | 19-02-2020 12:25
אוי לנו אם זה איש סודו של בנימין נתניהו. אם איש סוד כזה מזלזל בתח ומנהיג כרב דרוקמן, ואם בן גביר לא מחה נמרצות באזניו אפילו אינו רבו, לשניהם לא תהיה הצלחה, ובנט עוד יעלה מעלה , מעלה. אמנם נכון שבנט בקולו צריך לבקש סליחה מהרב דרוקמן ומבוחרי הבית היהודי לשעבר, ולא להסתפק בהודאה בטעות של שותפתו הבכירה-איילת שקד. יחד עם זה הוא מנהיג מוכשר ביותר, בעל כושר למידה מעולה ועמוק של כל נושא ובמיוחד הנושא הבטחוני צבאי. וכך גם סמוטריץ' ואיילת שקד. הם הפוליטיקאים והשרים המוכשרים ביותר שהקימה אי פעם המפלגה הדתית לאומית, למעט זבולון המר כשר חינוך. היחידי שמסוגל להכנס לנעליו של בנט במשרד הביטחון ואולי עולה עליו הוא אפרים איתם, שנראה על פניו יותר מחוייב לערכי תורת ישראל, ובעל נסיון צבאי גדול משלו.
9
עשרות אלפי אזרחים מקווים
משה | 18-02-2020 20:30
שבן גביר יעבור ובנט לא. לדעתי גם יוגב מתפלל לכך
10
נתן אשל, ביבי, בנט חבורת נוכלים !
אהרן | 18-02-2020 20:31
כולם ערימת שקרים אחת גדולה!
11
סרוגים, אף מילה על הסכם בנט-חמאס?
חגי | 18-02-2020 20:32
איך אתם לא מתייחסים לחדשות הראשיות בכל מרום אחר?
12
הדברים ברורים כשמש בצהרים
ראובן | 18-02-2020 20:36
בנט סגר דיל עם כחול לבן! ממשלה אנטי חרדית!
13
ברית האחים הולכת לחזור
דוד | 18-02-2020 20:37
עבדו על הרב דרוקמן בעיניים! משחקים בו והוא תמים..
14
בנט תתעורר פן תאחר
בני | 18-02-2020 20:41
ביבי מושחת שקרן ורמאי תאמין לטיבי ולא למושחת ביבי
15
רק עוצמה יהודית תצביעו ימינה תקבלו את לפיד
עופרה | 18-02-2020 20:42
אח של נפתולי . רק עוצמה יהודית
16
אשל זה לא סוטה המין הפרטי של משפחת נתניהו ?
ארז | 18-02-2020 20:45
צלם החצאיות הידוע. נראה אותו מצלם את גבירתו השמנמנה והמטורללת מתחת לחצאית...איכככססס
17
מילה זו מילה
אחיה | 18-02-2020 20:51
אני מצביע רק לפוליטיקאים שעומדים אחרי מילותיהם. לא ימינה ולא ליכוד. רק עוצמה יהודית לממשלה ימנית!!
18
ברית האחים חוזרת
רעות זיכר | 18-02-2020 20:52
ממשלה חילונית בתמיכת דרוקמן שמוקמן
19
ביבי ובנט רימו את הרב דרוקמן
אהרן | 18-02-2020 21:03
והוא המשיך משלים... ביבי אומר בפירוש שבנט הולך לבגוד בגוש הימין! למעשה, כולם שקרנים חוץ מעוצמה!
ביבי אמר את זה בשיחות סגורות
דידי | 19-02-2020 6:21
אין סיכוי להגיע ל61, בלי עוצמה יהודית. בנט סגור עם כחול לבן לממשלה חילונית
אבל
התמים | 18-02-2020 21:32
מכיון שביבי שקרן - הוא משקר גם כשהוא אומר שימינה תלך עם כחול לבן....פשוט רוצה להקטין אותם ולשתות את הקולות שלהם . הוא יודע שימינה לא תלך עם כחול לבן, הכל ספינים פוליטיים. צריך לפרסם מי דאג לחשיפת השיחה ואז נדע מי היה בעל האינטרס לפרסם אותה ולמה. מישהו העביר את השיחה לתקשורת - הוא בעל העניין. פרסמו מי מקור השיחה והכל יתבהר.
20
ביבי בנט רמאים ונוכלים!
חיים | 18-02-2020 21:06
אין שום אמון בחבורה הזאת! רימו את הרב דרוקמן והוא המשיל משלים על מנת להצדיק הפרת הסכם!
21
צביעות
צביעות | 18-02-2020 21:11
מעניין איך את ההקלטות של מנדלבליט האשכנזי לא מפרסמים.... צבועים!!!!
לא הבנתי
התמים | 18-02-2020 21:35
לא מפרסמים ??? התמלילים מרוחים גם כאן וגם בכל אמצעי תקשורת אחר. מקווה שאתה ציני ולא רציני....
22
בנט עקץ את החרדלים העלובים!
רועי ממודיעין | 18-02-2020 21:33
נפתלי בנט עשה לכם תרגיל והוכיח לכם עד כמה אתם טיפשים . בשניה האחרונה רגע לפני הגשת הרשימות הוא העיף בבת אחת את כל החרדלים:יוגב,בן דהן ובן גביר. אכלתם אותה בענק!
23
איתמר יקירנו
יהודי | 18-02-2020 21:47
נכון אתה צודק ימינה התנהגו לא כיאות שורה אחרונה את מי אתה מעניש? תשתרבב במערכת הניהןל הגבוהה ותכין את הקרקע לבאות ברור לך שגם 10 פעמים אם יהיו בחירות לא תעבור תבקש התחייבות להוריד אחוז חסימה
24
לצערי אכן אשל צודק!
יודה | 18-02-2020 21:51
כשהוא שואל את בן גביר האם תפרוש אם תדע שאין לך סיכוי, הוא משיב שביבי צריך לעזור לו. במילים אחרות אני רץ בכל מקרה ולכן כדאי לביבי לעזור לי. אחרי הבגידה הייתי עם בן גביר אחרי ההקלטה הזו אני כבר לא בטוח. אחד שרץ אפילו שיודע שלא יעבור במטרה לאנוס אנשים שיעזור לו הוא לא ראוי. כל הדיבורים בהקלטה על בנט אלו רעשי רקע וחלק ממשחק ליטוף האגו של בן גביר ותו לא.
25
נצביע
יוסי | 18-02-2020 21:57
נצביע נץ כי זה או נץ או בחירות רביעיות
בן גביר נחש
יאנקינדילי | 19-02-2020 10:08
ואתה אידיוט
26
רק
אבי | 18-02-2020 21:58
רק עוצמה יהודית
27
כולם משוחתים:בנט,ביבי, שקד, סמוטריץ
דוד רובינשטיין | 18-02-2020 22:21
רק עוצמה יהודית אנשי אמת!
28
האיש הטריד מינית והוא מייצג את המגזר. בושה
הטרגדיה של הסרוגים | 18-02-2020 22:28
בושה לסרוגים ובושה לרמ שלנו... שרה מרוצה
29
זה יגרום לימניה לקרוס
מוטי | 18-02-2020 22:35
וכל המנדטים שלהם יעברו לבן גביר
קונספירציה
התמים | 18-02-2020 22:55
של אשל ובן גביר. שיחה מתוכננת מראש, מקליטים ואז מעבירים לתקשורת כדי ליצור ספין. אנשים מלוכלכים. מתכננים מראש את תוכן השיחה ואחר כך דואגים לפירסומה כדי לפגוע באחרים. גועל נפש. איך פתאום שיחה אישית שרק שניים יודעים עליה מגיעה לתקשורת ?
30
כל קול לימינה זה קול לכחול לבן!
יעלי | 18-02-2020 22:47
ביבי אומר זאת בפירוש! לא צריך פירוש רשי!
גול עצמי
חי | 19-02-2020 9:33
ביבי אמר??? אז אמר...ביבי דפוק שיורה לעצמו ברגליים אתה עוד תראה
31
אין שום הגיון לבחור בימינה.
משה וייס | 18-02-2020 23:05
אם אתה רוצה מפלגה שבטוח לא תבגוד בליכוד, תבחר בליכוד. אם אתה רוצה מפלגה חרדלית ימנית תבחר עוצמה. אם אתה רוצה מפלגה חרדית תבחר אגודה/שס. מה הערך המוסף של ימינה?! אוסף של נחשים צפעונים שלך תדע מה הם יעשו עם הקול שלך.... הם סגורים עם כחול לבן! ביבי אמר את זה. ליברמן אמר זה דרעי רמז לזה יועז הנדל אמר את זה לא צריך עוד הוכחות
גול עצמי לביבי
חי | 19-02-2020 9:37
אתה תראה שהוא לא יצליח להביא 61 הצבענו ליכוד ועכשיו נצביע לבנט. לא ייתכן שביבי בצד הימין של הגוש וכל פעם הולך נגד בנט
32
הליכוד וביבי ובנט הם ימין מזויף!!!!!
ירון שאול | 19-02-2020 0:27
הליכוד וביבי ובנט וכל שאר המפלגות שקוראות לעצמםימיןהם ימין מזויף שמשרת את האינטרסים של השמאל ויש כבר עשרות הוכחות מוצקות לכך שאין אפשרות לערער עליהן או להתווכח איתם.הימין האמיתי היחיד במדינה הם מפלגת עוצמה יהודית וגם עם זה אי אפשר להתווכח.
33
לא הבנתי מה בן גביר קיבל מהפירסום הזה
דנה | 19-02-2020 0:47
ההקלטה מוכיחה את מה שכולם יודעים: לביבי אין בעיה שבן גביר יכנס וגם שהוא לא אוהב את בנט. להזכירכם, בבחירות ה1 ביבי הפך עולמות שהבית היהודי יכניסו את עוצמה וכך באמת היה(נתן להם מנדט בליכוד). גם בבחירות 2 שהיה נראה מהסקרים שהם מתקרבים לכניסה הוא לא תקף אותם מידי. אם ככה איתמר, למה ביבי מנסה לשכנע אותו לפרוש, הרי אין לו בעיה איתכם? כי הוא יודע שאין לכם שום סיכוי. היה פה סקר די רציני לפני כמה חודשים, קוראים לזה בחירות: על אף הסקרים שנתנו תחושה שיש טעם להצביע לעוצמה, הם אפילו לא התקרבו לאחוז החסימה - 85000 קולות וזה היה השג בשבילם. סבבה, אז בנט דפוק והבית היהודי שקרנים, אז אל תצביעו ימינה, אבל למה לזרוק קולות לפח?!
ימינה לשעבר, עוצמה בהווה
אהרן | 19-02-2020 6:17
נתן אשל אומר שהרצון של ביבי זה שבנט לא יעבור, כי הוא סגור עם השמאל! נתן אשל אומר שביבי מעדיף שעוצמה תעבור, כי היא לא תבגוד בו.
34
ימינה מנסה לקחת קולות מכחול לבן, איילת אלופה!
שרה רוזנשטיין | 19-02-2020 6:20
בכנס בחירות בפתח תקווה היא אמרה שימינה היא היחידה שמביאה קולות של לייטים מכחול לבן בזכות העמדות הברורות שהיא מציגה. הוצאתי דף ועט רשמתי את שהיא אמרה: עמדת ימינה בנושא דת ומדינה: 1.נקים בתי דין לגיור כדי להנגיש את הגיור לכל מי שחפץ בהם. 2.מתן אפשרות לנשים להתפלל ברחבת הכותל על פי השקפת עולמם:נשים יכולות ללבוש טלית ולעלות לתורה. 3.הכרה מלאה בכל הזרמים ביהדות ונאפשר פלורליזם יהודי. 4. נחיל תחבורה מצומצמת בשבת באיזורים חילונים. לכל הלייטים שמתלבטים בין כחול לבן לימינה. יש לכם בית, בואו אלינו!
35
מה זה משנה אם הוא עובר או לא?
שחר | 19-02-2020 9:27
העיקר לא ליכוד שהיא מפלגת שמאל, וגם לא ימינה שהיא מפלגת מרכז.
36
ביזיון תלמידי חכמים
דוד | 19-02-2020 10:59
בסד רבותי היקרים חובה למחות על ביזיון תלמיד חכם. התגובה של אשל שזו צורת ביטוי אינה מקובלת ולא ראויה. נכון שיתנצל בצורה ממלכתית על מה שמר בצורה לא ממלכתית בכלל.
37
פה מלוכלך
מנחם | 19-02-2020 12:18
כנראה בקורס צילום שמלות משתמשים במילה שמוקמן
38
מכבי צהוב
איתי וייס | 19-02-2020 12:25
רגע חברים סקרים יודעים שקר הימין הולך לבן גביר למה הימין חדש יש ברירה בתוך הימין
39
קונספירציה
התמים | 19-02-2020 15:26
קונספירציה של אשל ובן גביר. שיחה מתוכננת מראש, מקליטים ואז מעבירים לתקשורת כדי ליצור ספין. אנשים מלוכלכים. מתכננים מראש את תוכן השיחה ואחר כך דואגים לפירסומה כדי לפגוע באחרים. גועל נפש. איך פתאום שיחה אישית שרק שניים יודעים עליה מגיעה לתקשורת ?
40
הורס את הימין ועוזר לשמאל
בן גביר מסוכן לימין | 20-02-2020 8:05
אינטרסים של השבכ/שמאל