סלקום תרכוש את גולן טלקום ב-600 מיליון ש"ח - סרוגים

סלקום תרכוש את גולן טלקום ב-600 מיליון ש"ח

חברת "סלקום" סיכמה על רכישת חברת "גולן טלקום" תמורת 600 מיליון שקלים, במיזוג שצפוי לחזק את מעמדה של החברה בשוק הסלולר התחרותי. המו"מ על פרטי העסקה הסתיים בתחילת השבוע, וכעת יועבר לאישור מנהלי החברות

סלקום תרכוש את גולן טלקום ב-600 מיליון ש"ח
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

עסקת ענק: חברת "סלקום" סיכמה היום (שלישי) כי תרכוש את חברת "גולן טלקום" תמורת 600 מיליון שקלים – במה שצפוי להיות מיזוג משמעותי בשוק הסלולר הישראלי. זו תהיה הפעם השנייה שבה גולן טלקום נרכשת מאז שנוסדה, זאת לאחר שנרכשה לפני כשלוש שנים על ידי קבוצת "אלקטרה" תמורת 350 מיליון שקלים

לדברי גורמים המקורבים להליך המו"מ, הדיון על פרטי עסקת הרכישה הסתיים בתחילת השבוע, וההסכם יועבר כעת לאישור של מנהלי החברות. ב"כלכליסט" דווח כי סלקום תשלם לגולן כ-600 מיליון שקל – מתוכם שני שלישים במזומן, וכשליש בתשלום דחוי.

על פי ההערכות, הרכישה נועדה לחזק את מעמדה של קבוצת סלקום בשוק הסלולר, הסובל לאחרונה ממשבר וקשיים כלכליים בעקבות התחרות הנרחבת וחוסר היכולת להעלות מחירים. עוד הוערך כי המהלך נועד גם לחסום את המיזוג הצפוי בין חברות הוט ופרטנר, מתוך הערכה שמשרד התקשורת יסרב לאשר צמצום משמעותי כל כך במספר חברות הסלולר הפועלות.

כזכור, לפני מספר ימים דווח כי קבוצת "בזק" הגישה הצעה לחברת "אלקטרה", גורם השליטה ב"גולן", והציעה לשלם 710 מיליון שקלים כדי לרכוש את חברת הסלולר. למרות זאת, בהנהלת "אלקטרה" העדיפו את העסקה עם סלקום, מתוך הערכה שאת העסקה עם סלקום יהיה קל יותר לאשר מבחינה רגולטורית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סלקום
דני | 21-04-2020 20:38
כל הכבוד