אילאיל שחר באולפן סרוגים: "ימינה בבעיה גדולה. מתקרבת לאזור הסכנה"

אילאיל שחר באולפן סרוגים: "ימינה בבעיה גדולה. מתקרבת לאזור הסכנה"

ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל שוחחה באולפן סרוגים בכנס המנהלים ואמרה: "נתניהו הוא קמפיינר מדהים, אין שני לו" ומדוע היא חושבת ש'ימינה' הולכת ונשחקת. צפו

אילאיל שחר באולפן סרוגים: "ימינה בבעיה גדולה"
  צילום: ניסים פרץ

ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל אילאיל שחר בראיון עם עורך סרוגים אור יזרעאלי ועם הכתבת הפוליטית של סרוגים עטרה גרמן, באולפן סרוגים בכנס מנהלי הציונות הדתית ה-9 באילת.

כנס מנהלי הציונות הדתית נערך בהפקת אשחר & more בשיתוף גרופ. אתר סרוגים הקים במקום אולפן אליו הגיעו במהלך הימים הקרובים כל ראשי הנהגת הציונות הדתית.

עוד באותו נושא

שקד על האדישות במגזר: "נמאס לי מהפיינשמקריות"


46

נתניהו הוא קמפיינר מדהים

נתניהו בראיון לגלי צה"ל בצהריים אומר כי יהיו בחירות רביעיות. זה על הפרק, אבל גם הסקרים מראים ככה. לשם אנחנו הולכים?

הוא אומר שהוא לא יכול להבטיח שלא יהיו בחירות רביעיות, וזה מאוד מתסכל אותנו, הכתבים הפוליטיים כבר רוצים לראות ממשלה. זו גם אמירה שרק מדכאת את הציבור.

אולי זה טריק שלו, כמו 'הערבים נוהרים', איך זה משרת אותו?

לא יודעת אם זה משרת אותו. הטקטיקה שלו בימים האחרונים היא לשדר ניצחון, אנחנו הולכים לנצח. הוא לא מדבר על מבוי סתום, כמו בסיבובים הקודמים, אלא הוא הולך להביא 61 בגוש הימין. וגם כשהוא נשאל איך הוא יכול לנהל מדינה תוך כדי משפט, הוא אומר 'אני יכול גם וגם'.

כשאני רואה אותו מכנסים לאירועים, לפעמים שלושה וארבעה ביום, בסוף זה 1000 איש בכל אולם, 15 אלף איש בשבוע. משם הוא יביא את המצביעים?

נתניהו הוא מכונה מאוד משומנת של קמפיין, הוא הולך ומסתובב ברחובות, מצלם סרטונים לפייסבוק ולרשתות החברתיות, יש לדבר הזה הרבה מאוד אדוות. אני חושבת שהוא קמפיינר מדהים, אין שני לו. אני שומעת שהוא מבקש מהשרים להצטרף אליו, ביקש מאריה דרעי לבוא איתו לשוק 'מחנה יהודה' ודרעי אומר לו 'אין לי כוח'. גם למשחקים של בית"ר. בכל מקום הוא נמצא.

זה נכון שיש באירועים רק כמה מאות, אבל יש לזה אפקט מצטבר, והסרטונים שיוצאים מראה שכולם עוקבים אחריו והוא תמיד נמצא בפרונט. הוא התיש את כולם. כחול לבן מדשדשים בקמפיין שלהם, ליברמן לא מופיע בשטח חוץ מבסרטונים, ונתניהו רץ ועושה כנסים.

זה נראה שעכשיו מנסים לשחק בתוך הגוש, לקחת קולות משאר המפלגות בבלוק?

אין ספק. נתניהו מבין שמכחול לבן יהיה לו קשה להביא מנדטים, הוא מקווה שליברמן ייחלש קצת כי הוא לשון המאזניים, והוא מנסה לשאוב מימינה. ראינו מה שהוא עשה לבנט השבוע, סטנדאפ על חשבונו, ובנט מגיש לו את הלחי השנייה, הנה קח את המכתב, אני אהיה נאמן לך.

עוד באותו נושא

חוזר הניגון: בלוק הימין במסמך נאמנות חדש


10

גם איילת שקד שהייתה פה לפניך, אמרה את זה פה לפנייך במפורש: אנחנו לא תוקפים בתוך הימין.

ימינה בבעיה גדולה, אנחנו גם רואים את זה בסקרים. זה קורה לאט, היא הולכת ונשחקת, היא מתקרבת לאזור ה-5 מנדטים וזה מאוד מסוכן.

עוד באותו נושא

כהנא: "במקרה של ממשלת אחדות נלך רק עם נתניהו"


7

בני גנץ לא התראיין אצלנו

מילה על התקשורת, שגם היא בעין הסערה. ראינו את ההשעיה של אראל סג"ל בתאגיד, וגם אצלכם ראש הממשלה מתראיין אצל אמיר איבגי ואצל ברדוגו ולא אצל רזי ברקאי.

אנחנו משתדלים להביא את כל הקולות בגלי צה"ל. המפיקים שלנו פונים לכל ראשי המפלגות בכל יום, וראש הממשלה בוחר את הבמות שהוא בוחר.

הוא היחיד, או שיש גם פוליטיקאים אחרים?

בני גנץ עוד לא התראיין אצלנו, והתראיין במקומות אחרים. אני יכולה להבטיח לכם, שאנחנו פונים גם לנתניהו, גם לבני גנץ, גם לאשכנזי, גם ליעלון וגם לליברמן ובנט, אצל כולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
רק עוצמה
רמי | 18-02-2020 15:46
בנט אדיוט נבל
2
בהחלט יש מצב ש''ימינה'' לא עוברים
יוסף | 18-02-2020 15:49
צריך לזכור שלפני שנה היו לבנט ושקד סקרים הרבה יותר טובים ממה שיש להם עכשיו וגם אז הם לא עברו בסוף. לכן סקרים של 7 בפירוש לא מבטיחים להם כלום
3
ברוך ה'. ימינה לא תעבור את אחוז החסימה
מרדכי | 18-02-2020 15:50
רק עוצמה יהודית
אמן
אמן | 18-02-2020 17:54
אמן
4
ההבדל בין מצביעי עוצמה למצביעי ימינה
טל | 18-02-2020 16:09
שמצביעי עוצמה זה גרעין מאד קשיח של מצביעים. לכן בין אם הם יעברו ובין אם לא, את ה2%-2.5% יש להם בוודאות. לעומת זאת ימינה עם 6-7 מנדטים בסקרים - זה לפני שביבי שולף את הקשית ומביא אותם לאיזור המסוכן מבחינת אחוז החסימה ...
5
אם ''ימינה'' לא יעברו יהיה בכך צדק פואטי
רק עוצמה יהודית! | 18-02-2020 16:29
חד משמעית
ימינה מתכננים ללכת עם כחול לבן
שלום ורשבסקי | 18-02-2020 17:09
רק ליכוד
אולי צדק פואטי אבל מה זה יתן לך ולנו?
מרא דאתרא | 18-02-2020 16:48
סתם נקמה? סתם? הרי מדובר כאן על אוסלו ג' למען ה'! לאחל למפלגה ליפול ולהעלות ממשלת שמאל מובהק? מה טוב בזה לחגוג אסון? אתה יצור דוחה!
6
ימינה שותה את כחול לבן בקשית.
שרה רוזנשטיין | 18-02-2020 16:53
בכנס בחירות בפתח תקווה איילת שקד אמרה שימינה היא היחידה שמביאה קולות של לייטים מכחול לבן בזכות העמדות הברורות שהיא מציגה. הוצאתי דף ועט רשמתי את שהיא אמרה: עמדת ימינה בנושא דת ומדינה: 1.נקים בתי דין לגיור כדי להנגיש את הגיור לכל מי שחפץ בהם. 2.מתן אפשרות לנשים להתפלל ברחבת הכותל על פי השקפת עולמם:נשים יכולות ללבוש טלית ולעלות לתורה. 3.הכרה מלאה בכל הזרמים ביהדות ונאפשר פלורליזם יהודי. 4. נחיל תחבורה מצומצמת בשבת באיזורים חילונים. לכל הלייטים שמתלבטים בין כחול לבן לימינה. יש לכם בית, בואו אלינו!
7
ימינה לא יעברו את % החסימה
משולם | 18-02-2020 16:54
אין להם תמיכה בציבור
8
סילמן מתנדנדת משתינה על החרדלים בקשת
דוד רוזנבלום | 18-02-2020 16:58
בנט ושקד בגדו בבית היהודי והשאיר אותם עם חובות ענק. בנט ושקד החליטו לעשות ועדת קבלה לציונות הדתית. מחללת שבת אין בעיה, יהודים צדיקים כמו עוצמה יש בעיה. סמוטריץ חבר לבנט כשהוא יודע שהמשמעות היא זריקת עוצמה יהודית, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את רשעתו. רפי בגד ביוגב וזרק אותו לכלבים. הפר את מילתו וחתימת כתב ידו, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את מעשה הנבלה. סילמן בגדה ברפי על מנת ללחוץ אותו לפינה ולגרום לו להפר את ההסכם. יש מצב שכל החבורה הזאת תבגוד בכם, רגע אחרי שתשימו את הפתק המסריח שלהם.
9
רציתי רק לתקן
רפי | 18-02-2020 17:02
ימינה לא בבעיה! ימינה היא הבעיה!
10
בנט עשה לחרדלים שחמט יפה!
רועי שטרן ממודיעין | 18-02-2020 17:08
נפתלי בנט עשה לכם תרגיל והוכיח לכם עד כמה אתם טיפשים . בשניה האחרונה רגע לפני הגשת הרשימות הוא העיף בבת אחת את כל החרדלים:יוגב,בן דהן ובן גביר. אכלתם אותה בענק!
צודק ימינה דתי ליברלי מחביאים את סטרוק
רק עוצמה | 18-02-2020 18:03
גוש אמונים של היום זו עוצמה
הבעיה היא שזה ההישג היחיד של בנט
מומחה | 18-02-2020 17:52
בכל הקריירה הפוליטית שלו
11
דברים חשובים
משה פייגלין | 18-02-2020 17:59
דברים שכתב משה פייגלין, נפתלי בנט החליט להשליך לכלא עוד בחור יהודי, שבית המשפט שיחרר ללא תנאים מגבילים. זה האיש שרצה להקים מפלגה ליברלית, כן... זו האשה שרצתה לסגור עיתון... כלומר דבר לא השתנה מאז שנתנו בנט ושקד, בשם הציונות הדתית, רוח גבית, למעצר ולעינויים קשים של מיטב בניה - בגלל שבכפר דומא, חמולה אחת שרפה את ביתה של חמולה אחרת... כולם שוחררו, למעט אחד שעודנו עצור בבידוד כבר 4 שנים וכל שיש נגדו הוא הודאות שהוצאו בעינויים קשים. למי אתם מאמינים - זעק אז בנט את זעקת העושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס - לבן גביר או לאילת שקד... אני שהכרתי את בנט, האמנתי לבן גביר. ובנט ושקד? - הם נותרו כהרגלם בצד בו מרוחה החמאה, מרוחה בחייהם של הנערים. זה בנט, זו שקד ואלו פניה של השפחה הסרוגה החרופה שממנה הם שואבים את כוחם. נקריב את בנינו למולך, רק הבו לנו מנדטים, תקציבים ולגיטימציה. שום דבר מהותי לא השתנה ולא מסוגל להשתנות בזכות שר הביטחון בנט. לא מול חמאס, לא מול חיזבאללא, לא מול סוריה ואיראן - שומדבר מלבד דיברור נלעג, שהופך יותר ויותר בריוני. כך זה נשמע הלילה בעזה מדווח שוב הקריין המשועמם של גלי צהל, על עוד תקיפה של חיל האויר, בתגובה לעוד לילה של מיטות רטובות בחדרי הילדים בשדרות. החיילת ביפו שמה קלטת של פיצוצים והקריין בולע את לשונו ועובר לעניינים בוערים יותר. hold a big stick and talks softly (החזק מקל גדול ודבר ברכות) אמר פעם תיאודור רוזבלט. לבנט, שכשרי הביטחון לפניו, תלוי מנטלית ופוליטית בשימור הרציונל של אוסלו - כלומר באוייבי המדינה - אין ולא יכול להיות נגדם שום מקל. רק דיבורים. המרחם על אכזרים, סופו מתאכזר אל רחמנים - אמרו חזל. ראו לאן מופנה המקל של המרחם על ילדי עזה. בנט הוא כל השלילה של תודעת ההנהגה הקיימת, זו שהפכה את תושבי שדרות לקפצונים של צבע אדום, את תל אביב לשבויה של עזה ואת ירושלים לסמרטוט של פוטין. בדיוק אותו הדבר בתוספת תעודת הכשר קטנה וסרוגה.
12
הסכם בנט חמאס מהלומה למאמצי הרשות.
גיבריל רג'וב | 18-02-2020 18:21
הכנסת 7000 עזתים מחלישה את הרשות ומחזקת החמאס. קורה לבנט לקדם תוכנית השלבים של טראמפ להקמת פלאסטין על 70% מהשטח.
13
תחזית: המפדל מתנדנדת על גבול אחוז החסימה
פרשן | 18-02-2020 20:40
סיכוי ל 4 מנדטים, עם אפשרות גם לפחות