ח"כ משה ארבל באולפן סרוגים: "כיפות סרוגות, היו תמיד חלק מש"ס"

ח"כ משה ארבל באולפן סרוגים: "כיפות סרוגות, היו תמיד חלק מש"ס"

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) בראיון באולפן סרוגים בכנס מנהלי הציונות הדתית ה-9 באילת: "חובשי כיפות שקופות וסרוגות, היו חלק בלתי נפרד מש"ס, ולכן אני חושב שסוגיית המיתוג מקומה במשרדי פרסום"

ח"כ ארבל: "כיפות סרוגות, היו תמיד חלק מש"ס"
  (צילום: ניסים פרץ)

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) בראיון אחת על אחד עם הכתבת הפוליטית של סרוגים עטרה גרמן, באולפן סרוגים בכנס מנהלי הציונות הדתית ה-9 באילת.

כנס מנהלי הציונות הדתית נערך בהפקת אשחר & more בשיתוף גרופ. אתר סרוגים הקים במקום אולפן אליו הגיעו במהלך הימים הקרובים כל ראשי הנהגת הציונות הדתית.

עוד באותו נושא

כהנא: "במקרה של ממשלת אחדות נלך רק עם נתניהו"


7

אנחנו בכנס של הציונות הדתית, לש"ס נגמרו כל המצביעים שהיא מקימה מטה ופונה למגזר הסרוג?

הסיפור של הציונות הדתית, הוא בעייני סיפורה של ש"ס. אנחנו מספרים את הסיפור הזה בצורה מאוד כנה. מרבית חברי הסיעה בש"ס שירתו שירות צבאי משמעותי. אני עד כניסתי לכנסת, שירתתי במילואים. עם עזיבתי את הכנסת, אני מתכוון בעזרת ה' לחזור לשרת במילואים.

אני באמת סבור שש"ס יודעת לספר את סיפור הפריפריה, האוכלוסיות המוחלשות, וגם סיפורה של הציונות הדתית שהיא חלק בלתי נפרד וחשוב מאוד ממדינת ישראל.

אבל למה נזכרתם אחרי כל השנים, שש"ס הייתה חלק ממשלת הימין, אבל אף פעם לא פניתם לציונות הדתית.

אני חושב שבסוף, זו שאלה של מיתוג. תמיד אוכלוסיות מסורתיות, פריפריאליות, בני המושבים, חובשי כיפות שקופות וסרוגות, היו חלק בלתי נפרד מש"ס, ולכן אני חושב שסוגיית המיתוג מקומה במשרדי פרסום. אנחנו כנבחרי ציבור חושבים שבהחלט יש סולם ערכים משותף מאוד בן הציונות הדתית ובין ש"ס.

צילום: ניסים פרץ

אתה צריך את המנדט ה-61, לא צריך לקחת קולות מתוך הגוש?

מעולם לא שמעת ממני ירי בתוך הנגמ"ש או פגיעה בבלוק, אבל אני בהחלט סבור שאם יש אנשים שמתלבטים בין מי שיכול לספר את הסיפור שלהם בצורה הטובה ביותר, לבין מי שיכול לספר את הסיפור שלהם באופן חלקי, ש"ס עושה את זה בצורה הטובה ביותר.

בבחירות הקודמות האצבעות המאשימות היו כלפי דרעי, שהוא זה שיפרוש ויקים ממשלה עם בני גנץ. בבחירות האלה זה דווקא נפתלי בנט. והנה השניים חותמים על מסמך נאמנות, זה בסוף משרת אתכם?

המטרה של המכתב הזה היא אמירה מאוד ברורה, לקהל שאמור לתת בנו את אמונו. דעו לכם אנחנו מתייצבים לטובת ממשלת ימין וכל אמירה אחרת – בשקר יסודה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
תכלס דרעי עוזר להתיישבות
יותר אמינים מימינה | 18-02-2020 15:22
ראש המועצה ישראל גנץ,הודיע מעל במת מליאת המועצה,שהקמת הישוב עמיחי למפוני עמונה,בזכות אריה דרעי, ואכן 10 קולות בעמיחי לטובת שס בבחירות האחרונות.
אח שלי
יוסי | 18-02-2020 17:02
זו לא חכמה לבא עכשיו ולתמוך בהתישבות דרעי העדיף מקוואות בבני בר על פני ההתישבות הוא העביר את אוסלו לא ראיתי ספרון של הרב קוק בישיבות של שס לא ראיתי נציג סרוג על מה הם דושים שכר ?
2
הוא צודק
משה | 18-02-2020 16:00
תמיד כיפות סרוגות הצביעו שס. המפדל לא השכילה למשוך אותם אליה. הבעיה היא ששס אף פעם לא שמה על הכיפות הסרוגות. לדעתי היא גם לא תשים
3
רק אברכים חרדים ספרדים חשובים לתנועת שס
. | 18-02-2020 16:21
על מי הוא בא לעבוד ?
4
טפיי שסניקים חיות ברבריים
גויים ממרקש | 18-02-2020 16:50
מארוקאקים מחלות שס מפלגת השטן רת שקרנים סכינאים
5
על מה בדיוק הוא מדבר...
יוסי | 18-02-2020 17:00
[ לא רציתם להקים מדינה התנגדתם לבניין הארץ חטאתם בחטא המרגלים מאסתם בארץ חמדה כשעליתם סוף סוף לארץ לא האמנתם במדינה אין ישיבה אחת שלכם עם ספרון של הרב קוק לא בניתם ישוב לא שילמתם מחיר בהתישבות לא מת אף תלמיד שלכם במלחמה מנעתם תקציבים מישיבות ההסדר להיות ציונות דתית זה לומר ריבונות לא היום כשקל לומר את זה אלא תמיד , שס באה לקטוף פירות שהיא לא שתלה לאסוף זרעים שלא נטעה על מה אתם דורשים שכר אני יכול להמשיך עד הבוקר למען ה' מצביע רק ימינה!!
6
אהבת המן את הסרוגים
משגיח כשרות לשעבר | 18-02-2020 21:34
לכפות הסרוגות הפלא ופלא כולם אוהבים אותכם .מה שלא טוב בדבר .שזה עומד להגמר בקרוב .אולי לארבע שנים ואולי לארבע חודשים .יש לכם שכל נצלו את אהבת המן .
7
חחהה
וארי | 20-02-2020 2:17
זה לא הרב שלכם הרב כהן שמקלל את הכיפות הסרוגות ? בכולם ניתמוך רק לא שסססס
8
שימו לב
אורי | 20-02-2020 2:25
הרב שלום כהן על הסורגים , הם עמלקים ! בושה וחרפה להם אתם רוצים להצביע ?