עושה סדר בנשמה: אלנתן שלום משיק סינגל חדש - סרוגים

עושה סדר בנשמה: אלנתן שלום משיק סינגל חדש

היוצר והמפיק המוזיקלי אלנתן שלום שאחראי ללהיטי הענק של ריטה, מירי מסיקה, חנן בן ארי, שירי מימון ועוד - יוצא לדרך חדשה ומשיק סינגל חדש מתוך אלבום בכורה שבדרך- צפו

author-image
עושה סדר בנשמה: אלנתן שלום משיק סינגל חדש
  (צילום: איה זך)

לאחר שיצר להיטים למיטב האמנים בישראל, ביניהם: ריטה, חנן בן ארי, מירי מסיקה, שירי מימון ועוד. היוצר הסרוג אלנתן שלום, יוצא כעת לדרך חדשה ועצמאית ומשיק סינגל חדש לעולם.

הבוקר (שלישי)לקראת אלבום בכורה מקורי, משיק אלנתן את הסינגל "נושם", אותו כתב יחד עם שחר הדר, על ההפקה המוזיקלית נמצא חיים וויס.

(מילים: שחר הדר ואלנתן שלום | לחן: אלנתן שלום | עיבוד והפקה מוזיקלית: אלנתן שלום וחיים ויס)

בימים אלו אלנתן עובד על חומרים שעתידים לצאת כאלבום סולו שלו ובמקביל ממשיך לעבוד על חומרים עם האמנים המובילים במדינה ומבסס את עצמו כאחד מהיוצרים המסקרנים והמבטיחים.

באלבום אחראי אלנתן לכתיבת כל הלחנים ואילו את הטקסטים כתב יחד עם יוצרים שונים, את העיבודים וההפקה המוזיקלית עשה יחד עם חיים וויס. האלבום יראה אור במהלך 2020.

עוד באותו נושא

"הרגשתי שהוא מבקש ממני להלחין את המילים האלה"

כזכור אלנתן נחשף לקהל לראשונה כאשר השתתף בעונה הרביעית של "דה וויס" שם ביצע לראשונה את השיר שהלחין לחנן בן ארי "אמא אם הייתי" ושם התגלו יכולותיו הווקאליות הנפלאות והיותו פרפורמר מצוין המצליח לרגש ולגעת בקהל בסגנונו המיוחד.

אלנתן, בן 32 נשוי ואב לשלוש, גר ביישוב כוכב השחר מעל בקעת הירדן. הוא מוזיקאי יוצר ומפיק. בשנים האחרונות עבד בעיקר על לחנים לאומנים מהשורה הראשונה: חנן בן ארי ( אמא אם הייתי), שירי מימון ( יש לי הכל, אחותי), ריטה (קחי לך, שיצא כדואט עם בתה משי), מירי מסיקה (שמור עליי, היד שלך היא בית, מתוך אלבומה האחרון), דוד ד'אור ( עד שנראה את האור) ובימים אלו עובד על חומרים שעתידים לצאת עם מיטב האמנים בישראל.

עוד באותו נושא

צפו: הסינגל שהלחין היוצר הסרוג למירי מסיקה


3

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שיר פשוט מקסים!!! יוצר ענק
אחת | 18-02-2020 19:15
יוצר רגיש ומיוחד. נכון לו עתיד מבטיח.