אהוד ברק: "אשכנזי שיקר שוב ושוב לחוקרי המשטרה" - סרוגים

אהוד ברק: "אשכנזי שיקר שוב ושוב לחוקרי המשטרה"

שר הביטחון בתקופת פרשת הרפז, אהוד ברק, מגיב לדבריו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי, וטוען כי אשכנזי שקרן, אך הוא לא יחשוף את הדברים כדי לא לפגוע בסיכויים להחליף את שלטון נתניהו

אהוד ברק: "אשכנזי שיקר שוב ושוב לחוקרי המשטרה"
  Hadas Parush/Flash90

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מי שכיהן בזמן פרשת הרפז כשר הביטחון, הגיב אמש (שני) לפרסומי תמלילים משיחותיו של הרמטכ"ל דאז ומספר 4 בכחול לבן כיום, גבי אשכנזי, ולדברים שאמר בתוכנית "לפני החדשות".

אשכנזי אמר בנוגע לתמלילים כי "הפרשה נחקרה על ידי כל גופי החקירה במדינת ישראל – מבקר המדינה, משטרה צבאית חוקרת, משטרת ישראל והפרקליטות. הטענות נסקרו ונבדקו והפרשה נסגרה בחוסר אשמה".

עוד באותו נושא

פרשת הרפז: מנדלבליט חושף את גרסתו המלאה


12

עוד הוסיף: "מעולם לא הייתה פה בעיה של ראיות. חיי ולוחות הזמנים של היו פרוסים לכולם. מעולם לא עמד איש ציבור בחשיפה כזו – וכולנו ראינו איך זה נגמר. אין בהקלטות שפורסמו שום דבר חדש. הפרשה מאחוריי".

אהוד ברק הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו: "לא אתן לשקרים להרוס את הסיכוי להחליף את השלטון. לא לשקרים של נתניהו, ולא לשקרים של גבי אשכנזי. האמת, אשכנזי שיקר אז שוב ושוב לחוקרי משטרה, לחברי המטכ"ל ולציבור. והוא משקר גם הערב".

ברק פירט: "א) הצא״פ כולל כ-15 שיחות שנוגעות ללב הפרשה (לא רופא שיניים ולא חברי ילדות) ומאירות את אשכנזי באור של עבריין לכאורה. ב) האדם שאחראי להשמדת הקלטות בלשכת השר הוא בכיר במשהב"ט, מקורב לאשכנזי, שפעל מטעמו ובידיעתו. לאנשי לשכת השר לא הייתה שום גישה לקלטות בשני צידי הבניין. ג) הנושאים שעלו עד כה הם רק קצה הקרחון. על מנת לצמצם את הנזק האפשרי אמנע מלמנות נוספים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אהוד ברק השקרן
מוטי אטשטיין | 18-02-2020 10:32
כאילו העם מטומטם ולא מבין מה קרה ??? תשאלו את יוני קורן..מה דעתו על גבי אשכנזי...ואז תקבלו זעזוע מאשכנזי...שגם אותו איתרגו כמו את אריק שרון
בעזה אוהבים את ברק כי הוא דומה לעראפאת ימ''ש
ברק לעזה או לעזאזל | 18-02-2020 11:35
אכן ברשעות אין הבדל בין אהווד ברק לעראפאת. רק אהוד הוא בלי כאפייה
2
אהוד ברק...
דיוגנס | 18-02-2020 10:43
אהוד ברק... אהוד ברק שונא את בנימין נתניהו יותר מאשר הוא שונא את גבי אשכנזי...
3
מפחיד שאשכנזי התנהג באופן פסול
איתן | 18-02-2020 18:47
ומנסים לטשטש את זה רק כדי שכחול לבן ינצחו בבחירות. אשכנזי גם הורשע בפרשת שמן לפני כמה חודשים. (הטעיית משקיעים) יועץ התקשורת של גנץ בשם רונן משה הורשע בשחיתות בפרשיית ישראל ביתנו וגם זה זוכה להתעלמות. מפלגת כחול לבן, מפלגה מושחתת
4
אשכנזי
נילי | 18-02-2020 19:37
פסול לכל תפקיד בפוליטיקה בגלל פרשת הרפז לא שכחנו