הליכוד עומד מאחורי מודעות נגד עוצמה יהודית - סרוגים

הליכוד עומד מאחורי מודעות נגד עוצמה יהודית

במפלגת עוצמה יהודית טוענים כי הליכוד פרסם מודעות נגד עוצמה יהודית ללא סמל הליכוד. לאחר פניה משפטית בנושא, סמל הליכוד נוסף למודעות. בנוסף, הליכוד פנה לרב דב ליאור

הליכוד עומד מאחורי מודעות נגד עוצמה יהודית
  יונתן זינדל/ פלאש 90

במפלגת עוצמה יהודית טוענים הבוקר (שלישי) כי מפלגת הליכוד עמדה מאחורי מודעות אנונימיות נגד עוצמה יהודית שפורסמו באתר ערוץ 20 ואתר news1.

על פי עוצמה יהודית, החל מיום ראשון, נצבע אתר ערוץ 20 במודעות אנונימיות ללא זיהוי מפלגתי נגד ריצת עוצמה יהודית לכנסת, בניגוד לחוק. בבוקר יום שני, התפרסמו מודעות זהות באתר news1, גם הם ללא זיהוי מפלגתי.

עוד באותו נושא

יאיר נתניהו לבן גביר: "בוא נתערב על מליון שקל"


29

בעקבות הדברים ומידע שהתקבל בעוצמה יהודית, שיגר יועמ"ש עוצמה יהודית, עו"ד חנמאל דורפמן, פנייה דחופה ליועמ"ש הליכוד, עו"ד אבי הלוי, בה דרש לדעת האם הליכוד עומד מאחורי המודעות, בטרם שתוגש עתירה בנושא לוועדת הבחירות.

לטענת עוצמה יהודית, מהליכוד לא התקבלה תשובה, אך זמן קצר לאחר שליחת המכתב, נוסף סמל הליכוד למודעות שהיו עד כה אנונימיות, ובכך נחשף כי הליכוד הוא שעומד מאחוריהן.

מודעות הליכוד נגד עוצמה יהודית (מתוך קמפיין הליכוד)

בנוסף, משלחת של מפלגת הליכוד הגיע למנהיג הרוחני של מפלגת עוצמה יהודית, הרב דב ליאור, וביקשה ממנו להפעיל לחץ על בן גביר כי עוצמה יהודית תפרוש.

הרב ליאור סירב לבקשת הליכוד, וטען כי מפלגת עוצמה יהודית הינה קול שחייבים אותו במערכת הפוליטית וכי היא צריכה לרוץ עד הסוף.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "מצער שהליכוד ממשיך לנסות לפגוע בעוצמה יהודית, למרות שבליכוד יודעים היטב כי בלי 4 המנדטים של עוצמה יהודית לא יכולה לקום ממשלת ימין ומדינת ישראל תלך למערכת בחירות רביעית".

"נתניהו רץ מכנס לכנס ומסביר, בצדק, איך לגנץ אין ממשלה בלי טיבי, אך מנגד אין לו הסבר איך לביבי יש ממשלה בלי בן גביר. אמרנו וצדקנו: רק עם עוצמה יהודית – יש ממשלה ימנית".

מהליכוד לא התקבלה תגובה, והיא תצורף במידה ותתקבל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
לא יעזור לליכוד/לביבי !! רק עוצמה יהודית
נאוה | 18-02-2020 8:46
ביבי עם כל השטיקים והשקרים נמאס על ציבור הימין האמיתי. ביבי שיקר ורץ להצביע לחסינות של חיים כץ בזמן שאמר שיתקזז עם גב' זנדברג ולא קיים את הקיזוז.
2
בן גביר נהנה לשרוף קולות
אבי | 18-02-2020 8:49
זה תחביב ידוע שלו ושל חברי עוצמה יהודית. מי שרוצה לעזור לגנץ ולמשותפת - שיצביע בן גביר
כי בנט עד היום שמר על כל רבע מנדט
אלישיב רייכנר | 18-02-2020 9:35
בן גביר הוא פוליטיקאי וככזה הוא לא מלו צדיקים אבל אי אפשר להפיל עליו את כל האינטריגות והקומבינות של הפוליטיקה הציונית דתית לריצה לבד של מפלגת עוצמה יהודית יש אחראים הרבה יותר מבן גביר ובראשם ביבי בנט סמוטריץ ופרץ (ולא נשכח גם את שקד וסילמן)
3
יש רק מפלגת ימין אחת
דוד רובינשטיין | 18-02-2020 9:08
אז מה האפשרויות העומדות בפני מצביעי הימין?! בנט שר ביטחון וממשיך לירות ולבזבז תחמושת על דיונות ריקות בעזה. מידי חודש בחודשו בנט מעבר מליונים לחמאס בעזה. בנט לא דורש לפנות את חאן אל אחמר, אבל ממהר לפנות את הישוב קומי אורי. בנט מתנכל סידרתי לנוער הגבעות, מאשר צווים מנהלים דרכונים על מנת למצוא חן בעיני כחול לבן. ביבי ממשיך למכור ספינים על סיפוח ובניה בהתיישבות אחרי הבחירות. בפועל ביבי מנהל מדיניות שמאל ומקפיא ולא מאפשר בניה והתרחבות של ההתיישבות ברחבי יהודה ושומרון. גפני מיהדות התורה מנהל כבר שיח עם כחול לבן, כי הוא איש שמאל. שס עלולה להיגרר אחרי יהדות התורה ולהצטרף גם היא לשמאל. המפלגה היחידה שאומרת בפה מלא, אנחנו לא נלך עם השמאל! אנחנו בעד ארץ ישראל השלמה בלי גמגומים ובלי תירוצים זה רק עוצמה יהודית. היא נשארה מפלגת הימין היחידה שאפשר לסמוך עליה. רק אצלם מילה זו מילה!
4
צודקים
מאיר | 18-02-2020 9:09
הליכוד צודקים. הבעיה שבן גביר ותומכיו מאז ומעולם הלכו עם ראש בקיר..
5
שכל ישר
א.ר | 18-02-2020 9:10
האמת שאני קורא חלק מהטוקבקים, כל הטיעונים מצד מצביעי ימינה, הם אוסף ריק של טענות. במידה ולמישהו מכל הטוקבקסטים יש מסוגלות להיכנס לדיאלוג ענייני, אני יותר מאשמח. הקמפיין של עוצמה יהודית, זה או עוצמה יהודית או בחירות בפעם הרביעית. כמי שעוסק ומבין בתחום הפוליטי, הטענה שלהם היא אמיתית ולא ספין! אסביר, בבחירות שעברו הימין רץ באותו מבנה פוליטי והפסיד! כבר ביום הבחירות ידעתי שנפסיד והסיבה היא פשוטה. חילוני ימני שהגיע לקלפי ראה כמה פתקים : פתק ראשון:ליכוד-לא רצה את ביבי, המשיך הלאה לפתק הבא. פתק שני:ימינה- מגדירה את עצמה ציונות דתית,המשיך הלאה. פתק שלישי:עוצמה יהודית-מאוד רצה!, אבל ביבי וימינה קראו לא להצביע להם. עבר הלאה לליברמן וכחול לבן שנהנו מהטימטום הפוליטי של האגף הימני של המפה הפוליטית. מצביעי עוצמה יהודית הם ברובם חילונים/מסורתיים! תיכנסו בעצמכם לדף הפייסבוק של איתמר בן גביר , תיכנסו לתוך הפרופיל של התומכים שלו ותראו אנשים חילונים שרוצים דווקא עוצמה. אם לא תהיה עוצמה, רובם לא יצביעו בכלל, חלקם עלולים אפילו להצביע לליברמן. לסיכום: 1.עוצמה רצה עד הסוף. 2.אין מצב להגיע ל61 בלי עוצמה! 3.ביבי צריך להחליט אם הוא רוצה לנצח, או לחזור על אותם טעויות. 4.בעוצמה יהודית תומך גדול הדור של הציונות הגאון הרב דב ליאור! 5.אני מצביע עוצמה יהודית
6
רק עוצמה
משה דודקביץ | 18-02-2020 9:12
בתכלס כל הפוליטיקאים (ליכוד,ימינה,שס,אגודה)מוכרים לציבור ספינים חלולים! אני חרדל רק ביבי גנץ טיפש אף אחד לא מדבר על עמדה אידאולוגית! למה?! כי אין להם שום אידאולוגיה, הכל זה משחק כיסאות ורצון בשליטה. יש רק אדם אחד מצד ימין של המפה הפוליטית שרוצה להיכנס למגרש,אבל לחבורה שרוצה להמשיך להתל בציבור. זה ממש לא מתאים! הוא ידרוש מהם באמת לעשות ריבונות במעלה אדומים. הוא ידרוש מהם באמת לטפל בחמאס. הוא ידרוש מהם לתת גב לחיילים שיורים במחבלים. הוא ידרוש מהם להוריד את שכר הלימוד באולפנות והישיבות. למה הם צריכים את כל הדרישות שלו, כשאפשר לעבוד על הציבור בנאומים דמגוגים שעובדים על התאים האפורים במוח. מי שיש לו שכל בקודקוד, מצביע עוצמה יהודית.
צודק בהחלט
רונן | 18-02-2020 12:35
רק עוצמה יהודית
7
קמפיין שקרי לחלוטין, אין
דוד | 18-02-2020 9:37
ממשלת ימין, ולא תהיה ממשלת ימין במפת המפלגות כיום. מה שכן יהיה זה - עוד בחירות, ולכן אצביע עוצמה יהודית כדי שלא יזלזלו בכח שלהם. אם הוספת מנדט לליכוד או לימינה - לא השפעת. הצבעת לעוצמה - גם אם לא יעבר, תהיה לכך השפעה במערכת בחירות הבאה.
8
בן גביר
n | 18-02-2020 9:43
אם חלילה השמאל יעלה לא נסלח לך זה יהיה על הידים שלך כל בחירות אתה עושה את זה ושורף מנדטים של הימין מתי תתפקח ותבין שהימין חיים את הקולות האלה די למשחקים זה טובת המדינה
דבר עם סמוטריץ הנוכל
חיים | 18-02-2020 10:07
הוא זה שגרם לכל הבעיות ועכשיו כל החיצים מופנים לבנט ורפי שהם גם נוכלים
9
רק עוצמה
חרדל חכם | 18-02-2020 10:06
מעשה ברגע שבנט לקח את המפלגה למקום של לייט שבלייט. החרדלים צריכים להצביע רק לעוצמה יהודית ולא לאגודה/שס! אגודה ושס יעברו את אחוז החסימה גם בלי החרדלים!
10
בכנס בפתח תקווה שקד אמרה עמדות ברורות!
דנה רוזנשטיין | 18-02-2020 10:11
היא אמרה שימינה היא היחידה שמביאה קולות של לייטים מכחול לבן בזכות העמדות הברורות שהיא מציגה. הוצאתי דף ועט רשמתי את שהיא אמרה: עמדת ימינה בנושא דת ומדינה: 1.נקים בתי דין לגיור כדי להנגיש את הגיור לכל מי שחפץ בהם. 2.מתן אפשרות לנשים להתפלל ברחבת הכותל על פי השקפת עולמם:נשים יכולות ללבוש טלית ולעלות לתורה. 3.הכרה מלאה בכל הזרמים ביהדות ונאפשר פלורליזם יהודי. 4. נחיל תחבורה מצומצמת בשבת באיזורים חילונים. לכל הלייטים שמתלבטים בין כחול לבן לימינה. יש לכם בית, בואו אלינו!
תודה על היושר. הפעם דווקא רק עוצמה.
מרדכי | 18-02-2020 11:24
מי שמצביע ימינה מצביע טובות לרפורמים ולאנטי-דתיים
11
ביבי הוא בחזקת נוכל גדול
שלום ורשבסקי | 18-02-2020 10:37
לא מעניין אותנו מה אומר! בלי עוצמה יהודית, לא תהיה ריבונות ושום דבר.... ביבי הדמגוגיות שלך כבר לא עובדות עלינו. רוצה להיות ראש ממשלה?! תקרא להצביע עוצמה/לפחות לא להרוס! רוצה להרוס?! תיכנס לכלא!
12
לא יעזור לפייק ה"ימין"
מאיר | 18-02-2020 11:18
רק עוצמה יהודית.
13
כן אחוז לא אחוז. אני מצביע נץ והקב"ה יעשה
יהודי | 18-02-2020 12:19
אני עושה את שלי והקבה יעשה את שלו.. פתחו לי פתח כחודו של מחט...