"לא הלכתי בשביל הכסף": שירה אליצור מגיעה ל"כרישים". צפו
הכוכבת הסרוגה עם השיער הסגול, שירה אליצור הגיעה אל התכנית "הכרישים" כדי לקדם את המוצר שלה. בראיון לסרוגים, מספרת שירה על החוויה ומגלה: "לא הלכתי לתכנית בשביל הכסף"- צפו בהצצה ראשונה

בין היזמים הרבים, הערב (ב') בעונה השנייה של התכנית "הכרישים" המשודרת בקשת 12 – תככב הסרוגה שירה אליצור.
אליצור, המוכרת ככוכבת סדרת הרשת "אל תקרא לי מתנחלת" וכמנהלת קריאייטיב במשרד הפרסום אשחר & more, תנסה להרשים את המשקיעים עם המוצר שלה "הפתקונים" שנולד מתוך רעיון אישי ומתוק במיוחד.
"לפני יותר משנה פנה אליי מלהק וביקש שאגיע עם המוצר לתוכנית", מספרת אליצור לסרוגים "לא הכרתי את התוכנית וחשבתי שהמוצר שלי ממש לא מתאים, גם בנינו זה כסף קטן. אבל המלהק התעקש שזה בדיוק מה שהם מחפשים ואחרי שבועיים של שכנועים הסכמתי והגעתי עם המוצר. כבר ברגע הראשון העורכים והמנהלים נדלקו ולקחו לילדים שלהם".
בשונה מהרבה יזמים, אליצור מגלה לסרוגים כי המטרה לא היתה דווקא להשיג מימון למוצר מפנאל המשקיעים בתכנית.
"החוויה היתה מדליקה ביותר", מספרת אליצור "הסיבה היחידה שהלכתי זה לא בשביל הכסף, אלא בשביל לקבל טיפים מהכרישים איך למנף את המוצר והם לגמרי נתנו לי, נורא אהבו והתלהבו מהמוצר ואמרו שאני לא צריכה אותם – פשוט צריכה להמשיך לשווק כמו שעשיתי עד היום. נמכרו כבר למעלה מ2000 ערכות פתקונים".
איך נולד הרעיון למוצר המתוק?
"הפתקונים נולדו כחוויה אישית ביני לבין הבן הבכור שלי- עתי. לאורך השנה הכנתי לו בכל יום איור קטן לגן והכנסתי לו לקופסת האוכל. התגובות הפתיעו אותי.
הגננות של עתי התלהבו ושמרו את כל הפתקים לאורך השנה. העליתי מידי פעם לפייסבוק איורים שלי וראיתי שאמהות ממש עפות על זה ולכן בסוף שנת הלימודים החלטתי להפוך חלום למציאות ולהציע את הערכות האלו למכירה"
לאן את חולמת עוד להגיע עם הפתקונים?
"החלום הוא שכל ילד יהיה את המוצר הזה בבית, יש במוצר הזה משהו כל כל אותנטי שמחבר את ההורה לילד. אם למרקו היה את זה בג'בטה אולי הוא לא היה כל כך מתגעגע לאמא 😉 ".
'הכרישים' הערב (ב') אחרי החדשות, בקשת 12
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו