חגית משה: לפטר את ראש המועצה הדתית בירושלים - סרוגים

חגית משה: לפטר את ראש המועצה הדתית בירושלים

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה הגיבה על נעילתו של הרב שטרן מחוץ ללשכתו: "לא ייתכן שפקיד ממונה במועצה הדתית, יתנהג בבריונות ויבזה בצורה כזאת את רבה של ירושלים"

חגית משה: לפטר את ראש המועצה הדתית בירושלים
  צילום: לשכת חגית משה

חגית משה סגנית ראש העיר מטעם סיעת הבית היהודי הגיבה בחריפות לדיווח כי מנעולו של הרב שטרן, רב העיר ירושלים, הוחלף הבוקר והוא ננעל מחוץ ללשכתו.

משה אמרה: "לא ייתכן שפקיד ממונה (יהושע ישי) במועצה הדתית, יתנהג בבריונות ויבזה בצורה כזאת את רבה של ירושלים הגאון רבי אריה שטרן שליט"א."

מוקדם יותר פרסמנו בסרוגים, כי הבוקר הגיע רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן ללשכתו, אך נאלץ להמתין בחוץ, משום שמנעול הדלת הוחלף, ויו"ר המועצה הדתית סרב לתת לו מפתח חלופי, בשל חילוקי דעות על המשך כהונתו של הרב שיצא לגימלאות וממתין לאישור השר לשירותי דת להארכת כהונתו.

עוד באותו נושא

בחסות השר מש"ס: ביזוי של הרב הראשי לירושלים


16

סגנית ראש העיר חגית משה מסרה לסרוגים: "כולם יודעים שמרגע כניסתו של הרב שטרן לתפקיד הפקיד הממונה ניסה להצר את צעדיו משום שהבין שהגיע ת"ח עצום שבא לעשות סדר בשחיתות שפשתה ברחבי המועצה הדתית בנושא הכשרות, ועמד על תיקון המעוות.

זכתה ירושלים שהרב שטרן מכהן פאר בתפקיד הרב הראשי של העיר, בה הוא פועל לאחדות בין המגזרים השונים בעיר, לתיקון ענייני שמירת השבת והכשרות. כמו כן הפקיד המכהן יודע שהנושא להארכת כהונתו הוא כרגע בדיון על מנת להאריך את כהונתו לתקופה נוספת.

אין ספק שמקור ההתנהגות היא זלזול ברב שטרן משום היותו מרבני הציונות הדתית, קשה לעסקניים החרדים לקבל את זה שיש ת"ח גדולים בציבור הדתי לאומי דבר המאיים על ההגמוניה שלהם ועל השליטה בגופים השונים.

לא ייתכן שמי שמכהן כראש מועצה דתית מתנהג כך, אולי מעודף השנים שהוא מכהן בתפקיד כממונה חיצוני הוא שכח את תפקידו ומעמדו והגיע הזמן להחליפו".

יהושע ישי הונחה שלא לפגוע ברב שטרן

מהמשרד לשירותי דת נמסר בתגובה:" בהתערבות מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס סוכם כי לא יפגע מעמדו של כב הרב הראשי לירושלים הגאון רבי אריה שטרן עד לבירור בשאלת הארכת כהונתו. יו"ר המועצה הדתית מר יהושע ישי הונחה שלא לפגוע בפעילות הרב שטרן"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה לא יכול להיות? עובדה שיכול!
להפך | 17-02-2020 20:01
הגיע הזמן להפריט את כל מוסד הרבנות. מי שמעונין בשירותיהם, ישלם.
2
שס השתלטו על המוסד
נזיפה בלבד? | 18-02-2020 19:05
מעניין למה מצגר נבחר על ידי החרדים במקום תלמידי חכמים גדולים מועמדים. זאת היתה התחלת הירידה במעמד הרבנות. תצביעו כולכם למפלגה דתית, אחרת תוכלו לקנות רק בהשגחת הבדץ או בלי הכשר. לבדץ יש קשרים להוריד מחירי מצרכים בסיסיים מחול