ארדן נגד ברקת: "יש שרים וותיקים ומנוסים יותר" - סרוגים

ארדן נגד ברקת: "יש שרים וותיקים ומנוסים יותר"

לאחר הודעת ראש הממשלה כי ניר ברקת יהיה שר האוצר בממשלה הבאה, חלק מבכירי בליכוד לא אהבו את ההצהרה שמשאירה את חלקם מאחור. ארדן: "אני לא תמיד מסכים עם ראש הממשלה, בנושא ברקת הוא טעה"

ארדן נגד ברקת: "יש שרים וותיקים ומנוסים יותר"
  (צילום: גילי יערי/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי ניר ברקת יהיה שר האוצר בממשלה הבאה, אך בכירים בליכוד לא אהבו את ההצהרה שמשאירה את חלקם מאחור.

בראיון לערוץ 12, יצא אמש השר לבטחון פנים גלעד ארדן נגד ההחלטה של נתניהו: "אני לא תמיד מסכים עם ראש הממשלה ואני חושב שבנושא ברקת הוא טעה".

ארדן הוסיף כי ".אני מעריך את ניר ברקת, אבל יש שרים וותיקים ומנוסים יותר וכדי להיות שר אוצר אתה צריך גם הרבה מאוד ניסיון פוליטי. להוביל רפורמות בכנסת, לנסות לגבש קואליציות ולהעביר רפורמות קשות בוועדות הכנסת. זה לא פשוט".

בכנס בחירות באור יהודה, אמר נתניהו: "אני רוצה להודיע שהערב אני הולך להציג שש רפורמות ענקיות בכלכלה ובבריאות שהממשלה הבאה של ישראל תביא".

בשלב הזה חשף נתניהו כי "אני ביקשתי מניר ברקת להיות שר האוצר הבא של ממשלת הליכוד הבאה".

עוד באותו נושא

ברקת: "ישראל צריכה להציב יעד של שני מיליון ביו"ש"

ניר ברקת הגיב לבקשתו של נתניהו ואמר: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון הגדול בבקשתו שאהיה שר האוצר בממשלה הבאה ועל כך שאימץ את התכנית הכלכלית שיזמתי. על כולנו להירתם יחד לניצחון הליכוד בבחירות כדי להקים ממשלה לאומית, על מנת שנוכל לממש את הרפורמות הגדולות שיביאו להמשך הצמיחה והשגשוג למדינת ישראל כולה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ארדן הרי זחל גחון מול אלשיך
בר כוכבא | 15-02-2020 19:43
איפשר לו להשתולל ולהתבהם ככל העולה על רוחו. מוטב שיכבד וישתוק
2
ארדן
אריאל | 15-02-2020 20:34
נותן לוועד העובדים להשתולל במשרד לביטחון פנים, אז את האוצר הוא רוצה?
3
גועל
המעניש | 15-02-2020 23:17
למה כל מה שיוצא מהפה של נתניהו מרגיש כל כך מגעיל, כל כך מזויף, כל כך לא אמיתי. כולם שם בצמרת הליכוד מלקקים אחד לשני , מחפים אחד על השני, משקרים אחד את השני. מתי כבר יקומו שם אנשים עם עמוד שידרה שמייצגים את הערכים האמיתיים שהליכוד פעם ייצגה וסחבה בגאון? נמאס כבר מהחרא המזויף הזה די כבר
4
ארדן נחש צפע
אלון | 16-02-2020 2:13
ארדן לא שמענו אותך הרבה בזמן האחרון מפני שאתה כמו נחש.מכיש!יש מנוסים ויש ומנוולים.אתה הדבר העלוב והגרוע ביותר בליכוד.אני מקווה שיום אחד תניח לנו ותלך לחיים שלך .יא נחש.ואתה לא שווה לקרסוליים של ברקת