גם בלי גשם: מפלס הכנרת ממשיך לעלות - סרוגים

גם בלי גשם: מפלס הכנרת ממשיך לעלות

אמנם כבר מספר ימים שלא ירדו גשמים, אך מפלס הכנרת ממשיך לעלות ורושם ביממה האחרונה עלייה נאה נוספת של 2 ס"מ, כתוצאה מזרימת נחלי הצפון. מתחילת עונת הגשמים: עלייה של 1.84 מטר

גם בלי גשם: מפלס הכנרת ממשיך לעלות
  (צילום: שאטרסטוק)

פתיחת סכר דגניה מתקרבת.

אמנם כבר מספר ימים שלא ירדו גשמים, אך מפלס הכנרת ממשיך לעלות ורושם ביימה האחרונה עלייה נאה נוספת של 2 ס"מ, כתוצאה מזרימת נחלי הצפון.

ממדידות שנערכו הבוקר (שישי) על ידי רשות המים עולה כי  מפלס הכנרת עומד כעת על 209.94- מ', עליה, כאמור, של 2 ס"מ מאתמול בבוקר.

מתחילת עונת הגשמים עלה המפלס ב- 1.84 מטר וכעת חסר לכנרת מלאה 1.14 מטר בלבד.

עוד באותו נושא

פתיחת סכר דגניה מתקרבת; כל הפרטים והנתונים


12

ברשות המים מעריכים כי גם בימים הקרובים תחול עלייה נוספת במפלס הכנרת למרות שלא צפויים גשמים נוספים עד לתחילת השבוע, וזאת כתוצאה מזרימות בנחלים מהגשמים שירדו במערכת החורפית האחרונה.

אחרי מספר ימים ללא גשמים ועם מזג אוויר נאה, העלייה בטמפרטורות תימשך גם היום (שישי). עם זאת, כבר במוצאי שבת תחול התקררות ניכרת, ובתחילת השבוע הגשם והקור יחזרו.

היום, יום שישי: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. בשעות הבוקר ינשבו רוחות חזקות בהרי הצפון. במישור החוף, בשפלה ובצפון הנגב תחול עליה בטמפרטורות והן תהינה מעט גבוהות מהרגיל לעונה.

שבת: בהיר עד מעונן חלקית. במהלך הבוקר יוסיפו לנשב רוחות חזקות בהרי הצפון. בהרים ובצפון תחול עלייה בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות מהרגיל.

עוד באותו נושא

מתקרבים להסטוריה: מפלס הכנרת בעוד עלייה נאה


9

יום ראשון: גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים ירד בצפון הארץ ובמרכזה. בנגב צפוי גשם מקומי. קיים חשש קל משטפונות בנחלי הדרום והמזרח. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות.

יום שני: גשם מקומי ברובו קל ברוב אזורי הארץ. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מפלס הכנרת
אבינועם רופא | 14-02-2020 11:46
בשום אופן לא ליפתוח את סכר דגניה טיפת מים טיפת דם ולעשות את הכנרת כמו בעבר גובה הכביש לא מענין החופים שבאו עקב מחסור המים בשנ ים שעברו
מצבה החמור של טבריה
הזנחה פושעת | 15-02-2020 0:40
הכנרת במצב מעולה . אבל טבריה במצב קטוסטרופלי . הזנחה נוראית . עיר מכוערת מלוכלכת ומטונפת. חבל. עיר בעל פוטנציל אדיר . איפה המדינה .?
2
שבוע טוב
נוסעת בזמן | 15-02-2020 23:28
מה יפה את כינרת את נשמה וגם נשימה. איזה יפה ארץ ישראל. יפתי תמתי. הכי יפים ההרים אבל גם הכינרת. אנא תישמרו עליהם על ההרים התנכיים האלה. מזכירים לי את דבורה ומשה ואליה הנביאה אוי כמה שהנבואה היתה זוהרת .הכי הוליוודית בעולם. לדמיין אותם במלוא יופיים הנהדר קולם המהדהד על הרים וסלעים. היי היי .בין הרי ישראל ובין סלעיה טסה הרכבת ומיכל...... ללל האפטשי ללל הפטשי. באמת שבוע טוב ארץ ישראלי עיברי של נסיעות בזמן במינהרת ציון. לללללל היי היי.
3
גשמי ברכה בעקבות משכב זכר
איזה כיף | 18-02-2020 11:12
להמשיךךך