דגן ונאמן לסרוגים: "אין שום תירוץ לא להחיל ריבונות" - סרוגים

דגן ונאמן לסרוגים: "אין שום תירוץ לא להחיל ריבונות"

בראיון משותף לסרוגים, ראשי מועצות שומרון וגוש עציון קראו לראש הממשלה לפעול להחלת ריבונות בהקדם: "אחרי שליברמן אמר שיתמוך בזה, אין שום סיבה ושום תירוץ לא להחיל ריבונות"

דגן ונאמן לסרוגים: "אין שום תירוץ לא להחיל ריבונות"
  (צילום: סרוגים)

לאחר שנאמו בעצרת של מועצת יש"ע בירושלים, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן שוחחו הערב (חמישי) עם כתבת סרוגים וקראו בדבריהם לראש הממשלה לפעול להחיל ריבונות ביהודה ושומרון בהקדם.

"אנחנו הגענו לכאן כי אנחנו חוששים גם מאיבוד של ההזדמנות ההיסטורית למדינת ישראל, וגם מאיבוד של שלטון המחנה הלאומי" אמר דגן. "באנו לכאן באהבה גדולה לראש הממשלה, אבל גם בחרדה גדולה לדברים האלה. צריך להתריע בשער, תרתי משמע, ולהגיד לראש הממשלה- תחיל ריבונות כבר עכשיו, אתה יכול. אחרי שאביגדור ליברמן אמר שהוא ומפלגתו יתמכו בזה, אין לך שום סיבה ושום תירוץ לא להחיל ריבונות. עכשיו זה הזמן, תעשה את זה".

"ברגע שיש את התמיכה בכנסת, ואת התמיכה של הצד האמריקני – צריך ריבונות" הוסיף והבהיר נאמן. "כל דקה יכולה להיות האחרונה של הממשלה הזאת, האחרונה שאפשר לעשות את זה. לכן אנחנו לא מחכים. החלת הריבונות זו פיקוח הנפש הלאומי. כל עוד זה לא קרה נמשיך להגיד: אדוני ראש הממשלה, תפעל קדימה. אנחנו סומכים עליך ופועלים בשבילך".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה אנשים מצביעים לביבי
יהודי | 13-02-2020 23:04
איזה קטע זה שנתניהו הוא אדם שצריך ללחוץ עליו בלי סוף כדי שירצה ריבונות, ובנט הוא זה שדוגל בריבונות, ובכל זאת יש מתנחלים שעדיין מצביעים לנתניהו... הזוי. הם סתם הורסים לעצמם
2
עושים היסטוריה-ריבונות עכשיו
ריבונות עכשיו | 18-02-2020 16:33
רוצים ריבונות. רוצים עם ישראל. רוצים ארץ יראל יום חמישי כה שבט 19:00 מול בית ראש הממשלה שירים ריקודים דגלים מלאאא שמחה! מחכים לך! יחד נחולל שינוי
3
ריבונות עכשיו
הלל בן זכריה | 18-02-2020 17:00
רק ריבונות, זהו רגע היסטורי בעבור עם עם ישראל רגע שחכינו לו שנים! ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הגיע הזמן שנתחיל ריבונות! עם ישראל חיי!!
4
ריבונות
אילת השחר | 18-02-2020 17:18
ריבונות עכשיו!! לא לתוכנית המאה, כן לריבונות! באים לתמוך, ולא נגד! יום חמשי מול בית ראש הממשלה בשעה 19:00 כולם מתיצבים.