ועדת מח"ש סירבה לבקשת היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה

ועדת מח"ש סירבה לבקשת היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה

חברי וועדת מח"ש שהחלה לפעול השבוע דחו את בקשתם של ממלא מקום פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה כי תידחה עדותה של מנהלת מח"ש

ועדת מח"ש סירבה לבקשת היועמ"ש ומ"מ הפרקליט
  אוליבר פיטוסי/פלאש 90

ועדת מח"ש דחתה את בקשתם של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, וממלא מקום פרקליט המדינה, דן אלדד, ודרשה כי מנהלת המחלקה לחקירות שוטרים, עו"ד קרן בר מנחם, תתייצב למתן עדות בוועדה כבר בשבוע הבא.

עוד באותו נושא

הוגשה עתירה לבג"צ נגד הקמת ועדת מח"ש

במכתב, הוועדה הגיבה למ"מ הפרקליט והיועמ"ש, וטענה כי הזימון נעשה מתוך כבוד לבר מנחם: "זימונה של מנהלת המחלקה לחקירות שוטרים, עו"ד קרן בר מנחם, בראשית עבודת הוועדה, נעשה מתוך כבוד לעומדת בראש המחלקה אשר הוועדה מבקשת לברר אודותיה. זימונה נעשה לצורך קבלת סקירה כללית אודות עבודת המחלקה לחקירות שוטרים".

עוד הוסיפו חברי הוועדה כי אין סיבה להתכונן למתן העדות וכי במידה ותתבקש עדות מפורטת יותר, היא תבוא בהמשך: "לשם סקירה זו, לא נדרשת עו"ד בר מנחם להיערך מראש בטרם הגעתה לעדות. לאחר עדותה זו, הוועדה תפעל לזמן עדים נוספים בהתאם לשיקול דעתה".

"לאחר שמיעת העדים הנוספים, ולאור הדברים אשר יעלו משך עבודת הוועדה, ככל והוועדה תסבור כי יש לזמן את עו"ד בר מנחם למתן עדות נוספת, תזומן עו"ד בר מנחם בשנית, והזמנה זו תכלול פירוט מדויק ומדוקדק של הנושאים או המקרים אשר הוועדה מבקשת בגינם התייחסותה".

בסיום מכתבם, דרשו חברי הוועדה כי בר מנחם תתייצב אצלם כבר בשבוע הבא, בתאריך שנקבע, ובכך דחו את בקשת היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה.

מוקדם יותר היום, הוגשה עתירה לבג"צ נגד הקמת ועדת מח"ש, כאשר בית המשפט נדרש לתת צו ביניים שיקפיא את עבודת הוועדה שהחלה לפעול השבוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אין תגובות???????????????????????????????????
אין תגובות?????????? | 14-02-2020 9:01
אין תגובות ??????????????????????????????????????????????????????
המן-דלבליט = בֶּן נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת
בן נעות המרדות | 16-02-2020 7:20
בֶּן נַעֲוַת הַמַּרְדּוּת
2
תודה לך אחונה!!!
מלכה | 15-02-2020 10:45
צריך לחקור דחוף את דובי שרצר,גיא בלוך,שרית עדיקה ואפי רוזן! מקום שלהם בכלא!!!