בשומרון יתבעו את האו"ם על הפרת חוק החרם - סרוגים

בשומרון יתבעו את האו"ם על הפרת חוק החרם

בכינוס חירום הבוקר של תעשייני השומרון יחד עם ראש מועצת שומרון ושר הכלכלה הודיע דגן: תביעה משותפת נגד האו"ם בהתאם לחוק ה bds. "לא נשב מהצד כשמנסים לפגוע בתעשייה ובתושבי ההתישבות ביו"ש". שר הכלכלה: "ההחלטה לא שווה את הנייר שעליו היא כתובה"

בשומרון יתבעו את האו"ם על הפרת חוק החרם
  צילום: רועי חדי

משבר הרשימה השחורה: הבוקר התקיים כינוס חירום של נציגי התעשיינים של איזור תעשייה ברקן יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ובהשתתפות שר הכלכלה ח"כ אלי כהן בברקן. בישיבה הוחלט על רשימת צעדים שתנקוט המועצה האזורית שומרון יחד עם התעשיינים בכדי להלחם בהחלטה ובכדי לסייע למפעלים , בין השאר הוחלט כי המועצה תגיש יחד עם התעשיינים תביעה ייצוגית כנגד האו"ם בהתאם לחוק ה bds.

עוד באותו נושא

רשימה שחורה של האו"ם: 112 עסקים הפועלים ביו"ש


7

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "התכנסנו בעקבות ההצהרה המבישה שיצאה ע"י ארגון כל כך מוביל בזכויות אדם, המועצה לזכויות האדם של האו"ם, שמובל ע"י מדינות שמטיפות לנו מוסר כמו לוב, אינדונזיה, ירדן, כוויות, – מדינות שידועות בדאגתן לזכויות האדם, לא רק שאנחנו לא נישבר, אנחנו נלחם.

עוד באותו נושא

ג'ייסון גרינבלט: לקנות מוצרים מההתנחלויות

בתחילת השבוע תוגש ע"י המועצה האזורית שומרון ביחד עם נציגי המפעלים באזור תעשיה ברקן, תביעה לפי חוק החרם כנגד בעלי התפקידים במועצת זכויות האדם, ובראשם הנציבה מישל בצ'לט ומזכל האום אנטוניו גוטרש, וכן נגד אירגוני שמאל נוספים ונדרוש לקבל פיצויים, כפי שנפסק ע"י ביהמ"ש המחוזי בירושלים, מפי כבוד השופט בדימוס יוסף שפירא, כי אין חסינות מפני תביעות אזרחיות ואין אפשרות להסתתר מאחורי חסינות.

אנחנו לא נתבע רק נזקים שעלולים להיות אנחנו נתבע את כבודה ואת הכפשת שמה של מדינת ישראל. אנחנו נפנה ביחד לשר הפנים ח"כ אריה דרעי, ולשר לעניינים אסטרטגיים ח"כ גלעד ארדן ונבקש מהם לממש את סמכותם לפי תיקון מס' 28 לחוק הכניסה לישראל שמסמיך אותם לאסור על כניסה של פעילי BDS לישראל משום שהחל מאתמול הארגון המכונה "ארגון מועצת זכויות האדם של האו"ם" הוא ארגון BDS לכל דבר ועניין, הוא ארגון אנטישמי, ארגון צבוע, שמדבר על שלום, והמטרה האמיתית שלו היא רק לחבל במדינת ישראל ולפגוע בדו קיום. אנחנו חזקים, לא ישברו אותנו,הציונות חזקה, ואנחנו ננצח. אתם תמשיכו ללכלך להשמיץ ואנחנו נמשיך לבנות, לייצר, וגם לייצא לכל העולם.

שר הכלכלה והתעשייה, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, אלי כהן: "חשוב לי להבהיר לתעשיינים ולציבור הרחב- ההחלטה לא שווה את הנייר עליו היא כתובה, אין לה שום ערך, שיניים או משמעות. נציבות זכויות האדם של האום הוכיחה פעם נוספת שמדובר בגוף פוליטי פרו פלסטיני שהדבר האחרון שהוא עוסק בו זה זכויות אדם. נפעל לסייע לתעשיינים ככל שיידרש, ולהמשיך לבנות ולפתח את אזורי התעשייה ביהודה ושומרון שיש להם חשיבות התיישבותית, כלכלית וביטחונית עם מדינת ישראל".

משה לב רן סמנכ"ל במפעל טוויטו פלאסט שבאיזור תעשייה ברקן הנמצא ברשימה השחורה: "קיבלתי ממועצת זכויות האדם של האו"ם מכתב הדורש שנודה שאנחנו מענים את הפלסטינים וכופים את עצמנו עליהם, השבתי להם בכתב כי אם היו מגיעים פעם אחת לבקר ולראות את המציאות בעיניים הרשימה השחורה הייתה הופכת מהר מאד ללבנה. אותם אנשים יושבים במשרדים מפוארים באירופה ואוכלים גבינות שוויצריות, מעולם לא פגשו את מוחמד או את עבדאללה ולא עשו מעולם שום דבר עבורם- אנחנו כן. בכל יום עוברים כאן 100 אלף פלסטינים שמתפרנסים כאן לצד הישראלים, מקבלים את אותם תנאי העסקה מקודמים ועוד, הדרך היחידה לפעול למען הדו קיום ולהלחם בהחלטה ההזויה הזו היא להמשיך ולהקים עוד מפעלים עוד תעשייה רק כל נביס אותם"

עופר מאיר מנכ"ל ובעלים של מפעל עופרטקס שנמצא ברשימה השחורה ומעסיק מאות פלסטינים: "אנחנו מצפים ממדינת ישראל לעמוד לצדנו ולתמוך בנו בעניין הזה. ולהפוך אותנו לשווים בין שווים עם שאר החברות והמפעלים בארץ, תמיכה בנו היא תמיכה הן במדינת ישראל הן בהתיישבות והן בפלסטינים שמתפרנסים כאן, זהו קידום של כל האינטרסים, גם של ישראל וגם של אירופה המעוניינים בשקט ובדו קיום באיזור. בסופו של דבר, דרך הכלכלה אנחנו נביא את השלום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האו''מ לא מכיר בסמכות ביהמ''ש בארץ
רון | 13-02-2020 15:57
ביננו, אפילו שר המשפטים וראש הממשלה טוענים שמערכת החוק בארץ רקובה מהיסוד. למה בדיוק שאו''ם יתייחס למערכת שראשיה טוענים שפסולה מעיקרה?
2
יפה, אני קורא לאום-ארגון טרור ורצוי שכולם גם
אבנר | 14-02-2020 8:35
שידעו שהיהודים לא פראיירים יותר.
3
מטורללות אופיינית
שלמה | 17-02-2020 9:21
חסיד בא לרבי וביקש אישור לתבוע אל הריבונו של עולם . ענה הרבי- כשתזכה אל תשכח לתת לי רבע מהסכום שתקבל, אתן אותו לימינה. וכך הפוטנציאל לתקציב רציני של ימינה- שווה הרבה ואפשר לתת לבן גביר כבר כעת מליון שח.