בניגוד לעבר ליברמן לא שולל ישיבה עם מרצ - סרוגים

בניגוד לעבר ליברמן לא שולל ישיבה עם מרצ

יו"ר ישראל ביתנו לא שולל ישיבה עם העבודה גשר מרצ, כך אמר בראיון הבוקר לגל"צ: "ישבתי בממשלה עם פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד"

בניגוד לעבר ליברמן לא שולל ישיבה עם מרצ
  Photo by Avshalom Sassoni/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר הבוקר (חמישי) כי אינו שולל  חבירה למפלגות השמאל: "ישבתי בממשלה עם פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. אורלי לוי גדלה בישראל ביתנו. הכל תלוי בקווי יסוד"".

ליברמן טען בריאיון לאודי סגל וקרן מרציאנו: "ברגע ש'ימינה' תוכל לחבור ל'כחול לבן' בנט ושקד יעשו את זה, לכן נתניהו החליט לתמוך בבן גביר". עוד הוסיף כי: "יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת לבחור יושב ראש חדש. הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר".

ליברמן גם טען ש "ברור שממשלת אחדות לא תקום כי זה לא קרה בפעמיים הקודמות".


מועמדת 'ימינה' שרה ב"ק הגיבה על דבריו של ליברמן: "‏ליברמן זה שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין יש לו רק אופציה אחת: ימינה! עכשיו ברור מעל לכל ספק: בלי ימינה גדולה תקום פה ממשלה שתומרץ שמאלה".

יו״ר ש״ס השר דרעי הגיב בטוויטר: "ליברמן מאשר בקולו את טענתי, שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמפלגה הערבית המשותפת. זו פשיטת רגל אישית ואידאולוגית.‏אחרי שליברמן הפיל פעמיים את ממשלת הימין, הוא מתכנן להקים ממשלת שמאל אנטי- יהדות ומסורת. רק שס חזקה תעצור אותם ותבטיח ממשלת ימין ושמירה על הצביון היהודי של המדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ליבר לא מאן.
FZJ | 13-02-2020 11:51
על זה מאמר: מכלב לא עושים נקניק.
2
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ!!!
מאיר - עברי אנכי | 13-02-2020 12:26
לא תקום עוד ממשלת ערב רב בארץ!!!
3
ליברמן זה שמאל
סטסניסלב | 13-02-2020 14:38
אין סיכוי שהפעם אני מצביע ליברמן. הולך עם מרץ והערבים , חס וחלילה.
על מי אתה עובד?
רועי בנעזר | 25-02-2020 17:55
לא היה סיכוי שתצביע לליברמן מלכתחילה, כי אתה שטוף מוח של הנוכל מבלפור. לו באמת היית מצביע של ליברמן, היית מבין את צורך השעה, לעשות כל מה שניתן, כדי לגרש את נסיך האופל שרוצה לעוות את המדינה הזאת עד לבלי הכר, רק בשביל להחלץ ממשפט, וממאסר בלתי נמנע.
4
הבנאדם לא ריאלי בעליל והפכפך
מור | 13-02-2020 14:44
עם החרדים הוא הרי לא ישב... עם הערבים הוא גם לא ישב... עם הדתיים לאומיים החרדלים הוא לא ישב... אם כחול לבן תחבור לליכוד למפלגת אחדות אז הרי הם לא יצטרכו את ליברמן, אז גם אז הוא לא ישב בממשלה... כלומר הוא הכניס את עצמו למצב בלתי אפשרי, בשום ממשלה הוא לא יכול לשבת... לדעתי הוא מעדיף את האופוזיצה, הוא רץ בשביל לשבת באופוזיציה, משכורת בלי לעשות כלום... הוא באמת לא מוכשר לכלום, good for nothing - אתם הבנתם את זה..??!! הכלומניק הרוסי עושה עלינו סיבוב באוויר, ומשחק אותה אבו עלי...
5
ליברמן
יוחנן | 13-02-2020 19:12
מר ליברמן אתה טוען שאתה ימני איך זה מתקשר עם מרץ אז אתה אומר ישבתי עם פרץ פרץ זה עבודה להבדיל ממרץ שלאחר הבחירות כל אחד חוזר למאורתו ואתה איפה תהייה באיזה מאורה אתה חרטטן בלתי נלאה ומי אומר שיהיו לך אותם מנדטים שלא עשית איתם כלום כי אתה כלום. תן גז