"נעים הליכות": הילד שנהרג מפגיעת משאית- דני כהן ז"ל - סרוגים

"נעים הליכות": הילד שנהרג מפגיעת משאית- דני כהן ז"ל

הותר לפרסום כי דני כהן ז"ל הוא הילד שנהרג היום מפגיעת משאית כשרכב על קורקינט בתל אביב: "ילד טוב וממושמע, נעים הליכות וחמוד"

"נעים הליכות": הילד שנהרג מפגיעת משאית- דני כהן ז"ל
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הותר לפרסום כי דני כהן ז"ל הוא הילד שנהרג היום (רביעי) מפגיעת משאית כשרכב על קורקינט בתל אביב.

דניאל נפגע ממשאית חולפת ונפצע אנושות בעת שרכב על קורקינט חשמלי. בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו – שלושה חודשים אחרי חגיגות בר המצווה שלו.

באתר החרדי כיכר השבת דווח כי הבחור הצעיר למד שתלמוד תורה 'פיתוחי חותם' שם ספדו לו הערב וציינו כי מדובר היה ב"ילד טוב וממושמע, נעים הליכות וחמוד".

מוקדם יותר דווח על נער כבן 14 שרכב על קורקינט חשמלי נהרג בתאונה שהתרחשה  בדרך משה דיין בתל אביב, לאחר שנפגע על ידי משאית.

צוותים רפואיים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע טיפלו בנער כשמצבו הוגדר אנוש, ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר תוך ביצוע פעולות החייאה מתמשכות. ניסיונות ההחייאה המשיכו גם לאחר הגעתו למחלקת טיפול נמרץ – אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מדוברות משטרת מחוז ת"א נמסר כי "נהג המשאית החשוד בדריסתו של הנער נלקח להמשך חקירה בתחנה".

חובשי רפואת חירום שלמה לוי ויוסף נהון, אשר הגיעו למקום מיד לאחר התאונה, סיפרו: "הנער שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה. תוך כדי שאנחנו נלחמים על חייו, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו אנוש".

בחודשים האחרונים נרשמו מספר רב של תאונות שבהן היה מעורב קורקינט חמשלי. לפני כחודשיים נהרג רועי אברהם ז"ל, תושב רמת גן בן 25 שהיה ההרוג השני מתאונת קורקינט חשמלי ב-2019. מספר שבועות קודם לכן נקבע מותה של ילדה בת 6 ממושב אמונים, שנמצאה שרועה על המדרכה לאחר שככל הנראה נפגעה מרכב חולף.

על פי נתוני המשטרה, בחודשים ינואר עד ספטמבר של שנת 2019 נהרג רוכב קורקינט אחד, ונפצעו 391 בני אדם בתאונות דרכים שבהן היו מעורבים קורקינטים – כפול מבתקופה המקבילה ב-2018 (154). המספרים מתייחסים לתאונות שדווחו למשטרה, וכמו כן 142 פצועים נוספים פונו לבתי החולים (לעומת 39 ב-2018) בתאונות שלא דווחו. זאת ועוד, 60 בני אדם נפגעו באורח קשה בעוד שבמהלך 2018 המספר עמד על 15 פצועים בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו