שקד: אסור שהמשותפת תגדל פי 2 מהציונות הדתית - סרוגים

שקד: אסור שהמשותפת תגדל פי 2 מהציונות הדתית

בכנס השקת הקמפיין של ימינה, ח"כ איילת שקד אמרה כי "השנה האחרונה קשה לכולנו. שלוש מערכות בחירות התישו את כוחנו, אבל אסור שנתעייף. אסור להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה פי 2 מהרשימה של הציונות הדתית"

שקד: אסור שהמשותפת תגדל פי 2 מהציונות הדתית
  (צילום: סרוגים)

בכנס השקת הקמפיין של ימינה, ח"כ איילת שקד, שתוארה כ"שרת המשפטים לשעבר ולעתיד", ציינה את העומס ששלושת מערכות הבחירות הטילו על המועמדים – אך הבהירה כי הימין צריך להמשיך ולהילחם.

"ביוני 2005 אהוד אולמרט נשא נאום בניו יורק ובו אמר את הציטוט המדהים הבא: 'עייפנו מלהילחם, עייפנו מלהיות אמיצים, עייפנו מלנצח, עייפנו מלהכריע את אויבינו'. שנה לאחר מכן סיפרו בכירי חיזבאללה כי העייפות של אולמרט הייתה אחד הגורמים שעודדו אותם לחטוף את החיילים, מה שהביא לפרוץ מלחמת לבנון השניה" אמרה בדבריה.

עוד באותו נושא

בנט: "לא נלך לממשלת שמאל אנטי-דתית"


32

"השנה האחרונה קשה לכולנו. שלוש מערכות בחירות התישו את כוחנו. ההתבוססות בבוץ לאורך החודשים האחרונים לא הוסיפו לנו כוח. אבל, אסור לנו להתעייף, פשוט אסור. זו פריבילגיה שפשוט אין לנו. דברים גדולים מדי עומדים על הפרק מכדי שנתעייף מלהילחם, מלהיות אמיצים ומלנצח" אמרה. "הרשימה הערבית המשותפת, לוטשת עיניים לימין העייף, מצפה להגדיל את מספר השיא של 13 החכים שלה על חשבוננו. לאפשר לה אחיזה חזקה יותר בגרונה של כחול לבן המשוועת להקים ממשלה בכל מחיר".

משתתפי הכנס של ימינה (צילום: סרוגים)

"אני פונה אליכם, השגרירים שלנו בכל הארץ, הסבירו לציבור, אסור לנו להגיע למצב שהרשימה המשותפת גדולה פי שתיים מהרשימה של הציונות הדתית" קראה. "גם השמאל הישראלי בונה על העייפות של הימין האידאולוגי. ימינה קטנה טובה להם ולרצון העז שלהם למשוך את תכנית המאה לכיוון של הקמת מדינת פלסטין בלב לבה של ארץ ישראל שלנו. לרצון שלהם להמשיך את שלטון הפקידים, להחזיר את הכלכלה הישראלית לימי מפא"י".

"הם מתבוננים בנו. מקווים לראות אותנו מרוטים. מתגוששים בכבדות בבוץ. נטפלים לקטנות ומפקירים את הקלפיות. הם יודעים שעם מפלגות הימין מרכז הם יוכלו להסתדר. הם יודעים שאם נישאר עייפים ושוליים, תקום ממשלה שתתקשה לעצור את הסחף, המדיני, כלכלי, חוקתי חזק שמאלה. לא ניתן להם את העונג הזה" אמרה. "בניגוד למר אולמרט, אנחנו לא עייפים. אנחנו מוכרחים להילחם ולנצח, למען החלת הריבונות, סיום שלטון הפקידים, למען כלכלה חופשית ומשגשגת, להילחם על האופי היהודי. זה הזמן להתנער מהאבק, להוציא את מחסני האנרגיה ולפעול כמו שהימין יודע: להציף את הימין בטוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
גברת בושם מוכרת ספינים בחינם
דוד | 12-02-2020 22:44
מי קונה?!
2
אסור שיקרה מה שקרה עם אפי נווה
מיקי | 13-02-2020 1:06
שלא נדע
אפי נווה
מוריס | 13-02-2020 14:55
למה איילת את לא מגיבה על מה שנעשה עם השותף שלך לבחירת שופטים האם הרוב שיצרת שווה להיתנהלות איך נפחר שופט או שופטת?
3
המשותפת
חזי | 13-02-2020 5:54
את ונתניהו גורמים שהם יתעצמו ובגלל תוכנית ההעברה לפלסטין נראה שיקבלו 20 מנדטים ונתניהו שואף לה כי הוא הולך להכניס אותם לממשלה וזה לא בדיחה כדי שיגן על עצמו יעשה הכל בואו נחכה ותראו שזה נכון הבטיח לטיבי 2 שרים בממשלה שלו עם רודפי הכסף השחורים
4
אומרת הגברת שמחללת שבת בפרהסיה.
חחחח | 13-02-2020 6:43
צריך להגדיל את הליכוד שיהיה פי 3 מהמשותפת. ופי 8 מימינה. מה דעתכם?!
5
חשבון פשוט
טמבלולה | 13-02-2020 7:44
המפדל העבישה - 6 מנדטים. המשותפת 14. לא פי 2. קרוב יןתר ך פי 2.5 זה סופם של נוכלים בוגדים ושקרנים. זה גם מגיע למי שלא מחזיר חובות לספקים.
6
כיפה קרועה
המעורר | 13-02-2020 8:59
אני לא מבין זאת מפלגה דתית או חילונית איך יכול להיות שתי המועמדות יושבת עם מכנסיים, והרב דורקמן יושב איתם באותה שורה,אני לא מדבר על בנט הוא לא דתי,המפדל. הבית היהודי. איבדתם את החינוך שקבלתם אתם בושה
7
טירלול
שופט | 13-02-2020 13:31
שקד המורללת , את יצרת את זה במו ידיך, התואר שמגיע לך הוא .... התאומה של מירי גרב.
8
הצהרות שקד ובנט העם.
יוסף | 13-02-2020 13:46
שקד צועקת שאסור לרשימה המשותפת לגדול, אבל, מי העיר את הרחוב הערבי הרדום, שכל מאמצי האחמדים להעירו לא הועילו, עד שה יביזם ושלוחותיו, הבנטים והשקדים פעלו ברוב טמטומם להעירו, להדליקו ולגרום לו לנהור לקלפיות על אמת. אמרנו, הבנטים, השקדים ו הביביזם קצרי ראות, לא מסוגלים לראות התמונה השלמה, ולא מסוגלים לדחות סיפוקים, הם רצים מהר לספר לחברה
9
רשימה משותפת
מוריס | 13-02-2020 14:52
הרשימה המשותפת גדלה ותיגדל לצערי בגללך איילת שקד והרשימה שלך וביבי נתניהו.אתם לא מפסיקים לתקוף אותם ואת כחול לבן שהם כאילו יחברו לרשימה המשותפת.
10
כולנו עם המשותפת (אבל אתם תצנזרו את זה)
יהודים ישראלים | 13-02-2020 22:38
לא מסוגלים לקבל שאנחנו לא סובלים פשיסטים חסרי מוסר ואתיקה. שתומכים בשחיתות. ישעיהו א, כא אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, צֶדֶק יָלִין בָּהּ--וְעַתָּה מְרַצְּחִים.  כב כַּסְפֵּךְ, הָיָה לְסִיגִים; סָבְאֵךְ, מָהוּל בַּמָּיִם.  כג שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם   תהילים לד, יג מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים;    אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. יד  נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע;    וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה. טו  סוּר מֵרָע, וַעֲשֵׂה-טוֹב;    בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהוּ. טז  עֵינֵי יְהוָה, אֶל-צַדִּיקִים;    וְאָזְנָיו, אֶל-שַׁוְעָתָם.
11
רפורמים. גזענים
אימי | 14-02-2020 5:35
מפלגה רפורמית וגזענית מפלגה עליתה של חובשי הקליפות. הסרוגות
12
דרך בטוחה להגדיל את ימינה
שמיל | 14-02-2020 15:04
פשוט להחליף את ההנהגה. להחליף את הנציגים. יש לציונות הדתית מספיק אנשי רוח אנשי אקדמיה ומעשה. ודי מביך שמכולם אלו הנציגים
13
ערביי ישראל
רוני | 14-02-2020 16:21
זה עתידכם במדינה נגד חוק הלאום צאו להצביע בניגוד לעמדת הפשיסטית איילת שקד
14
איילת שקד עדיין בפוליטיקה
אני | 14-02-2020 18:16
בגלל פתאים כמו חובשי הכיפות. זו פארסה!