אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

שיא חדש: וואטסאפ הגיעה ל-2 מיליארד משתמשים

אפליקציית וואטסאפ רשמה שיא חדש והודיעה כי הגיעה ל-2 מיליארד משתמשים. הנהלת החברה הודתה לכל שולחי ההודעות ברחבי העולם: "אנחנו מאד מתרגשים מההישג, זה כבוד גדול לנו"

שיא חדש: וואטסאפ הגיעה ל-2 מיליארד משתמשים
  (צילום: שאטרסטוק)

הישג לאפליקציית וואטסאפ: הנהלת אפליקציית המסרים הפופולרית הודיעה היום (רביעי) כי מספר המשתמשים באפליקציה הגיע ל-2 מיליארד אנשים – ובכך שברה שיא חדש ונותרה אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם.

בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של החברה, המנהלים הודו ל-2 מיליארד המשתמשים שהשתמשו בוואטסאפ כדי לתקשר עם קרוביהם. "אנחנו מאד מתרגשים מההישג. בזכות וואטסאפ הורים יכולים ליצור קשר עם ילדיהם בכל רגע, לא משנה איפה הם. אחים ואחיות יכולים לשתף רגעים שחשובים להם. שותפים לעבודה חוברים יחד באפליקציה, ועסקים יכולים להתפתח עם חיבור מיידי ללקוחות" כתבו.

"השיחות הפרטיות, שבעבר היו אפשריים רק באמצעות פגישה פיזית ושיחה פנים אל מול פנים, כיום יכולות להתקיים גם כשיש מרחקים ארוכים בין הצדדים" אמרו. "יש כל כך הרבה רגעימם מיוחדים ומדהימים שמתרחשים בהודעות הוואטסאפ, וזה כבוד גדול לנו להגיע לציון הדרך הנכבד הזה".

עוד באותו נושא

"פותח עשור חדש": סמסונג חשפה את הגלקסי S20

בדבריהם גם התייחסו לפרטיות ההודעות הנשלחות, וחזרו על התחייבותם לשמור על פרטיותם ובטיחותם של המשתמשים באפליקציה. "אנחנו יודעים שככל שאנשים מנהלים יותר ויותר את חייהם באופן מקוון, כך ההגנה על השיחות שלהם חשובה מתמיד" ציינו. "זו הסיבה שכל הודעה פרטית שנשלחת באמצעות וואטסאפ מאובטחת כברירת מחדל באמצעות הצפנה מקצה לקצה".

לדבריהם, "הצפנה חזקה זו פועלת כמו מנעול דיגיטלי בלתי ניתן לשבירה השומר על המידע שהמשתמש שולח, ומסייע להגן מפני האקרים ופושעים. ההודעות נשמרות רק בטלפון של המשתמש, ואף אחד אחר לא יכול לקרוא את ההודעות או להאזין לשיחות, גם לא אנחנו".

"שמירה על פרטיות הוא צורך חיוני בחיינו המודרנים, ולא נתפשר על ביטחונם של המשתמשים" התחייבו. "אנו מחויבים להמשיך לעזור לחבר את העולם באופן פרטי ולהמשיך להגן על התקשורת האישית של שני מיליארד משתמשים בכל רחבי העולם. הקמנו את וואטסאפ במטרה להציג שירות פשוט, אמין ופרטי – וזה לא השתנה מהרגע הראשון ועד היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו