גלעד ארדן אוסר קיום כנס פלסטיני נגד תוכנית המאה - סרוגים

גלעד ארדן אוסר קיום כנס פלסטיני נגד תוכנית המאה

השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, ביטל כנס שהיה אמור להתקיים היום במחנה הפליטים שועפט שבירושלים נגד תוכנית המאה ונגד הרחקתו של השייח כרמה סברי מהר הבית

author-image
גלעד ארדן אוסר קיום כנס פלסטיני נגד תוכנית המאה
  (צילום מרק ישראל סלם)

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הוציא היום (רביעי) צו המורה על איסור קיומו של כנס במחנה הפליטים "שועפאט" בירושלים, אשר מטרותיו הינן גינוי עסקת המאה של נשיא ארה"ב טראמפ וכן גינוי צווי ההרחקה שהוצאו לשייח עכרמה סברי מהר הבית.

הכנס היה אמור להתקיים היום אחר הצהריים באולם "פרדייז" במחנה הפליטים שועפאט בירושלים. הכנס, שקיבל את תמיכתם ומימונם של כלל הגופים והפלגים ברשות הפלסטינית, וביניהם פת"ח, חז"ע, חז"ד ונוספים, היה אמור להתמקד בגינוי עסקת המאה של נשיא ארה"ב וגינוי צווי ההרחקה שהוצאו לשייח' עכרמה סברי מהר הבית. השייח' סברי, שהיה בעברו המופתי של ירושלים, הורחק מהר הבית עקב היותו גורם מתסיס ומסית מבחינת המשטרה.

עוד באותו נושא

אבו מאזן נפגש עם אולמרט בארה"ב: "לחזור למו"מ


7

על פי השר ארדן, מדובר באחד המטיפים הראשיים בקרב הציבור הפלסטיני, שהתכוון לנאום היום בכנס בירושלים. כמו-כן, הכנס היה אמור לכלול דוברים נוספים, כדוגמת מזכ"ל הפת"ח שאדי מטור ופעיל החמאס מוסטפא אבו זהרה.

החלטתו של ארדן התבססה על מידע מודיעיני שהועבר על ידי גורמי משטרת ישראל וכן גורמי הביטחון וגובה ע"י הגורמים המשפטיים הנחוצים.

במכתבו, הבהר השר ארדן: "מכוח סמכותי הנני מורה שלא לקיים את האירוע בכתובת האמורה או בכל מקום אחר בתחומי מדינת ישראל".

השר ארדן: "אמשיך לפעול בתקיפות כלפי מי שמנסה לערער על ריבונותנו בירושלים. הרשות הפלסטינית פועלת בכל דרך כדי לסכל את תכנית המאה של טראמפ, כמו גם באמצעות פעילות לא חוקית בתוך השטח הריבוני של מדינת ישראל.".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו