מסע ט"ו בשבט של חניכי אריאל "בדרכי דוד המלך" - סרוגים

מסע ט"ו בשבט של חניכי אריאל "בדרכי דוד המלך"

אלפי חניכי תנועת אריאל ברחבי הארץ יצאו למסע בעקבות דמותו של דוד המלך, על אף מזג האוויר הקריר והסגרירי: "חיבור גדול לדמותו של דוד המלך, אנו צועדים בשביליו ומשתדלים להמשיך את דרכו"

מסע ט"ו בשבט של חניכי אריאל  "בדרכי דוד המלך"
  באדיבות המצלם

חניכי תנועת הנוער אריאל יצאו אתמול (שלישי) לטיול ט"ו בשבט בדרכי דוד המלך.

קרוב ל-10,000 חניכי תנועת אריאל יצאו אתמול לטיול "'בעקבות דוד המלך". המסע מתקיים ביער להב, בסמוך לאחד המקומות בהם משערים ששכנה צקלג הקדומה, עירו של דוד המלך כשברח משאול.

כ-2,800 חניכים בנים יצאו למסע בבית ג'וברין בסימן – להיות אנשים גדולים שהולכים עם האמת שלהם עד הסוף.

מזכ"ל התנועה דביר עמיאור אמר: "חניכי אריאל יצאו למסע ט"ו בשבט בסימן 'להיות אנשים גדולים'- הנושא השנתי המלווה את התנועה כבר מחודש הארגון. עם ישראל נמצא כעת בימים גדולים, בהזדמנות שנוצרה לחזק את הריבונות על כל חלקי ארץ ישראל".

"חניכי התנועה שיצאו לטיול במזג אויר סגרירי וקריר מצביעים ברגליהם ואומרים- 'אנחנו אוהבים את הארץ שלנו' בכל תנאי. טיילנו היום בדרכיו של דוד המלך, מתוך חיבור גדול לדמותו אנו צועדים היום בשביליו ומשתדלים להמשיך את דרכו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להיתחדש ברוח הנבואה
עיברייה נוסעת בזמן | 12-02-2020 18:26
דוד המלך לא היה בשום ישיבה גם לא משה רבנו הגמרא חוסמת מונעת היתקדמות מימיילא הידרדרה כמו הכהן אהרון ברק ושותפה נאמנה שלו בדרדורנו הכהונתי שהחליט אין לו מה לימכור והיכניס גורמים זרים שישלטו עינו .הגמרא היא למעשה הרוח בכנפיו של האליל אהרון ברק ששדרג עצמו לצלם כמוה. באדיבות ביבי והליכוד. נורא עצוב לי על עמי שהלך לאיבוד כי אוהבת אני אותו. אייכם כל האכותיים שמתרגמים את אידיאל רעיית הצאן הבוקרת עבודת אדמה והיסתכלות על המרחבים האנסופיים של אבא אלוהים שמחוברים לשמי התכלת של קדם. אוי צעירנו הכי כואב עליהם בלי אידיאל. כמה חייתי אחרת. למען צעירנו היפים והאמיצים למען הילדים האכותיים האלה הבה נביא אידיאל סוחף זהותי שיוציא מהם אהבה וערך לנשמה.