החייל שנפצע בפיגוע הדריסה שוחרר מבית החולים - סרוגים

החייל שנפצע בפיגוע הדריסה שוחרר מבית החולים

שבוע אחרי פיגוע הדריסה בירושלים, בשורה משמחת מבית החולים הדסה. החייל מגולני שנפצע באורח בינוני עד קשה שוחרר מבית החולים לשיקום

החייל שנפצע בפיגוע הדריסה שוחרר מבית החולים
  צילום: בית החולים הדסה

שבוע אחרי פיגוע הדריסה בירושלים, בשורה משמחת מבית החולים הדסה. החייל שנפצע באורח בינוני עד קשה שוחרר מבית החולים לשיקום.

החייל נפגע באורח בינוני עם שברים באגן, בחזה ובפניו וטופל על ידי כירורגים, ומומחי טראומה אורתופדית וכן נותח על ידי כירורגים פה ולסת. עם צאתו הודתה המשפחה לצוות הסיעודי והרפואי. מדובר בחייל בודד מארה"ב שמשפחתו הגיע בתחילת השבוע כדי לשהות ליד מיטתו.

לפני מספר ימים עידכן ד״ר איתי זאבי, כירורג פה ולסת בהדסה עין כרם, כי החייל נותח בשל שברים בלסת. מצבו טוב ונראה כי הניתוח עבר בהצלחה. כאמור, היום הוא כבר שוחרר מבית החולים להמשך שיקום.

דריסה לפני ההשבעה

כפי שפורסם בסרוגים, לוחם צה"ל נפצע ביום חמישי באורח קשה בפיגוע דריסה בירושלים ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. בנוסף, נפצעו 11 חיילים באורח קל, ופונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים.

מדובר בקבוצה של טירונים מחטיבת גולני, שהיו בסיור בירושלים לפני השבעתם בכותל המערבי. ההורים המודאגים ששמעו בלילה על הפיגוע ניסו ליצור קשר עם בניהם, אך ללא הצלחה. הטלפונים של החיילים נלקחו עוד לפני האירוע והוחזרו מספר שעות לאחר סיום האירוע.

עוד באותו נושא

12 חיילים נפצעו בפיגוע דריסה בירושלים; אחד קשה


8

בסרוגים פורסם כי שעות לאחר פיגוע הדריסה, לחיילים שלא נפגעו לא איפשרו המפקדים ליצור קשר עם ההורים ולהרגיע אותם כי הם בסדר.

אחרי פיגוע הדריסה הגיעו החיילים לכותל ומשם לבסיס ברגבים שם התקיימה ההשבעה כמתוכנן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו