"פותח עשור חדש": סמסונג חשפה את הגלקסי S20 - סרוגים

"פותח עשור חדש": סמסונג חשפה את הגלקסי S20

אחרי עשרות שמועות והדלפות, חברת סמסונג עורכת את אירוע ההשקה בה תציג את מכשירי הדגל החדשים שלה: סדרת הגלקסי S20 שתציג מסך מגע משודרג ומערך צילום משופר, וסמארטפון "גלקסי Z Flip" מתקפל

"פותח עשור חדש": סמסונג חשפה את הגלקסי S20
  הדלפה של מגשיר הגלקסי החדש (צילום: מתוך טוויטר)

אחרי עשרות שמועות, הדלפות והערכות ברשת, חברת סמסונג הציגה הערב (שלישי) את מכשירי הדגל החדשים שלה באירוע ההשקה השנתי של החברה. באירוע החברה הקוריאנית הציגה את סדרת מכשירי הגלקסי S20, לצד מכשיר ה"גלקסי Z Flip" המתקפל החדש.

בניגוד למנהג העבר, שבו המכשירים המתקדמים ביותר נשמרו דווקא לסוף, בסמסונג בחרו הפעם דווקא לפתוח בהצגת המכשיר המתקפל העתידני. "זהו צעד ענק נוסף קדימה, שמשנה את צורת העתיד. הכל חדש – הצורה, הגודל, והדרך שבה משתמשים בטלפון שלנו" אמרו בעת חשיפת מכשיר ה-Z Flip.

בניגוד לגלקסי פולד משנה שעברה, המכשיר החדש נפתח באופן אנכי, ונהפך מקופסה מרובעת לסמארטפון עם מסך ארוך במיוחד בגודל 6.7 אינץ' ובאיכות Full HD+. המסך עצמו מחולק לשני חלקים, וניתן לקפל את המסך חלקית כדי להשתמש בסמארטפון כשהוא מוצב על שולחן. בסמסונג גם עבדו בשיתוף פעולה עם גוגל כדי להתאים אפליקציות רבות לתצוגה החדשנית.

מכשיר הגלקסי Z Flip החדש של סמסונג (צילום מסך)

בצד השני של המכשיר יהיה מסך נפרד אשר מציג את השעה, התאריך ואחוזי הסוללה, כשלצידו מערך צילום הכולל 2 מצלמות. ניתן לרכוש את המכשיר ב-3 צבעים: סגול, שחור וזהב. מחיר המכשיר יעמוד על 1,380 דולר בארה"ב, ו-5,599 שקלים בישראל.

מכשירי הגלקסי S20: תמיכה בדור החמישי ומסך מגע משופר

לאחר ההקדמה עם המכשיר המתקפל וסיקור של היסטוריית הסמארטפונים של סמסונג, מנכ"ל החברה טיאם רו עבר להציג את מכשירי הגלקסי S20, אשר לדבריו "יתחילו עשור חדש של קדמה טכנולוגית". כפי שנחזה בהדלפות הרשת, סדרת מכשירי הדגל כוללת 3 מכשירים חדשים, הנבדלים בעיקר בגודל אך שומרות על עיצוב ומפרט זהה. כל מכשיר יימכר בשני דגמים שונים: אחד רגיל ואחד שתומך ברשת הדור החמישי החדשה של האינטרנט הסלולרי.

דגם הגלקסי S20 הרגיל מכיל מסך בגודל 6.2 אינץ' באיכות QHD+, שיהיה מצופה בזכוכית מיוחדת שמגנה על המסך מפני נפילות ושריטות. החידוש המשמעותי במסך מגיע בקצב הרענון שלו, שיעמוד על 120 פעמים בשנייה (בניגוד ל-60 או 90 פעמים בשנייה כפי שהיה מקובל בסמארטפונים של סמסונג עד כה), ויאפשר תגובה מהירה וחלקה יותר למגע. כמו תמיד, המסך קמור בקצוותיו שיתפרשו על פני המכשיר.

מערך הצילום: "החזק ביותר במכשיר סלולרי"

כמו תמיד, מערך הצילום מקבל השנה שדרוג וכולל השנה יותר מצלמות מאי פעם – כשבחברה אף הציגו לראווה את היכולות כשצילמו והעבירו את שידור האירוע באמצעות המכשירים החדשים. לקראת ההשקה סמסונג הביאה לסדרה של צלמים מקצועיים, החל מכוכבי רשת ביוטיוב ועד לבמאי סרטים מהוליווד, להתנסות במכשירים החדשים – ונעזרו בחוות הדעת שלהם כדי לשפר את מערכי הצילום.

מערך צילום משופר. מכשירי הגלקסי S20 החדשים (צילום מסך)

אם במכשירי הגלקסי S10 מצלמת הסלפי הייתה ממוקמת בחור בפינה הימנית של המסך, בגלקסי S20 החור עבר למרכז המסך, בדומה לנוט 10 משנה שעברה. בגב המכשיר נמצאים לא פחות מ-4 מצלמות: מצלמה ראשית ברזולוציית 64 מגה פיקסל, לצד מצלמה בעלת זווית צילום רחבה, מצלמת זום לצילום מרחוק, ומצלמת עומק שתזהה מרחק בין החפצים המצולמים.

לצד הגלקסי S20 הרגיל, החברה הציגה גם דגם "גלקסי S20 פלוס" עם מסך גדול יותר של 6.7 אינץ' וסוללה מורחבת שתספק זמן שימוש ארוך יותר. עוד הוצג דגם משופר נוסף, ה"גלקסי S20 אולטרה", הכולל מסך בגודל 6.9 אינץ', ומערך צילום משופר וחזק במיוחד שתואר כ"חזק ביותר שאי פעם שמנו במכשיר סלולרי". המצלמה הראשית היא ברזולוצייה של 108 מגה פיקסל, לצד מצלמת זום ברזולוציית 48 מגה פיקסל וכן מצלמת סלפי ברזולוציית 40 מגה פיקסל (בניגוד ל-10 מגה פיקסל בשאר הדגמים).

כמה יעלו המכשירים בישראל?

המכירה המוקדמת של כל המכשירים התחילה באירוע ההשקה, כשהגלקסי Z Flip צפוי להגיע לחנויות בארה"ב כבר ביום שישי הקרוב. מכשירי הגלקסי S20 יתחילו להימכר ב-6 במרץ – כשבפעם הראשונה המכירה תתחיל גם בישראל במקביל לשאר העולם. חברת סאני, המשווקת הרשמית של סמסונג בישראל, תאפשר למשתמשים להירשם למכירה המוקדמת תמורת 99 שקלים, כשהלקוחות הראשונים שיזמינו יקבלו גם אוזניות אלחוטיות "גלקסי באדס פלוס וכרטיס זיכרון של 128 ג'יגה בייט.

ומה לגבי המחירים? באופן מפתיע, המחיר של מכשיר הבסיס בישראל צפוי להיות דומה מאד לזה שבשאר העולם דגם הגלקסי S20 הרגיל יעלה 999 דולר בארה"ב ובישראל יימכר תמורת 3,499 שקלים, בעוד שדגם הפלוס יעלה 1,200 דולר בארה"ב ו-3,899 שקלים בארץ. מכשיר הגלקסי Z Flip יתחיל להימכר בארץ ב-5 במרץ, ויעלה 5,599 שקלים.

למרות ההערכות שדגם הגלקסי S20 אולטרה לא ימכר בישראל, חברת סאני – המשמשת כיבואנית הרשמית של סמסונג – אישרה כי המכשיר המתקדם אכן יגיע לחנויות בארץ לצד הדגמים האחרים, ויעלה 4,799 שקלים. עם זאת, חשוב לזכור כי בשלב הזה אין תמיכה ברשת הדור החמישי בישראל – כך שלא ניתן להשתמש בחידוש המרכזי והיתרון הגדול של מכשיר האולטרה על פני הדגמים הזולים יותר. מכשירי הגלקסי S10 והS10 פלוס ימשיכו להימכר, כשמחירם יוזל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פוליטיקה
מוטי | 15-02-2020 15:02
בנאדם רע אתה